Fitness Seller

Als je gyno symptomen tijdens een test-e kuur krijgt...

Straas

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
Moet je dan gelijk nolva pakken of kan je net zo goed wachten tot de nakuur als het je niet stoort? Hoop dat ik er niet mee te maken krijg maar wil er toch op voorbereid zijn.

Nolva gewoon in huis hebben mocht het zover komen.
De 1 heeft het al op 250mg test-e en de ander heeft nergens last van op 2gr test-e..

• Topic Starter Topic Starter
Nolva gewoon in huis hebben mocht het zover komen.
De 1 heeft het al op 250mg test-e en de ander heeft nergens last van op 2gr test-e..

Ik kuur sowieso pas als ik echt alles binnen heb. Hoewel nolva moet ik pakken als ik symptomen krijg en voor hoe lang? net zo lang tot de symptomen weer weg zijn?

Ik lees hier veel 10mg ed.
Zelf geen ervaring mee, aangezien ik geen gyno heb (gehad)

Ik begin zelf nu aan mijn 6e week 500mg test-e per week.
En had na 1,5 week al last van behoorlijk gevoelige tepels, nu is dat nog niet zo heel erg.
Zolang je geen knobbeltje/schijfje voelt hoef je je nog geen zorgen te maken.
Maar toch was ik eigenwijs en heb toen 10mg nolva ed genomen, ging wel beter eigenlijk.
Laatst mee gestopt en heb nu dus een knobbeltje onder mijn tepels zitten (niet groot)
En heb me laten adviseren om daar een AI voor te nemen, dus ga binnenkort 0,5 arimidex eod erbij doen.

Laatst bewerkt:
0.25mg Arimidex om de dag vanaf het begin laten meelopen. Toch nog sides? Boosten naar 0.5mg om de dag.

Blijf toch allemaal van die arimidex af. Die shit is slecht voor je en is hier niet voor bedoeld.
1 maal aan de arimidex en je kan nooit meer zonder. Pak gewoon provi

Terug
Naar boven