- Waardering
- 447
jordy zei:
? Ik heb ook een illegale versie, en toch doet ie het nog. Dus misschien moet jij eens beter gaan lezen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jordy zei:

Sinlath zei:

jordy zei:Dan is het nu afgelopen met het illegale gebruik van Symantec Norton antivirus,
Kreeg vanmorgen een melding dat ik mijn antivirus opnieuw moest activeren.
Dit lukte dus niet, en toen las ik dit volgende bericht:
Dus vaarwel Norton, en welkom?
Wat zou ik nou het beste kunnen gaan gebruiken?

dankje welDBC01 zei:Hahahahaha Jordy ik had jou wel intelligenter ingeschat!![]()

Ten eerste: De nieuwste versies (incl all in one's) zijn te krijgen, zo illegaal als wat.
Ten tweede: Norton zuigt. Bout. Het is BLOATWARE wat inhoudt dat het héél veel ruimte oplsokt op je systeem en als je het aanzet dan slokt het veel geheugen op en veel tegenhouden doet het NIET.

Alternatieven: (Je zal me er dankbaar voor zijn)
NOD32
BitDefender
PM voor info.

CoD zei:? Ik heb ook een illegale versie, en toch doet ie het nog. Dus misschien moet jij eens beter gaan lezen![]()
jordy zei:dankje wel
denk dat het dan maar een aantal gevallen zijn, maar iedereen die hem via, torrentspy gedownt heeft, heeft dit probleem,
nou nooit echt problemen meer gehad, maar moet zeggen nu het er af is, het allemaal wel een stuk soepeler loopt
ik ga NOD32 proberen. dankje wel![]()

DBC01 zei:haha! De zoveelste Norton-adept al die ondervind hoe prettig z'n PC loopt als die ranzige Norton eraf is gerukt!![]()

DBC01 zei:Dát, lieve Tukker, staat al beschreven in deze thread.![]()

Infinity zei: