Fitness Seller

Als ik het doe, doe ik het goe

ClassicBody

Novice
Waardering
1
Lengte
1m86
Massa
85kg
Vetpercentage
10%
Hey guys,

Na 2 wedstrijden gedaan te hebben als naturel zijnde heb ik voor mezelf besloten om de stap te zetten. Ik heb er bewust voor gekozen eerst 2 wedstrijden te doen zonden hulpmiddelen. Dit om te zien of bodybuilding wel degelijk iets voor mij is (op wedstrijdniveau). Ik kan jullie vertellen dat dit zeker het geval is en ermee wil door gaan. Mijn doel is dan ook niets minder om binnen 2-3 jaar een A/B atleet te zijn in de categorie Body Classic.

enkele facts:

Wat je leeftijd is: 21 jaar
Hoe lang je traint (hiermee wordt bedoeld serieuze training, geen half werk): 3+ jaar
Hoeveel gewicht je op natuurlijke wijze in die periode hebt gewonnen (+ je vet %) ik kom van 73kg bij 12%. Mijn wedstrijd gewicht zal +/- 81kg geweest zijn bij 6% (uiteraard was al het vocht eruit). Momenteel is dit weer 85kg
Een voorbeeld van wat je op een doordeweekse dag allemaal eet: Moeilijk om op te antwoorden door mijn wedstrijd voorbereiding van afgelopen 4 maand. Ik kan jullie wel vertellen dat ik alles afweeg tot op de gram en 4x per dag kip met rijst en groenten eet, ook eet ik 2x per dag havermout en drink ik 3 shakes per dag. Moest het echt aan de orde zijn wil ik gerust heel mijn schema neerpoten met alle macro's op en aan. Maar ben 100% zeker dar het gewoon goed is.
Welke supplementen je al hebt gebruikt: mijn dagelijkse pakket bestaat uit: shakes, BCAA, Amino's, Visolie en een préworkout
Waarom je deze kuur wilt doen: Zoals ik al heb aangegeven heb ik wedstrijd ambities. mijn doel is om max 87-88kg te wegen wedstrijd droog.
Wat je wilt bereiken (in bodybuilding) op lange termijn? Lange termijn is zelfde als korte termijn 87kg - 88 kg. niet meer want dat is zeker niet interessant voor de wedstrijden.

Ik heb al enkele scenario's in mijn hoofd gehad. maar wil toch verschillende invalshoeken bestuderen voor daadwerkelijk de kuur te starten. Belangrijke info is dat ik totaal geen kuurervaring heb en mij niet meteen wil opblazen. Ik zou willen starten op 1 juni daar het een zondag is (makkelijk voor mij om te zetten).

Eerste gedacht:

Week 1-10 test e 500mg/pw
Week 1-12 hcg 500iu/pw
Week 12-15 nolva 20mg/ed

optie 2:

Week 1-4 winstrol 40mg/ed (2uur voor training 2 tabs 8uur later nog eens 2)
Week 1-10 test e 250mg/ew
eventueel Week 1-12 hcg 500iu/pw
Week 12-15 nolva 20mg/ed

optie 3:

Week 1-10 test e 250mg/ew
Week 12-15 nolva 20mg/ed

Verder zei een betrouwbaar persoon (veel wedstrijd en begeleiders ervaring) Diana te overwegen. Wat zijn jullie meningen hierover. Zelf zou ik Diana liever links laten liggen door de enorme vochtophopingen en puistten die het met zich meebrengt.

Alvast bedankt voor jullie inzet!

ClassicBody

optie 2 & 3 slaan volledig de plank mis, als je voor 250 mg je eigen test productie plat wilt leggen ben je niet slim bezig, optie 1 is perfect als eerste kuurtje.

wel de HCG op 875 iu of 1000 iu per week zetten.

ben je buist gevoelig? zat mensen die van alles nemen en minimale acne ontwikkelen. Verder vochtophoping van diana en test is wel aanzienlijk maar in zeker grote maten te beperken met je voeding. aangezien je zegt dat je goed op je voeding let, neem ik aan dat je geen echte zorgen hoeft te maken over deze vochtophoping. ik zou ook geen diana nemen. Ik zie teveel mensen die het wel doen (willis waar als een diana only kuur dat veel al als ruk beschouwd wordt) en veel kracht gains maken maar ook veel kwalitatief lage gains (veel vocht en vet i.v.t. spier gains). zou test winny doen. kijk naar de log van BBambition in de logsectie. hij houdt alles goed bij heb je iig een beeld. Verder altijd goed nadenken over wat je coach zegt. hij is welliswaar een atleet (geweest) en weet waardie het over heeft (eigen ervaring) maar zijn keuzes hoeven niet perse voor je te werken.

Succes

---------- Toegevoegd om 10:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:14 ----------

en ik zou optie 2 en 3 niet pakken. verder zou ik zoals zeror zegt voor 1 gaan en hcg tot week 11 doen.

+1 ga voor 1

ik lees nu het diana verhaal pas, ik heb een keer diana only gedaan en ik voelde me de hele dag top, me trainingen gingen als een tiet en ik kwam ook wat massa aan, echter zou ik als eerste kuurtje safe gaan en test E op 500/750 mg pakken met eventueel winstrol als kickstart, hcg en nolva inbegrepen.

• Topic Starter Topic Starter
eerst en vooral allemaal bedankt voor de snelle feedback.

even nog een paar toevoegingen. Ik was vrij zeker over de 500 test e per week. maar toen ik gisteren met een aantal mensen over sprak (allemaal met kennis) zeiden ze allemaal hetzelfde. 500 mg/pw is te veel als eerste kuur dit omdat ik nog jong ben en prima kan gainen (het is trouwens 4-5 keer de dosis die ik normaal kan aanspreken met men eigen productie) daarom nu dus de twijfels voor 250 met eventuele kickstart van winny of toch gewoon de 500 erin zetten.... moeilijke keuze als je het mij vraagt

wat betreft de puisten en het vocht. ik heb zelf niet echt last van puisten ook eet ik zo goed als zoutloos en kruid ik vlees rijst groenten, .... nooit.

Ben zelf erg gevoelig aan test ik gain goed op 250 mg per week, ook al raden de meeste hier gelijk 500mg aan.

eerst en vooral allemaal bedankt voor de snelle feedback.

even nog een paar toevoegingen. Ik was vrij zeker over de 500 test e per week. maar toen ik gisteren met een aantal mensen over sprak (allemaal met kennis) zeiden ze allemaal hetzelfde. 500 mg/pw is te veel als eerste kuur dit omdat ik nog jong ben en prima kan gainen (het is trouwens 4-5 keer de dosis die ik normaal kan aanspreken met men eigen productie) daarom nu dus de twijfels voor 250 met eventuele kickstart van winny of toch gewoon de 500 erin zetten.... moeilijke keuze als je het mij vraagt

wat betreft de puisten en het vocht. ik heb zelf niet echt last van puisten ook eet ik zo goed als zoutloos en kruid ik vlees rijst groenten, .... nooit.

250 mg test gaat je tegenvallen, gewoon zo :

1/4 40 mg winstrol pre workout ED
1/12 500 mg Test E EW
1/14 1000 iu HCG EW
14/18 20 mg nolva ED

1 x winstrol tabs
2 x test e vials a 10 ml
3 x hcg a 5000 iu
1 x nolvadex tabs

Ben zelf erg gevoelig aan test ik gain goed op 250 mg per week, ook al raden de meeste hier gelijk 500mg aan.

bedankt voor je reactie herkuul. kan je me even vertellen je hoeveelste cycle het al is? en wat je kuur verleden is? zo krijg ik een beeld of de 250mg na enkele kuren ook nog zen werk doet.

---------- Toegevoegd om 08:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:45 ----------

250 mg test gaat je tegenvallen, gewoon zo :

1/4 40 mg winstrol pre workout ED
1/12 500 mg Test E EW
1/14 1000 iu HCG EW
14/18 20 mg nolva ED

1 x winstrol tabs
2 x test e vials a 10 ml
3 x hcg a 5000 iu
1 x nolvadex tabs

Thanks voor je voorstel zeror. ik schrijf dit even op en neem het zeker in overweging ;)

Indd je hcg op 1000 iu pakken per week (2x 500 iu)

Verder optie 1, lekker die 500mg knallen. :)

bedankt voor je reactie herkuul. kan je me even vertellen je hoeveelste cycle het al is? en wat je kuur verleden is? zo krijg ik een beeld of de 250mg na enkele kuren ook nog zen werk doet.

Al een cycle of 8 sinds 2006, heb test nog nooit hoger gezet dan 500mg per week, gain zelfs nog op 250mg,
gebruik het meer als basis (om het zaakje draaiend te houden) naast andere AAS.

volgens mij is het als 21 jarige imo niet nodig om de test op 500mg te zetten. zeker niet wanneer je kickt met de winny. dacht steeds dat de vuistregel voor ERVAREN-kuurders 7mg x vvm. en je er als beginner dus ruim onder moest blijven.

volgens mij is het als 21 jarige imo niet nodig om de test op 500mg te zetten. zeker niet wanneer je kickt met de winny. dacht steeds dat de vuistregel voor ERVAREN-kuurders 7mg x vvm. en je er als beginner dus ruim onder moest blijven.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

waarom zou je voor lager je test productie platleggen? imo doe je dan meer schade dan goed.

TS is juist slim dat hij gelijk aan de prik denkt en niet eerst aan een winstrol only.

Optie 1 is perfect als eerste kuur, wellicht een beetje winstrol erbij alszijnde kickstart ;)

Als je al ervaren bent en echt goed weet hoe je moet eten, dan zou IK gewoon 2iu HGH erbij pakken.

Heb spijt van de kuren waarbij ik het niet gebruikt heb :)

"Als ik het doe, doe ik het goed" en dan 250 mg Test willen zetten. Seems legit. Denk dat het op die dosis eerder 20 a 30 jaar duurt eer je A-atleet bent dan 2 a 3 jaar. Geef ik wel toe dat ik geen idee heb wat Body Classic inhoudt.

Ik wil jullie allemaal graag geloven maar, we zijn 15 reacties verder en er zijn toch al ettelijke verschillende meningen... Jammer genoeg is er niet zo iets als een axioma voor deze materie. daarom hoor ik graag zoveel mogelijk meningen die me op weg kunnen helpen.

Volgens mij zijn de meningen duidelijk. Op een na zegt iedereen dat je 500mg per week moet doen.
Ik zou ook voor 500mg gaan. En als je het meteen goed wilt doen dan een kickstart erbij.

250mg zet geen zoden aan de dijk (bij mij toch niet)...
Ik geloof wel dat het van persoon tot persoon kan verschillen... Maar waarom het risico nemen? Het is niet omdat je de eerste x 500mg zet, dat je de rest van je leven minder uit je kuurtjes kan halen...

Ja man echt minimaal 500 doen. Zal je anders zwaar tegenvallen.

Terug
Naar boven