MuscleMeat

All natural whey ?

• Topic Starter Topic Starter
lekkere bump hierboven xD

Gewoon lekker bij een Nederlandse onlinewinkel kopen en niet zo bang zijn. Ik heb nog nooit gehoord van groeihormonen in whey en zeker niet binnen Nederland.

Koop het bij een van de forumsponsors, dan zit je altijd goed: Sportfood, XXL, Body & Fit, Power Supplements.

Sorry voor het misplaatsen. :)

---------- Toegevoegd om 20:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:49 ----------

Dankje voor de info en tips, maar ik wil niet lullig doen, maar ik denk dat niet dat ik mijn dokter en mijn moeder kan overtuigen met 'dat gebeurd zelden', ik moet eerder kunnen bewijzen dat het veilige producten zijn.
Als iemand me kan helpen met het bewijzen daarvan dankje.

op de sites zelf vind je genoeg bewijzen, er staatr ook bij wat er in zit meestal, ander kan je naar een winkel gaan samen met je moeder dan ziet ze het zelf..

• Topic Starter Topic Starter
bedankt allemaal ik heb mijn moeder kunnen overtuigen ;)

---------- Toegevoegd om 16:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:48 ----------

En mijn dokter zei gewoon dat het soms eens voorkomt maar die poeders normaal natuurlijk zijn en gewoon geen kwaad kunnen. Wel niet teveel gebruiken, niet alles vervangen van je voeding met dat supplement. En het is niet nodig, ja logisch allemaal... allemaal dingetjes voor mijn moeder om zich te kunnen druk in maken.. achja ik heb haar kunnen ompraten ^^

:haha: Idd, maar ja bevestigt maar wel lekker die vooroordelen van de meeste mensen over bodybuilders of hobby krachtsporters. Ik heb trouwens van veel reguliere artsen geen hoge pet op. Als het niet bewezen is of niet in hun medische boekje voorkomt NEE DAN KAN HET NIET of is het niet normaal. Ik ging ook een keer naar de dermatoloog voor acne, was toen supermager (63 kilo, 5% vet bij 1 m 1.88). Eerste vraag wat hij stelt gebruik je anabolen? :D.

Terug
Naar boven