Fitness Seller

Algemene Playstation 3 topic

JaSz

* Natnek *
Elite Member
Waardering
26
Lengte
1m98
Massa
103kg
Vetpercentage
11%
om over de PS3 te praten!!

Hoe bevalt de console??
zijn er al veel die hem hebben...

zelf kreeg ik hem gister bezorgd!! echt een schitterend apparaat!!:bow:

hoe vinden jullie de online opties?? ik heb account aangemaakt... ik dacht dat je ook kleine mini games online kon spelen maar die heb ik nog niet ondekt!!

volgende aankoop word een HD schermpie

geld teveel ??

Zonde van de knaken inderdaad

Zonde van de knaken inderdaad

Want? Is maar net wat voor waarde je er aan hecht. Voor de één heeft een auto weer meer waarde dan voor een ander.

On topic: heb er gister een gekocht, heb een 103 cm lcd tv met hdmi, aangesloten met hdmi kabel. Beeld is retescherp, bevalt me echt prima :D

• Topic Starter Topic Starter
kan niet wachten tot ik zon scherpje heb!! het liefst full HD dat lijkt me zo scherp!!

want zonder zon HD scherm werkt hij niet, juist? :rolleyes:

Want? Is maar net wat voor waarde je er aan hecht. Voor de één heeft een auto weer meer waarde dan voor een ander.

On topic: heb er gister een gekocht, heb een 103 cm lcd tv met hdmi, aangesloten met hdmi kabel. Beeld is retescherp, bevalt me echt prima :D

Ik heb een 360 :D

Zat die HDMI kabel er nu bij? Ik dacht te lezen dat je deze er los bij moet kopen, niet?

HDMI kabel wordt niet meegeleverd.

Ik ben ook van plan om een PS3 te kopen, maar wacht er nog even mee. Denk dat over een paar maandjes de eerste mod-chips eraan komen, daar wacht ik sowieso op. Ik heb geen zin om €70,- per spel te gaan betalen.

SonyBluRay.jpg

"it also plays games :roflol:"

Zat die HDMI kabel er nu bij? Ik dacht te lezen dat je deze er los bij moet kopen, niet?

Zat er niet bij. Ben bij de BCC geweest daar was de goedkoopste kabel € 99,-. Daarna even naar een game shop hier hadden ze een officiële kabel voor € 29,95 of een bulk kabeltje voor € 15,-. Heb zelf de originele aangeschaft.

Ik heb hem ook... gelijk het raam uitgeflikkerd.

K*t apparaat, de Philips CD-i was nog mooier dan dit afschuwelijk ding.

Ik heb het wel gehad met die console's.. Heb Nintendo gehad, Playstation en Xbox maar heb alles verkocht en hou het nu bij m'n pc.

Waarom is het zo'n k*t apparaat dan?

K*t apparaat, de Philips CD-i was nog mooier dan dit afschuwelijk ding.

Ik heb het wel gehad met die console's.. Heb Nintendo gehad, Playstation en Xbox maar heb alles verkocht en hou het nu bij m'n pc.

Die next gen consoles zijn toch wijzer ze dan op een pc'ke spelen.

M'n beste maat heeft hem vrijdag opgehaald, en nu hebben we bijna 'Resistance' rond.

Erg gave console, ik denk dat ik nog weinig op m'n PS2 zal spelen nu ik dit heb gezien, vooral met z'n HD-tv is het echt compleet!

ps 3 is te duur!!!

wii ftw

Terug
Naar boven