AndroidHealthClinic

Aliens exist on the moon : The Truth Exposed - new ufo documentary 2015HD

Jeantje toch, waarom ben je zo'n driftkikker?

jean wat kan ik doen om het goed te maken

diep van binnen geloof ik ook in aliens op de maan hoor

ahzow jongen,zal de politie s langsturen ,zien of je nog zo stoer ga doen...
jij denkt zomaar gegevens te mogen kraken ofwat ?

Je weet toch wel dat hij onderdeel van het complot is he? Waarom denk je dat hij dit kan? Denk eens goed na over wat voor beroep die vetz*k zou kunnen uitvoeren. We praten nog pik, jij bent tenminste niet blind voor de waarheid.

ahzow jongen,zal de politie s langsturen ,zien of je nog zo stoer ga doen... jij denkt zomaar gegevens te mogen kraken ofwat ?
de politie heeft je gegevens allang gekraakt
het volgende wat ze kraken zijn je ballen als je niet snel stopt met de waarheid te posten op internet

Denk dat Jeantje ondertussen zijn toetsenbord heeft gesloopt.

• Topic Starter Topic Starter
driftkikker? daar gaat het niet om,het gaat om respect tonen ...

Heeft de overheid respect voor jouw gegevens? Nee precies. En wat doe je als de aliens hier komen? Geef je ze dan een hand?
Respect is voor homo's. Net als verkoelende dranken.

rustig jean, denk aan je alufolie

Heb uit goeie bron vernomen dat Jeantje stiekem Dietser is.

• Topic Starter Topic Starter
niet voor niks dat de beste leden allemaal verdwenen zijn hier,en daar was ik ook bij, lijkt wel een fucking speeltuin hier met allemaal stoere kindjes,heb jij trouwens wel een leven buiten het internet Frej ?
En waarom volg je mij altijd? Heb je een probleem met me ofzow ?

niet voor niks dat de beste leden allemaal verdwenen zijn hier,en daar was ik ook bij , lijkt wel een fucking speeltuin hier met allemaal stoere kindjes,heb jij trouwens wel een leven buiten het internet Frej ? En waarom volg je mij altijd? Heb je een probleem met me ofzow ?

Je wil respect. Dan zou ik beginnen met bescheiden opstellen. En 10 komma's in elke zin helpt ook niet bij je geloofwaardigheid.

niet voor niks dat de beste leden allemaal verdwenen zijn hier,en daar was ik ook bij, lijkt wel een fucking speeltuin hier met allemaal stoere kindjes,heb jij trouwens wel een leven buiten het internet Frej ?
En waarom volg je mij altijd? Heb je een probleem met me ofzow ?

ik ben er nog hoor

Terug
Naar boven