MuscleMeat

Alistair Overeem pre-fight interview met Ariel Helwani

Geen fan van hem maar moet zeggen dat hij hier toch wel wat sympathieker over komt dan voorheen. Gaat de goede kant op!

Aardig interview, ik hoop dat hij wint. Alleen al omdat ik hem tegen Fedor wil zien.

Ik ben echt gehyped voor deze fightcard :D

ff een no-homo off topic, waar weet iemand waar je het soort polo kan kopen dat hij aanheeft? Ik heb zo 1 gevonden in Turkije maar nergens anders vind ik er een, en die zit vreselijk goed als je groot bent qua lengte.

Laatst bewerkt:
Al lijkt AO niet echt zin te hebben in het interview, en mist hij een woordje of 2. Blijft het toch verfrissend een vechter te zien/horen, die meer kan zeggen dan:
"... Yeah, u know.. Ij let mai botty to the tolkin..."

goed interview!

wat me opvalt dat hij zeer goed overweg kan met engels. Zie je ook niet altijd.

Misschien een domme vraag maar hoelaat is dat gevecht morgen?
En is het ook live te checken op internet?

Owja en jongens, allemaal aan het paardenvlees!:meal:

Laatst bewerkt:
Is er nog een live-stream ofzoiets zodat we kunnen kijken?

Ik zie net dat iemand dat al vroeg xD

Ik ben echt gehyped voor deze fightcard :D

ff een no-homo off topic, waar weet iemand waar je het soort polo kan kopen dat hij aanheeft? Ik heb zo 1 gevonden in Turkije maar nergens anders vind ik er een, en die zit vreselijk goed als je groot bent qua lengte.

Heb er 2 van Lacoste, zitten zeker mooi en ben met m'n 1.91 niet de kortste.

Laatst bewerkt:
karma, toevallig een link of naam, want ik vind alleen gewone polo's...

is het eigenlijk wel een polo?

Zijn polo's ja, bij de Bijenkorf gehaald vorige zomer, heb een witte en een roze ( jaja, call me gay, maar 't staat pimpy en chicks dig it. ) De witte is een exclusive geloof ik, alleen omdat 't tekentje iets anders is, qua pasvorm merk je er geen verschil in.

Misschien een domme vraag maar hoelaat is dat gevecht morgen?
En is het ook live te checken op internet?

Owja en jongens, allemaal aan het paardenvlees!:meal:

Op de website staat dat de uitzending om 10:00u PM (eastern timezone) begint. Dat is hier volgens mij 4 u 's nachts. Als het al ergens live te kijken is zal dat denk ik via justin.tv zijn, maar echt makkelijk zal het niet worden denk ik. Het is van tevoren ook nooit bekend.

• Topic Starter Topic Starter
Ik wacht altijd tot de volgende dag, dan staat het op nieuwsgroepen.

Downen en zondag kijken...

Wel wegblijven van allerlei mma sites, want een spoiler heb je zo te pakken.

ik kijk ze meestal op mma-core maar de latste tijd hebben ze ook alleen maar ouwe vechtpartijen. Overeem gaat winnen op KO ik weet het zeker :)

Als er 1 ding zeker is bij mma is dat de winnaar nooit zeker is.

ben ik het nu of staan beide sites vol met gay tennis-ectos? Niks deftig dat erop lijkt tegengekomen.

Terug
Naar boven