RobbertK
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 148
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik snap niet zo goed waarom deze kerel al deze aandacht krijgt. Mist toch duidelijk massa tov de pro's op de Olympia, verhoudingen zijn niet zoals het hoort en hij is echt wel klein. Ik zie niet in hoe hij kan imponeren tov massamonsters als Cutler, Heath, Kai, etc...
Ik bedoel maar dat je een hoop atleten hebt die meer in verhouding zijn en waarbij deze kerel in het niets valt.
.Wat bedoel je met 'al deze aandacht'?
Heel veel bodybuilders doen gewoon aan PR, youtube videos, twitter/facebook updates et cetera.
Er zijn zelfs een aantal populaire youtubers (hodge twins etc.) die een erg slecht fysiek hebben maar nog steeds populair zijn en aandacht krijgen.
Wedstrijdresultaten zijn losstaand van PR. Er is hier een klein update topic waar af en toe in gepost wordt, en er zijn mensen die zijn videos interessant vinden. Hij krijgt niet 'al die aandacht' omdat hij een genetisch hoogstandje zou zijn, maar omdat hij aan youtube/twitter etc. doet.
Hij houdt gewoon de geïnteresseerde op de hoogte.
Als je zijn laatste youtube video bekijkt, zie je ook dat echt alle comments russisch zijn, dus het valt wel mee allemaal.
Ooh lord hodgetwins erg slecht fysiek... open jou gallerij en zie zeker niet betere pics!