BadMF
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

al heeft Sony al aangegeven dat er geen prijsverlaging komt de komende 2 jaren.

X360 maakt(e) toch ook verlies ? Ik heb altijd geweten dat 360 een verlieslatend onderdeel van Microsoft was. Maar dat zal waarschijnlijk alleen het 1e jaar ofzo geweest zijn denk ik ?Weet iemand hier meer over
Ze maken er nog enigzins verlies op, maar veel minder dan Sony maakt op de PS3. Microsoft heeft ook veel diepere zakken dan Sony, in principe zou MS met een prijsverlaging en andere acties Sony totaal om zeep kunnen helpen. Grote kans dat ze met kerst dit jaar al een eerste slag willen slaan, dan heeft MS drie jaar achter elkaar de next-gen race gewonnen. Sony is te laat vrees ik en heeft geen geld genoeg om een aanval van MS af te slaan.
Mocht de PS3 veel meer bieden dan een Xbox360 qua graphics en playability had ik er nog wel over gedacht een PS3 te kopen. Ga alleen geen € 700,- of meer uitgeven voor iets wat gelijkwaardig is aan een Xbox360. Die Blu-Ray of HD DVD mogelijkheden boeien me nog weinig, HD-beelden kan ik ook zonder zo'n speler afspelen.
zou me niets verbazen dat DVD de winnaar wordt in de strijd tussen HD DVD en Blu-Ray.
High Def is een zeer grote stap voorwaarts, of het nu HD DVD of Blu ray is. Maar High Def op zich is al de winnaar, het medium is zich nog aant uitvechten maar het ziet er naar uit dat BD gaat winnen.Nou moet je ook niet gaan overdrijven heHigh Def is een zeer grote stap voorwaarts, of het nu HD DVD of Blu ray is. Maar High Def op zich is al de winnaar, het medium is zich nog aant uitvechten maar het ziet er naar uit dat BD gaat winnen.
Ze maken er nog enigzins verlies op, maar veel minder dan Sony maakt op de PS3. Microsoft heeft ook veel diepere zakken dan Sony, in principe zou MS met een prijsverlaging en andere acties Sony totaal om zeep kunnen helpen. Grote kans dat ze met kerst dit jaar al een eerste slag willen slaan, dan heeft MS drie jaar achter elkaar de next-gen race gewonnen. Sony is te laat vrees ik en heeft geen geld genoeg om een aanval van MS af te slaan.
Mocht de PS3 veel meer bieden dan een Xbox360 qua graphics en playability had ik er nog wel over gedacht een PS3 te kopen. Ga alleen geen € 700,- of meer uitgeven voor iets wat gelijkwaardig is aan een Xbox360. Die Blu-Ray of HD DVD mogelijkheden boeien me nog weinig, HD-beelden kan ik ook zonder zo'n speler afspelen.

Nou moet je ook niet gaan overdrijven heHigh Def is een zeer grote stap voorwaarts, of het nu HD DVD of Blu ray is. Maar High Def op zich is al de winnaar, het medium is zich nog aant uitvechten maar het ziet er naar uit dat BD gaat winnen.
.