- Waardering
- 31
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 35%
en die turk is zogenaamd de manager? Haha
ik zou hem gelijk met zijn hoofd in die bierkratten gooien, als ie zo een mij zat.
Wat een verrekte mongol!
+1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en die turk is zogenaamd de manager? Haha
ik zou hem gelijk met zijn hoofd in die bierkratten gooien, als ie zo een mij zat.
Wat een verrekte mongol!
Geweld is NIET de oplossing hé !
Wel frappant hoor, hoe het toch altijd het niet van origine Nederlandse type is dat zo in het nieuws komt.
Had 'm als student overigens helemaal de grafpleures ingeslagen![]()
Dat is het deel wat je raar vind, ik vind het vrij raar dat ie werkt.. ja dat zij ik ja ;-)Het is gewoon een Nederlander, geen allochtoon. Beetje raar.
Dat is het deel wat je raar vind, ik vind het vrij raar dat ie werkt.. ja dat zij ik ja ;-)
nog niet eens aan gedacht. 
Ah, ik heb iets gevonden op YT:
Klantvriendelijkheid in de jumbo. Bedrijfsmanager gaat veelste ver en dreigt scholieren zelfs te slaan. Nadat één van onze vrienden per ongeluk een potje wortels om had gestoten moest hij het opruimen met stukjes karton. Dat deed hij zonder tegenspraak omdat hij wist dat het zijn fout was. Maar daarna flipte deze bedrijfsmanager helemaal omdat wij nog in de winkel stonden te kijken, ook al deden wij niks fout. Na al deze opschudding die in het filmpje te zien is (waar dus eigenlijk geen aanleiding voor was), kreeg hij een winkelverbod voor zijn hele leven.
Filliaal: Jumbo Hendrik Jacobszstraat 9