XXL Nutrition

Alistair Overeem faalt pre-fight drug test

Status
Niet open voor verdere reacties.

LaGuitarra

Dutch Bodybuilder
Waardering
12
Lengte
1m81
Massa
98kg
Vetpercentage
13%
[Link niet meer beschikbaar]

Overeem's "A" sample was flagged for an elevated T/E ratio that exeeded 10-to-1, well over the 6-to-1 limit. Kizer said the heavyweight has the right to request the test's "B" sample, which, if negative, would make him eligible to receive a fight license.

The former Strikeforce champion was among six top-billed fighters who were tested for the all-heavyweight pay-per-view event, which takes place May 26 at MGM Grand Garden Arena in Las Vegas. All were tested for diuretics, masking agents, anabolic steroids and T/E ratios in addition to drugs of abuse.

Iedereen wist wel dat hij aan de roids zat, nu eindelijk bewezen. Niet dat ik verder iets tegen hem had, maar mensen die beweerden dat hij geen anabolen had gebruikt houden zichzelf alleen maar voor de gek.

Wist niet precies waar ik dit moest plaatsen maar zie af en toe nog wel mma dingen hier langs komen dus.:D

No way!!

2de topic hierover al, maar niet cool dit

• Topic Starter Topic Starter
Ja cheers, om een of andere reden heb ik het MMA gedeelte helemaal gemist. Wist niet dat er een forum voor was :)

Mag dicht deze.

Lekker k*t nieuws zo voor het slapen gaan damnn.

Btw, wel vet dat ze hier ook een MMA gedeelte hebben..

truste

Tja, dit is ook een manier om die 'vervelende Ollander' uit te schakelen. Is helaas niets veranderd in de US sinds Ben Johnson :(

Geen ibuprofen geslikt ?

Het gebruik van diclofenac en ibuprofen maakt normale sporters dus een beetje zoals de sporters zonder UGT2B17-enzym. Injecteren die sporters synthetisch testosteron, dan is de gangbare dopingtest voor testosteron misschien wat minder gevoelig.

Het effect is echter groter bij sporters zonder het UGT2B17-enzym. Bij hen neemt UGT2B15 een klein beetje van het werk van UGT2B17 over - en ook dat enzym werkt minder goed door diclofenac en ibuprofen. Dat betekent in de praktijk dat die sporters zich dankzij ibuprofen en diclofenac het schompes kunnen spuiten aan testosteron zonder dat dopingjagers ze kunnen betrappen.

ben jij mod wazzup?

Netzoals in Counter strike vroeger is wazzup geen echte mod / admin maar heeft hij als het ware alleen rcon :D Hij kan dus geen bans uitdelen, wel 'kicken' en volgens mij ook topics sluiten.

Netzoals in Counter strike vroeger is wazzup geen echte mod / admin maar heeft hij als het ware alleen rcon :D Hij kan dus geen bans uitdelen, wel 'kicken' en volgens mij ook topics sluiten.

domste qoute in tijden.
Je hebt rcon, dus je kunt bans uit delen, server laten crashen, spelers kicken, etc. etc.

dus snap het verband niet tussen cs 1.1/t/m/1.6, wazzup, echte mod/admin niet.

Wat iedereen al wist word nu dus bevestigd. Neemt niet weg dat hij gewoon een bazen fysiek heeft.

domste qoute in tijden.
Je hebt rcon, dus je kunt bans uit delen, server laten crashen, spelers kicken, etc. etc.

dus snap het verband niet tussen cs 1.1/t/m/1.6, wazzup, echte mod/admin niet.

Wat weet je dat allemaal goed zeg en hoe volledig je dat wel allemaal niet formuleert 'cs 1.1/t/m/1.6' poe poe, betwetertje.

Dat jij het verband tussen een 'admin' op cs en wazzup niet snapt zegt meer over hoe dom jij bent. Als je namelijk over een klein beetje inschattingsvermogen beschikt, kun je begrijpen wat ik met mijn vergelijking duidelijk probeerde te maken.

In Jip en Janneke taal voor jou:
Er bestaan/bestonden namelijk -zoals je waarschijnlijk zelf weet- 'admins' op cs die alleen konden kicken en niet bannen. Vandaar mijn vergelijking tussen hen en wazzup. Ik dacht namelijk dat ze in zo'n geval alleen 'rcon' hadden, maar dat blijkt niet zo. Big deal? Lijkt me niet.

Overigens weet ik niet eens of wazzup de volledige rechten, beperkte rechten of zelfs helemaal geen rechten heeft. Mijn post was dus niet eens met serieuze intenties geplaatst :o

Hier het topic over Alistair http://forum.dutchbodybuilding.com/...-getest-op-verhoogde-testeron-waardes-304323/

Wat weet je dat allemaal goed zeg en hoe volledig je dat wel allemaal niet formuleert 'cs 1.1/t/m/1.6' poe poe, betwetertje.

Dat jij het verband tussen een 'admin' op cs en wazzup niet snapt zegt meer over hoe dom jij bent. Als je namelijk over een klein beetje inschattingsvermogen beschikt, kun je begrijpen wat ik met mijn vergelijking duidelijk probeerde te maken.

In Jip en Janneke taal voor jou:
Er bestaan/bestonden namelijk -zoals je waarschijnlijk zelf weet- 'admins' op cs die alleen konden kicken en niet bannen. Vandaar mijn vergelijking tussen hen en wazzup. Ik dacht namelijk dat ze in zo'n geval alleen 'rcon' hadden, maar dat blijkt niet zo. Big deal? Lijkt me niet.

Overigens weet ik niet eens of wazzup de volledige rechten, beperkte rechten of zelfs helemaal geen rechten heeft. Mijn post was dus niet eens met serieuze intenties geplaatst :o

Hier het topic over Alistair http://forum.dutchbodybuilding.com/...-getest-op-verhoogde-testeron-waardes-304323/

Ik vind jullie allemaal vrij sneu als je het hele draaiboek van dbb uit je hoofd gaat leren.:D

Ah verdomme. Leek me nou net een mooi gevecht Dos Santos snelheid tegen Allistair kracht en veel ervaring. Het zou zo mooi zijn als er een natural en een competitie was voor users. Kan me niet echt voorstellen dat Dos Santos gebruikte.. De users competitie zou flink wat spectaculaire gevechten opleveren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven