Thommie
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 111
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had er bij moeten zetten dat ik het over hardnekkige acne had, wat ik zelf had.
Zelf Roacutane gebruikt ?Overdrijven is ook een vak =), tenzij je echt spierwit van jezelf bent hoef je heus niet elk straaltje zonlicht te vermijden.
TS: Als je echt last hebt van acne ga je naar de dermatoloog, als je slechts een paar mee-eters hebt kun je beter wat anders proberen (biergist/zink, of gewoon even langs de huisarts gaan).
Zolang ik niet meer als 250gr kwark neem en geen melk drink heb ik er geen last van.
Zelf Roacutane gebruikt ?
Zelfs in de herfst voelde ik men huid branden en zag hij wat roder..
Roa hielp wel btw
Zink biergist water gewoon een gezonde levensstijl is al goed genoeg voor milde acne
Voor het slapen gaan neem ik half blikje tonijn 75gr en halve bak kwark 250gr ipv 500gr kwark. Melk drink ik helemaal niet meer haal al me eiwitten uit vlees, vis, eieren en whey(s,ochtends) amino,s(na trainen). Multivit erbij maak ik me geen zorgen over calcium tekort. Het is wat duurder als melk als eiwit bron, maar vit b5 wat ik bij hoge zuivel inname moet nemen tegen acne is ook niet goedkoop. Daarnaast oog ik droger en pak me acne probleem bij de bron aan ipv sups te nemen. Zuivel inname drastisch verlagen is voor mij beste aanpassing in me voedingsschemaooit, had dit 5 jaar geleden al moeten doen. Maar goed iedereen is anders en sommige mensen hebben minder last van acne bij hoge zuivel iname.wat neem je dan ipv. melk en kwark? Krijg je nu niet veel te weinig calcium binne?
Had er bij moeten zetten dat ik het over hardnekkige acne had, wat ik zelf had.
Daarna nooit meer last van acne gehad. Is ondertussen een maand of 8 geleden.Roa werkt door de talgklieren (die te groot zijn bij mensen met hardnekkige acne) te verkleinen naar een normale grootte. Dat heeft helemaal niets te maken met acne als gevolg van infectie wat jij waarschijnlijk had. Mensen met te grote talgklieren kunnen op hun gezicht smeren wat ze willen, het zal nooit iets uithalen. Tandpasta droogt gewoon de huid uit, waardoor oppervlakkige acne kan verminderen of verdwijnen. Als je te grote talgklieren hebt, dan komt de acne gewoon terug.Dat had ik ook. Drie keer een roa kuur gehad, nooit helemaal verdwenen. Toen een keer mijn kop ingesmeerd met tandpasta. Volgende dag was het nogal rood.Daarna nooit meer last van acne gehad. Is ondertussen een maand of 8 geleden.
Kan toeval zijn, maar lijkt me niet.
Beste wat je kan doen is geen melkproducten gebruiken.
Als je dan nog last heb van acne zal ik Roaccutane pakken.
Biergist, omega, vitamine C, vitamine B, hoge dosis vitamine A, allemaal weg gegooit geld![]()
Roa werkt door de talgklieren (die te groot zijn bij mensen met hardnekkige acne) te verkleinen naar een normale grootte. Dat heeft helemaal niets te maken met acne als gevolg van infectie wat jij waarschijnlijk had. Mensen met te grote talgklieren kunnen op hun gezicht smeren wat ze willen, het zal nooit iets uithalen. Tandpasta droogt gewoon de huid uit, waardoor oppervlakkige acne kan verminderen of verdwijnen. Als je te grote talgklieren hebt, dan komt de acne gewoon terug.
Er zijn volgens mij twee mogelijkheden. 1) Je gebruikte Roaccutane niet zoals het hoort (de kuur moet in samenspraak met een dermatoloog en volgens een persoonlijk aangepast schema, en het duurt meerdere maanden voor het eindresultaat er is). 2) De acne die je had was niet behandelbaar met Roa (er zijn ook behandelingen met antibiotica).Ik heb er wel 5 jaar last van gehad en roa hielp dus niet. Tandpasta wel. Misschien werkt het voor iemand anders ook.
Het is 3x via de dermatoloog gegaan. Eerste keer 6 maanden gebruikt, tweede keer 8 maanden en derde keer 8 maanden. Dus dat was het probleem niet.Er zijn volgens mij twee mogelijkheden. 1) Je gebruikte Roaccutane niet zoals het hoort (de kuur moet in samenspraak met een dermatoloog en volgens een persoonlijk aangepast schema, en het duurt meerdere maanden voor het eindresultaat er is). 2) De acne die je had was niet behandelbaar met Roa (er zijn ook behandelingen met antibiotica).
Typisch vrouwen idee.Tandpasta op je hoofd smeren is typisch een vrouwen idee. Het heet niet voor niks TANDpasta. In tandpasta zit zeep, dat is alles behalve goed. Roaccutane is het enige wat acne weghaalt(zie posts van Big T).
Nee, je probeert gewoon wat nadat het zogenaamde ''wondermiddel'' Roa faalt. En het bleek te werken, dus Roa is niet het enige wat werkt.(voor mij in ieder geval)Tandpasta:Het is 3x via de dermatoloog gegaan. Eerste keer 6 maanden gebruikt, tweede keer 8 maanden en derde keer 8 maanden. Dus dat was het probleem niet.
Dat is niet het geval. Het verdween namelijk wel, maar kwam later gewoon weer terug.
Typisch vrouwen idee.Nee, je probeert gewoon wat nadat het zogenaamde ''wondermiddel'' Roa faalt. En het bleek te werken, dus Roa is niet het enige wat werkt.(voor mij in ieder geval)
Iemand die last heeft van acné, zal het vaak genoeg te horen hebben gekregen: ‘Je moet tandpasta op je puistjes smeren. Dan gaat het prikken en dat helpt.’ Nooit doen! In tandpasta zit zeep, en zoals eerder is genoemd in dit artikel is zeep juist een opwekker van puistjes. Het prikken dat je voelt, komt ook door de zeep. Dit is niet goed, maar juist erg slecht voor je huid. Daarnaast heet het niet voor niets tandpasta. Als het werkelijk zou helpen, zou het geen tandpasta heten. Gebruik tandpasta voor je tanden, niet voor je acné.
Het kan terugkomen ja, dat kan betekenen dat de kuur niet zwaar genoeg was, of niet lang genoeg volgehouden werd. Maar zelfs als de kuur goed was, dan nog kan de acne ooit weer terugkomen. Roa is geen wondermiddel, maar het is wel het beste medicijn om hardnekkige acne aan te pakken (aan de juiste dosis en duur).Het is 3x via de dermatoloog gegaan. Eerste keer 6 maanden gebruikt, tweede keer 8 maanden en derde keer 8 maanden. Dus dat was het probleem niet.
Dat is niet het geval. Het verdween namelijk wel, maar kwam later gewoon weer terug.
Het kan terugkomen ja, dat kan betekenen dat de kuur niet zwaar genoeg was, of niet lang genoeg volgehouden werd. Maar zelfs als de kuur goed was, dan nog kan de acne ooit weer terugkomen. Roa is geen wondermiddel, maar het is wel het beste medicijn om hardnekkige acne aan te pakken (aan de juiste dosis en duur).
Jouw acne kon te maken hebben met je leeftijd, of andere factoren. De Roa had waarschijnlijk dus wel een invloed, maar je acne kwam later om één of andere reden in een vlaag terug.
Je gebruikt volgens jouw verhaal vervolgens tandpasta, en op magische wijze verdwijnt al je acne en daaruit concludeer jij dat Roa waardeloos is en tandpasta het wondermiddel... Uiteraard merk je zelf wel dat hier iets niet klopt. Als tandpasta zo geweldig was en beter dan Roa, dan hadden ze die stoffen wel gepatenteerd en een nieuw medicijn gemaakt op basis van die stoffen.
Meer waarschijnlijk is het volgende gebeurd: je hebt je acne aangepakt met Roa, en je talgklieren waren dus al beïnvloed en gekrompen. Daarna heb je toch nog last gehad van acne, maar het uitdrogen van de huid was voldoende om die oppervlakkige acne aan te pakken. Of je werd ouder en je had van nature gewoon minder last van acne.