AndroidHealthClinic

allow me to reintroduce myself....

• Topic Starter Topic Starter
@loo: verder nog eiwit en vitamientjes. die b12 heb ik wel degelijk profijt van ja, aders worden zichtbaarder, of iig komen ze echt op de arm te liggen. ze knallen er echt uit, zo kan ik het het beste beschrijven. verder voel ik mijzelf er erg fit door.

heb vanmorgen weer lekker gecardioot, echt heerlijk dat elke dag om 7 uur opstaan en sporten voor de dag begint. vanavond lekker chest knallen, hoop de 120 weer te kunnen. dit lukt alleen op echt goede dagen.

vanavond dus chest en bi's, laat jullie weten hoe het is gegaan.

vind het echt vet dat er naar mijn logje gekeken word, had niet gedacht dat er zoveel animo voor was. bedankt allemaal;):)

allright, thing are about to change.

vanmiddag lekker gezellig de stadt in met mama, leuk zou je denken. nou, niet als je geconfronteerd word met je bulk pens en vochtkop. ik stond in de h&m wat kleren te passen xl en xxl, hier begon het. het zit allemaal lekker strak, helemaal niet erg, maar die vochtpens die voor mijn chest uit komt vind ik wel zo verschrikkelijk. nou heb ik een holle rug dus heb ik erg snel last van dit kwaaltje(niet dat jullie denken dat ik een dik papz*k ben).

er gaat dus wat veranderen, net een optelsommetje gemaakt m.b.t. mijn calorietjes. daar kwam dus een schrikbarende hoge 7000 kilocalorien uit. ik dacht dat ik rond de 5000 zat, NOT. ik ga het wel terugbrengen naar die 5000 door; alleen nog maar superschoon te eten lees, geen pannenkoeken meer, geen lasagne.

nieuw voejer:

-macaronie met tonijn(waterbasis) en tomatenpuree. heb vanmiddag 2kilo klaargemaakt jummie jummie.
-rijst, gewoon droge pandan rijst.
-boterhammetjes kipfilet(bruin brood)
-kwark, yoghurt en melk.
-cashew nootjes
-rijstflakes met yoghurt.
-eitjes(wit)
-stukjes vlees(bief, kiep)
dit zijn de dingen waar ik nu allemaal van ga leven, hoop hierdoor wat vocht kwijt te raken, vet hoeft niet want dat zit er niet super veel.

doel: nogsteeds die 100 kilo.

-hej, hoe gaat het met het sporten

goed, alleen die pens he

-ja, we weten allebij waardoor het komt he

oja, eten inderdaad

-nou ik denk dat jij aan de steroiden zit

nou meneer, ik ben 19, daar wacht ik voorlopig nog even mee

-je hebt alle symtomen

bedankt voor het compliment in ieder geval, maar nee.

daarna aan de babbel gegaan, kerel had dus van zijn 20ste tot 27 aan de roids gezeten, was wel een flinke kerel volgens eige zeggen, 115kilo bij 185 en een laag bf. "het mooiste wat er is, kuren."

echt een chill compliment dus...

geen 120 gedrukt wel 12x 90(beetje rustig aan gedaan) heerlijke training verder, gewicht weer tegen die 96 aan.

mooi compliment ja! :)

20, 20, 20, 20, stappen en bigorexia

20 kilo, 20 kilo, 20 kilo en nog een 20 kilo....heeerlijk die 80 kilo t-bar rows.
verder ging de training ook lekker, 160 kilo(jammer, had meer gemogen) deadlift 8 keer.

het wegen durf ik niet, ben bang dat er onder de 95 uitkomt wat ik erg jammer zou vinden. we houden het gewoon nog even op die 95,4 van een paar daagjes terug. binnenkort zal ik mijzelf wel weer wegen maar door de veranderingen in mijn voedingsschema ben ik bang dat ik iets kwijt ben geraakt(vocht, maar toch).

vanavond lekker stappen, ik mag dit weekend weer drinken van mezelf(1 keer in de maand) we gaan er dus flink tegen aan. aber naturlich denk ik wel aan mijn o zo lieve spiertjes dus onder het zuipen ook boterhammetjes met kipfilet vreten:p

bigorexia all the way....

wat ik vandaag heb (en nog ga) gegeten en gedronken:

1: weight geainer + halve liter melk + brinta papje

2: 5 boterhammen met kipfilet + liter water

3: 2 hele eieren + 4 ei-eiwitten + 2 pannenkoeken met appelstroop

4: een bord vol met macaronie en tonijn + tomaten puree + halve liter water

5: rijst flakes + liter yoghurt + honing

6: avond eten + water of melk + beetje yoghurt of kwark

7voor het trainen: bak kwark + 2 stuk fruit

8na het trainen: weight gainer met daarin vitamines creatine BCAA's en zo voort....

9: 75gram nootjes(cashew) wat melk yoghurt of kwark

10: een pak yoghurt mee mijn bed in, voor het slapen gaan 0,75 liter als ik wakker word om te pissen nog ff het laatste beetje, soms laat ik dit laatste beetje ook gewoon staan.

dit was het zo'n beetje, eigenlijk gaat het elke dag zo. soms switch ik de maaltijden of wijkt het iets af maar dit geeft een aardig beeld wat ik eet op een dag...

tijdens het trainen drink ik trouwens 1liter soms minder licht aan het flesje dat ik bij heb. water met vitamine c en druivensuiker.

Ben jij een hardcore mother ****er?

ik trainde ongeveer 2x per dag, nu heb ik pfeiffer en doe ik het wat rustiger aan. 1 keer per dag (iig 5 keer per week) dus nog. het zijn toch BODYBUILDING logs daar hoort alles bij.
ik vind niet elke training waard of speciaal genoeg om er op te zetten.

@seagal: het lijkt me duidelijk dat ik een hardcore mother focker ben, net als jij;)

7000 Kcals eerst :eek: jawadde :)
succes nog!

'k wou dat'k me ook zo kon volstompen :D

gisteren relaxete training:

bankdrukken 12, 12, 12 met 50, 70 en 90kilo
schuin dumbbellpress 12, 10, 8, 6, 4 licgt begonnen, de laatste 3 setjes met 36kilo.
bicep curls 10, 9, 8, 6 met 22kilo(gaat niet zwaarder, de losse dumbbells met verwisselbare schijven zijn zo groot dat ze niet geschikt zijn voor de oefening)
barbell curls: 30kilo 3 setjes 15 herhalingen.
flyes: 6 setjes geeindigd met 6 herhalingen en 27,5 kilo

dit was mijn korte training, wel flink spierpijn nu.
ik woog trouwens een stunning 96,2 kilo en zie er niet veel vetter uit, wel dikke vochtbuik.

Terug
Naar boven