AndroidHealthClinic

All natural whey ?

DeadliftFTW

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m86
Massa
81kg
Vetpercentage
14%
Ik heb besloten dat ik een voedingsschema wil maken een whey preparaat wil kopen, mijn moeder wou dat ik hiervoor naar de dokter ging om te controleren of dat wel gezond was.. Gelijk ik al dacht zei de dokter dat het niet kwaad kan dat te nemen, maar wel dat sommigen langs het internet groeihormonen bevatten wat niet gezond is, dus ben ik bij de apotheker een preparaat gaan kopen maar dat was POKKE DUUR :eek: 225Gr voor 11 euro, sorry maar dit vind ik nogal duur.. dat is dus 50 euro voor 1 kilo, dat vind ik wel heel duur.
Mijn vraag is dus, weet iemand een website waar ik kan 100% natural whey kopen? die getest is en ik weet er geen groeihormonen zijn toegevoegt of andere shit? :D voor een iets beter prijsje.. 20-30 euro de kilo ofzo :pthx!

voor een kilo betaal ik 12 euro.

Ik heb besloten dat ik een voedingsschema wil maken een whey preparaat wil kopen, mijn moeder wou dat ik hiervoor naar de dokter ging om te controleren of dat wel gezond was.. Gelijk ik al dacht zei de dokter dat het niet kwaad kan dat te nemen, maar wel dat sommigen langs het internet groeihormonen bevatten wat niet gezond is, dus ben ik bij de apotheker een preparaat gaan kopen maar dat was POKKE DUUR :eek: 225Gr voor 11 euro, sorry maar dit vind ik nogal duur.. dat is dus 50 euro voor 1 kilo, dat vind ik wel heel duur.
Mijn vraag is dus, weet iemand een website waar ik kan 100% natural whey kopen? die getest is en ik weet er geen groeihormonen zijn toegevoegt of andere shit? :D voor een iets beter prijsje.. 20-30 euro de kilo ofzo :pthx!

waarom zit er die kronkel bij jou in de hersenen dat er altijd hormonen in whey zitten? Trouwens wat denk in wat er in het vlees zit wat je eet met je aardappelen en groente. Als je zo gaat denken kun je niks meer eten. Bestel gewoon bij één van de sponsors op dit forum en je zit safe.

• Topic Starter Topic Starter
Jongens,ik denk niet dat het in elke whey zit... dokter zegt gewoon dat er in sommige niet altijd zit wat ze beweren..is het zo slecht om doktersadvies op tevolgen? en gewoon te weten wat je er juist in je supplement zit? als ik dat elke dag gebruik wil ik wel dat het grondig gecontroleerd wordt.

preparaat................
groeihormoon in whey.........

ohjeej

hmm slimmerik, koop gewoon een whey pot en laat hem zelf controleren, dan weet je voortaan ook dat dat merk met die whey safe is om te gebruiken als je zo een angsthaas bent. :rolleyes:

Goed topic, hoort alleen wél in "supplementen" thuis, en niet in "voeding".

groeihormoon in whey :roflol:

Jongens,ik denk niet dat het in elke whey zit... dokter zegt gewoon dat er in sommige niet altijd zit wat ze beweren..is het zo slecht om doktersadvies op tevolgen? en gewoon te weten wat je er juist in je supplement zit? als ik dat elke dag gebruik wil ik wel dat het grondig gecontroleerd wordt.

dat snap ik hoor, maar dit komt heel zelden voor, performance is een goed merk XXLnutrition is ook een goed merk bodyenfitshop.nl is ook goed deze zijn zowieso goede kwaliteit en helemaal niet zo duur,

je hebt dan nog verschillende soorten whey
whey normal: eiwitten en kholydraten samen
pure whey: +- 75% eiwitten weing kholydraten
whey concentraat +- 80% eiwitten bna geen kholydraten
whey isolaat +- 95 ´eiwitten geen kholydraten

de prijs is ook in relatieve stijging, ik neem nu pure whey als die op is ga ik isolaat nemen

als dit helpvol was
<---- karma! ;)

ohja... dus die dokter van jou heeft zeker allerlei tests uitgevoerd op verschillende merken whey!
Laat me niet lachen, wat een onzin

dat snap ik hoor, maar dit komt heel zelden voor, performance is een goed merk XXLnutrition is ook een goed merk bodyenfitshop.nl is ook goed deze zijn zowieso goede kwaliteit en helemaal niet zo duur,

de prijs is ook in relatieve stijging, ik neem nu pure whey als die op is ga ik isolaat nemen

als dit helpvol was
<---- karma! ;)

Dat snap ik ook hoor, maar dit komt zelden voor.
Performance is een goed merk, XXLnutition is ook en goed merk, en Bodyenfitshop.nl is ook goed.
Deze zijn sowieso van goede kwaliteit en niet zo duur.
Je hebt dan ook nog verschillende soorten whey
Whey Normal: eiwitten en koolhydraten samen
Pure Whey: +- 75% eiwitten, weinig koolhydraten
Whey Concentraat: +- 80% eiwitten, bijna geen koolhydraten
Whey Isolaat: +- 95% eiwitten, geen koolhydraten

De prijs is ook in relatieve stijging, ik neem nu pure whey en als die op is ga ik isolaat nemen.

Heb het ff voor je verbeterd, leest wat makkelijker ;)

Dat snap ik ook hoor, maar dit komt zelden voor.
Performance is een goed merk, XXLnutition is ook en goed merk, en Bodyenfitshop.nl is ook goed.
Deze zijn sowieso van goede kwaliteit en niet zo duur.
Je hebt dan ook nog verschillende soorten whey
Whey Normal: eiwitten en koolhydraten samen
Pure Whey: +- 75% eiwitten, weinig koolhydraten
Whey Concentraat: +- 80% eiwitten, bijna geen koolhydraten
Whey Isolaat: +- 95% eiwitten, geen koolhydraten

De prijs is ook in relatieve stijging, ik neem nu pure whey en als die op is ga ik isolaat nemen.

Heb het ff voor je verbeterd, leest wat makkelijker ;)

thx ja ik typ meestal wat te rap

Goed topic, hoort alleen wél in "supplementen" thuis, en niet in "voeding".

Sorry voor het misplaatsen. :)

---------- Toegevoegd om 20:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:49 ----------

als dit helpvol was
<---- karma! ;)

Dankje voor de info en tips, maar ik wil niet lullig doen, maar ik denk dat niet dat ik mijn dokter en mijn moeder kan overtuigen met 'dat gebeurd zelden', ik moet eerder kunnen bewijzen dat het veilige producten zijn.
Als iemand me kan helpen met het bewijzen daarvan dankje.

zoek de pirjs van groeihormonen op. stel hen dan is de vraah of mensen dat door hun whey gaan draaien en hem verkopen aan 12 euro de kilo. onmogelijk!!!

50 euro de kilo daar kan wel al wat inzitten:d omgekeerde psychologie?

als er geen hormonen in me whey zit van xxl ga ik Rene aanklagen :mad:

Mij lijkt het ook dom hoor :s ..

Terug
Naar boven