Fitness Seller

Als ik het doe, doe ik het goe

Zeker 500 doen!

• Topic Starter Topic Starter
en wat als er 250mg/e5d wordt gezet? of volstaat dit nog steeds niet?

en wat als er 250mg/e5d wordt gezet? of volstaat dit nog steeds niet?

gozer
iedereen op 1 na zegt 500 mg test e per week
en je gaat als nog met een ander voorstel komen

als je denkt dat 500 te veel is dan pak je lekker 250 en kom je er zelf achter

altijd die mensen die advies vragen en alleen maar willen horen waar ze op hoopten

• Topic Starter Topic Starter
zoals je kan zien in de openingspost deed ik zelf een voorstel met 500mg/pw. Het valt gewoon enorm op dar er dbb standaarden zijn en standaarden op andere boards. allen bedankt voor de goed onderbouwde uitleg die jullie gaven.

de standaard hier ken ik niet, wel weet ik dat ik blij was dat ik 500deed ipv 250;) dat is eigen ervaring de onderbouwing is dat je van 250 niet veel merkt!

De 250mg e5d is op zich ook een goed voorstel. Je moet je niet te veel vast pakken op het vaste getal 500mg e/w aangezien dit je eerste kuur wordt. Kwa prikken is 1 keer in de week natuurlijk prettiger als je het voor het eerst doet.

e5d zorgt weer voor iets stabielere waarden. Kom je ook rond 325mg te liggen... Iets lager zal het zijn.

Is er eigenlijk iets mis met 375mg ew (1,5ml)? Gewoon lekker tussen de 250mg en 500mg, ik zie het hier niet vaak voorbij komen.

Is er eigenlijk iets mis met 375mg ew (1,5ml)? Gewoon lekker tussen de 250mg en 500mg, ik zie het hier niet vaak voorbij komen.

nee, is er iets mis met een halve hamburger? nee. is er iets mis met half nken? nee. is er iets mis met halve reps? nee. is er iets mis met een beetje tussenin? nee.

kan prima, maar wanneer je gaat kuren ga je toch voor resultaat? je gaat toch ook niet naar de h**ren voor een knuffel.

Optie 1! Heb ik ook gedaan en zit nu in mn nakuur......+11 kilo! Ga je geen spijt van krijgen!

Succes

250 mg test gaat je tegenvallen, gewoon zo :

1/4 40 mg winstrol pre workout ED
1/12 500 mg Test E EW
1/14 1000 iu HCG EW
14/18 20 mg nolva ED

1 x winstrol tabs
2 x test e vials a 10 ml
3 x hcg a 5000 iu
1 x nolvadex tabs

Zou van die 2x test maar 3x maken;)

Terug