MuscleMeat

Aliens exist on the moon : The Truth Exposed - new ufo documentary 2015HD

• Topic Starter Topic Starter
Gelukkig maar dat NGC het dan wel weet! :rolleyes:

wat een domme conclusies vele mensen hier trekken, NGC zegt het niet te weten ,ze onderzoeken het, het is aan de kijker om te beslissen wat ze willen geloven,dat zeggen ze meermaals in hun docu's,EERST FILMPJE HELEMAAL KIJKEN VOORDAT JE DOMME CONCLUSIES TREKT ...

het is aan de kijker om te beslissen wat ze willen geloven

Hoi,

Het gaat niet om "willen geloven", stellingen als deze zijn de doodsteek voor een goed functionerende maatschappij.
Uiteindelijk gaat het om kennis vergaren door middel van feiten die aantoonbaar/meetbaar/reproduceerbaar zijn.

Het is onmogelijk om GEGRONDE kennis op te doen aan de hand van niet-onderbouwde theorieën die gebaseerd zijn op hersenspinsels.

Bovendien, als iets wetenschappelijk aangetoond is, is er geen eens spraken meer van "willen geloven". Dan moet je accepteren dat het eenmaal zo is, en als je het dan nog niet "wil geloven" ben je gewoon een oelewapper.

Groetjes,

superEcto

Laatst bewerkt:
Als ik eens tijd heb ga ik hem zeker eens bekijken. En dat de regering dingen achterhoud is wel duidelijk, is ook te zien in fact or faked (op 2be) dat ze serieuze dingen weten die wij niet mogen weten.

---------- Toegevoegd om 20:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:16 ----------

Hoezo troll? Alsof jij nog maar enig idee hebt wat de regering allemaal weet :o:roflol:

Als niemand weet wat de regering weet

Hoe weet jij dan dat ze meer weten dan wij

inb4: wetenschap maakt inderdaad fouten, ontkent deze fouten niet (indien de fout is aangetoond), en corrigeert deze vervolgens.

Laatst bewerkt:
Pas maar op van Jeantje, straks krijgen jullie ook een PM.

• Like
Waarderingen: mat
jeanpiston is een alien hier op aarde wow

Bedankt Ray, het lijkt wel allemaal tegen daffy weer hier, gelukkig dat jij me nog te hulp schiet

---------- Toegevoegd om 17:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:36 ----------

ahzow jongen,zal de politie s langsturen ,zien of je nog zo stoer ga doen...
jij denkt zomaar gegevens te mogen kraken ofwat ?

die post was naar pinda er was een andere naar jou

hoeveel kutttopics kan je aanmaken in een week tijd :roflol:

Terug
Naar boven