Fitness Seller

als je niet alle spiergroepen traint, hoeveel moet je dan eten?

smalle2117

Novice
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
66kg
heb rechterpols serieus overbelast met putten schuppen in den hof
kan dus alleen met links wat oefeningen doen
beter wat minder kcal extra eten?

Zou met jouw stats sowieso niet denken aan minder eten.
En is sowieso niet aan te raden slechts 1 kant te trainen.

• Topic Starter Topic Starter
ik ben rechts, dus links is wel wat zwakker. Een weekje alleen links kan toch geen kwaad dan?

en als dit een troll is dan ben ik mezelf aant trollen want ben er eigenlijk nog niet uit wat mijn ideaal kcal/dag is:d

Gewoon alleen benen trainen totdat je ub weer kan pakken.

Benchen, deadliften en squatten wordt lastig met 1 hand.....

ben sinds een week of 2 op voeding beginnen letten (ervoor paar maanden maar wat aangekloot, nu ook nog btw heb alleen 35kg dumbbell, chinupbar en rugzak vol water voor calfraise:d)
ik eet ongeveer 3700kcal 450k 140v 160e, niet echt een idee wat m'n onderhoud is, in theorie 2500 maar heb prikkelbaredarmsyndroom mijn darmen zijn een racebaan dus ik eet best wat meer denk ik:)
of is kve verhouding toch niet ideaal zo?

Ik heb een hekel aan de smith.. maar box squat in de smith zou ook nog kunnen.
Kuiten kan ook nog en back extension en wat buik. Oke.. allemaal assistance maar beter dan niets.

Toen ik met mijn nek hernia zat kon ik alleen maar benen, biceps en triceps licht doen en wat core... maar beter iets dan niets.
Heeft me overigens wel een aanzienlijk sterkere core opgeleverd. Dus het is nooit voor niets ook al is het alleen assistance...

je moet ln²((x-y)/x)*2pi/(de constante van Boltszmann)^(het aantal sokken aan je linkervoet om half 6 op zaterdag) procent van de normale hoeveelheid kcal eten waarbij x het totaal aantal spieren is dat je traint en y het aantal spieren dat je nu niet traint.

succes met je doelen

Ik zal sebiet die sok is over uwen y kop trekken

Terug
Naar boven