AndroidHealthClinic

(allochtone) Jumbo medewerker flipt op klanten

Als het andersom was geweest, turk in de winkel en Hollandse manager dan was de turk altijd fout geweest. ALTIJD DIE k*t MAROKKANEN!!(Ja ook al is het een turk) WILDERS FOR PRESIDENT!!!!! WE ZIJN HET ZAT!!!! WAS PIM FORTUYN ER NOG MAAR!!! etc. etc. etc.

Had hij het beter kunnen aanpakken? Vast wel. Maar we weten allemaal hoe irritant die k*t scholieren kunnen zijn in een supermarkt.

Als het andersom was geweest, turk in de winkel en Hollandse manager dan was de turk altijd fout geweest. ALTIJD DIE k*t MAROKKANEN!!(Ja ook al is het een turk) WILDERS FOR PRESIDENT!!!!! WE ZIJN HET ZAT!!!! WAS PIM FORTUYN ER NOG MAAR!!! etc. etc. etc.

Had hij het beter kunnen aanpakken? Vast wel. Maar we weten allemaal hoe irritant die k*t scholieren kunnen zijn in een supermarkt.

Je bent gewoon echt een debiel als je denkt dat je je zo moet laten gaan, of je nou Turks, Nederlands, Marok of Swahiliaans bent. Zeker omdat je weet dat er gegarandeerd wel zo'n ukkel is die het filmt.

Dat zeg ik toch ook? Feit blijft wel dat als het omgekeerd was geweest en er een Hollander tekeer stond te gaan tegen een bontkraagje dan had hij bij voorbaat al gelijk gekregen van half Nederland.

Als je überhaupt als zo reageert naar een klant toe ben je al een faalhaas ongeacht functie / afkomst.

• Like
Waarderingen: mat
:roflol: ik had m op zn bek gehouwe

Ik vraag me af of hij hetzelfde had gedaan als die 3 jongens allochtonen waren.

Wat die 3 ook gedaan hebben het type gedrag van die 'manager' blijft gestoord.

Wat een p*ssy is die student ook he... Ik had me nooit laten aanraken, vooral zo niet, door 1 of ander gare werknemer.

Of ie nou een Turk, Marokkaan, Nederlander of Antilliaan is boeit me niet, van elkaar blijf je af, vooral als het een klant (die op dat moment nog niks gekocht heeft) is.

Heb je er 1 die werkt, is het nog niet goed? ??? Jullie weten ook niet wat je wil he? :o

Ik denk dat hij gewoon te weinig verdient, daarom is hij ook zo gefrustreerd..

• Topic Starter Topic Starter
Dat zeg ik toch ook? Feit blijft wel dat als het omgekeerd was geweest en er een Hollander tekeer stond te gaan tegen een bontkraagje dan had hij bij voorbaat al gelijk gekregen van half Nederland.

Jammer dat we het nooit zullen weten aangezien het altijd allochtonen zijn die de hoofdrol spelen in dit soort situaties/filmpjes, terwijl ze minder dan een kwart van de bevolking vertegenwoordigen.

Terug
Naar boven