Fitness Seller

allow me to reintroduce myself....

sjapendoedel

Competitive Bodybuilder
Waardering
71
Lengte
1m88
Massa
94kg
Vetpercentage
12%
beste bb'ers,

om de motivatie optimaal te houden, en een goed overzicht van mijn progressie te hebben ga ik een log'je bijhouden.

stats:
lengte: 1,90
gewicht: 94,5
bf: rond de 12%
armen: 42,5
benen: 67

doel:
van de 94,3 kilo nu, naar de 100(schijt aan mijn bf, zolang je maar wat aders, blokjes en streepjes blijft zien).
tijdsbestek: 12 weken.

hier blijft het voorlopig bij. de komende week(en) volgen mijn trainings schema(10dagen schema), voedingsschema(bijna 5000kcal) en natuurlijk foto's.

hoop dat er wat geintreseerde zijn, maar doe het vooral voor mezelf.

Mvg. B.

• Topic Starter Topic Starter
het is wel leuk om nog even te vermelden wat voor supp's ik gebruik.

dit zijn:
vit B12; injectie, om de dag, 20 dagen lang(10 injects).
multivitamine
vit C
weight gainer(i.p.v. whey shake; is een expirimentje).
omega 3, 6, 9.
een post workout mengseltje met: crea, zink, druivensuiker, vitamines, amino suikers en zuren, BCAA's en nog wat zooi.

ik hecht heeel veel waarde aan post workout shake of diner. na het drinken van die shake i.c.m. wheigt gainer eet ik ook nog(half uur erna).

Mvg. B.

zal een oog in het zeil houden :p

succes,

wat zijn je krachtstats?

krachtstats:

bench: 120, 2 herhalingen
DL: 180, 4 herhalinen
SQ: 160, 4 herhalingen

mijn doel is om die DL op korte termijn naar de 200 te brengen...

mooie stats,waarsch mooie atleet, beuken en suc6!

nou, ga zo trainen.

als ik tijd heb ga ik eerst altijd wat op dbb rondneuzen en filmpjes checken op youtube. dit voor de motivatie.
ook muziekjes luisteren, heb nu alle rocky soundtracks, goeie motiverende shit joh.

net de filmpjes van frank mc grath gezien, animal arms. wat toevallig, ga dalijk zelf ook mijn armen knallen.

Video Frank McGrath - Animal Arms pt1 - FRANK, MCGRATH, ANIMAL, ARMS, BODYBUILDING - Dailymotion Share Your Videos

Video Frank McGrath - Animal Arms pt2 - FRANK, MCGRATH, ANIMAL, ARMS, BODYBUILDING - Dailymotion Share Your Videos

nou ik ben vreten en trainen, mischien tot na de training.

Foto's?:D

foto's komen deze of volgende week...ben iig flink vooruit gegaan(gekeken naar mijn laatste pic), daar had ik een stuk kleinere armen en woog een pak minder.

ben nu echt weg....

correctie over mijn gewicht, ik weeg 95,7 HELL YEAH!!!!

heerlijke training gehad, armen waren lekker opgepompt. geen recors gebroken of gekke dingen uitgehaald gewoon een lekkere rustige training.
aan het einde nog even ge cardioot, 15minuutjes.

even een vraagje; de post workout shake, wanneer nutigen, na de krachttraining of na de cardio? karma voor degene met een goed onderbouwd antwoord.

Hangt er van af wat je doel is met de cardio, wil je vet verbranden dan zou ik je shake erna drinken omdat hij snelle koolhydraten bevat en dan ga je die gebruiken i.p.v. vet verbranden, een whey shake kan je mss wel drinken voor je cardio, omdat die nagenoeg geen kh's bevat en als je dan piekt in hartslag ga je geen eiwitten uit je spieren verbranden om het tekort aan energie aan te vullen.
Als je doel conditie krijgen is en echt een uithoudingsvermogen dan kan je hem rustig ervoor drinken als dat niet te veel op je maag ligt. Dan kan je de energie wel gebruiken.

nou vanmorgen al om half 7 uit mijn nest gekomen om te gaan trainen, dit ga ik nu iedere ochten proberen. sochtends een uurtje cardio en savonds kracht. kijken of dit positieve effecten op mijn fysiek en gesteldheid heeft. gisteren btw een erg lekkere kort maar krachtige training gehad, squatten ging goed, 170kilo.

gestopt met vit b12, over 20dagen weer beginnen. vandaag laaste inject, perongeluk IM, was minder lekker maja.

vanavond lekker uitrusten....

Succes! :cool:

danku....

Succes met je doelen, en je logje natuurlijk :cool:

succes bro!

Zit je alleen aan de vit B12, of nog meer shizzle?
En heb je echt profijt van die B12?

Succes!

Terug
Naar boven