XXL Nutrition

Alpha-X

heb die troep ook gehad mijn ervaring is dat het geld verspilling is het werkt gewoon niet zoals ze beschrijven

Er zijn veel uiteenlopende reacties op Alpha-X de ene vind het top een ander weer niets.. zoals met veel supplementen dus.. het is vaak een kwestie van proberen of het voor jou iets is.

Gewoon nog even afwachten, er zijn veel mensen mee bezig. Die zullen spoedig wel reviews of iets dergelijks posten..

Ik reageerde persoonlijk erg goed op Alpha-X. Ik heb het gebruikt samen met Neovar en heb mijn beste gains sinds een lange tijd gemaakt.
Nu is HGHUp aan de beurt samen met Alpha-X. Ik ben erg benieuwd hoe dat uit gaat pakken.:)

Ik ga het direct halen se en ga het samen met Aplodan en Vitakic en protothype 216 gebruiken van Muscletech, is zien wat het geeft deze Stack

Ik ga het direct halen se en ga het samen met Aplodan en Vitakic en protothype 216 gebruiken van Muscletech, is zien wat het geeft deze Stack

Iemand geld teveel?
200+ euro, daar koop ik me 15 kg whey isolaat en 4 kg creatine mono voor.

Laatst bewerkt:
ik ga er vanaf volgende week mee aan de slag, ik heb zowel goede als slechte verhalen gehoord en dus ga ik het gewoon zelf proberen:D

je kunt me toevoegen als je wilt weten hoe het verloopt,

thumbs up!

Heb bij de TNHC 2 potjes gescoord voor 107euro goedkoper ben ik ze nog niet tegen gekomen. Gebruik het nu 5 dagen, 6 caps per dag en merk al wel dat ik de hele harder sta dan normaal.

Dure ervaring, ma wel een boost samen met RPM

Tja wat zal ik zeggen, kracht wel maar of het daar aan heeft gelegen

Alpha-X is gewoon een ruk product, niks mee gewonnen.

• Topic Starter Topic Starter
heb het nu dus gebruikt maar is geld versplilling

Terug
Naar boven