MuscleMeat

Alternatief Aldi Kwark?

WeekendWarrior

Advanced Bodybuilder
Waardering
51
Lengte
1m59
Massa
73kg
Vetpercentage
7%
De Aldi hier ben ik een beetje zat en het is mogelijk dat ik zei dat hij zich beter met zijn broeders kon bezig houden aangezien er in Nederland niet gejat werd voordat die er waren toen de mocro beveiliger mij onfatsoenlijk aansprak. Op zich kan ik me er nog wel vertonen aangezien de man niet zo slim was en niet 100% snapte wat ik bedoelde, maar ik haal m'n kwark voortaan liever ergens anders (of een vervanging). Het personeel daar wordt steeds asocialer, en ik word ook behoorlijk moe van de "ikke niet snappe behalve als ik uitkering moet aanvragen" burka-mama's die ik iedere keer moet vertellen dat ze niet moeten voordringen. Voor de cut zal ik waarschijnlijk toch wel moeten, maar aangezien ik nu bulk hoop ik dat iets anders ook kan.

Liefst vrijwel geen vet, tagalong KH's is niet echt een probleem en het belangrijkste is natuurlijk redelijk cheap eiwit (liefst een goede calciumbron). Hier heb ik geen Jumbo of iets anders dan appie of deka met hun naaipraktijken voor 1 euro per bakkie kwark. Kan ik niet ergens online kwark bestellen ofzo?

Dekamarkt heeft ook voor 500g/72 cent, k'eu'nings KWARK. Ze hebben daar 3 soorten 2 ronde bakjes en een kleine rechthoekige en die moet je hebben.

Het kan aan mij liggen maar ik vind je verhaal echt vaag hoor!

wat wil je nou? ergens anders kwark kopen dan bij de aldi omdat je bang bent voor een beveiliger? Ik zou zeggen ga naar een andere supermarkt en koop daar kwark.

lol.... je bent srs bang voor de beveiliger van de aldi??
Je bent geen kwark waard jonguh:sukkeltje:

• Topic Starter Topic Starter
Ik had wel dbb-waardig respons verwacht maar dit toch niet.

Ja hoor ik ben bang voor een beveiliger. Het gaat er eerder om dat het volk daar irritant is en al helemaal dat ik geen geld ga uitgeven in een winkel waar dit soort achterlijk volk aangenomen wordt.

Maar lees het vooral verkeerd. Het is gewoon k*t dat je allerlei rotzooi online kan kopen maar dat je voor dingen zoals kwark nog altijd naar het rare k*twinkeltje die de aldi is moet. Ik weet niet waar jullie wonen maar hier komt echt alleen het laagste uit de maatschappij bij de aldi en het personeel is niet veel beter. Wou dat het daar vol zat met de DBBers want dan heb je tenminste nog wat te lullen terwijl je een uur in de rij staat omdat burka-mama de hele familie uit het niets optrommelt met allerlei mocro voer.

Bedankt voor die tip over die deka kwark, ik hoop dat ze dat hier hebben.

Je kan best alles online kopen als je dat zondig wilt. Maar dan kan je niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, zoals je ook graag wilt (tussen de laag van de bevolking welke dat concept aantrekt en jij hekelt).

AH bezorgt vanaf 70 euro. dus 98 bakkies ah magere franse kwark á 0.72 = 70,56 + 4,95 bezorgen = €75,51

Een grotere koelkast is ook online te koop ;)

Elke supermarkt heeft magere kwark. Ik snap je probleem niet.

Ik had wel dbb-waardig respons verwacht maar dit toch niet.

Ja hoor ik ben bang voor een beveiliger. Het gaat er eerder om dat het volk daar irritant is en al helemaal dat ik geen geld ga uitgeven in een winkel waar dit soort achterlijk volk aangenomen wordt.

Maar lees het vooral verkeerd. Het is gewoon k*t dat je allerlei rotzooi online kan kopen maar dat je voor dingen zoals kwark nog altijd naar het rare k*twinkeltje die de aldi is moet. Ik weet niet waar jullie wonen maar hier komt echt alleen het laagste uit de maatschappij bij de aldi en het personeel is niet veel beter. Wou dat het daar vol zat met de DBBers want dan heb je tenminste nog wat te lullen terwijl je een uur in de rij staat omdat burka-mama de hele familie uit het niets optrommelt met allerlei mocro voer.

Bedankt voor die tip over die deka kwark, ik hoop dat ze dat hier hebben.

Een DBB waardige respons???
Kijk mij een verkapte " ik mag de buitenlanders niet" topic openen onder het mom van dat je een alternatieve kwark soort zoekt.
Volgens mij kan je beter de kwark laten staat en jezelf meer focussen op je grammatica.
En als je aangeeft dat bij de Aldi alleen het allerlaagste van de maatschappij komt, vraag ik mij serieus af hoe laag jij wel niet moet zijn.
Mocht je n.a.v. het bovenstaande jezelf persoonlijk aangevallen voelen, dan is mijn boodschap duidelijk overgekomen!
Is dat niet het geval, dan heb je echt een plaat voor je kop.

• Like
Waarderingen: DG80
wat wil je van de aldi, low-budget supermarkt, opzich niets mis met het eten, maar je moet niet verwachten dat de medewerkers daar je even netjes aanspreken.
de aldi's hier inde buurt, zitten er twee. is er een bezet door een stel anita's met een grote paardenbek en die andere zit vol gestauwt met buitenlanders.

Als jij gewoon met je tanktop en trainingsbroek binnenkomt, dwing je direct respect af. Loop vervolgens met een tray kwark naar de kassa, het liefst in MM mode, dan komt het helemaal goed. Tenminste, ik neem aan dat die bewaker zijn mond dan houdt.

Eh.. Lidl heeft ook magere kwark.

Q

• Topic Starter Topic Starter
Geen Lidl hier.

En die lui bij de aldi verdienen meer dan bij de AH bijv, vroeger waren het allemaal normale figuren die ook gewoon burka-mama even vertelden om niet voor te dringen. Het is echt niet zo dat de Aldi medewerkers 2x zo hard werken voor hetzelfde geld omdat ze niet allemaal even vriendelijk zijn.

Ik kan gewoon nog naar de aldi gaan maar dan ondersteun je deze praktijken gewoon omdat ze daar nog aan verdienen ook. Dit is waarom ik er liever niet meer naar toe ga, en ik ben er eerlijk gezegd ook moe van dat ik constant moet opletten of er niet een buitenlander probeert voor te dringen zodat ik maar weer me bek moet opentrekken.

Dat betekent niet dat dit een "ik haat buitenlanders"-topic is, maar ik heb dit nog nooit met een Nederlander mee gemaakt. Trouwens ook vreemd hoe we voordat er mocro's waren ook geen beveiligers hadden, en nu staan ze overal. Een beetje beveiliger zou zelf ook wel moeten weten dat er een bepaalde bevolkingsgroep is waarvan alle statistieken zeggen dat ze 3x zo vaak crimineel gedrag vertonen in vergelijking met autochtonen. En een beetje bedrijf zou moeten weten dat een beveiliger inhuren met toevallig dezelfde achtergrond niet de slimste beslissing is, al helemaal als deze max 5 zinnen Nederlands spreekt.

De Aldi hier ben ik een beetje zat en het is mogelijk dat ik zei dat hij zich beter met zijn broeders kon bezig houden aangezien er in Nederland niet gejat werd voordat die er waren toen de mocro beveiliger mij onfatsoenlijk aansprak. Op zich kan ik me er nog wel vertonen aangezien de man niet zo slim was en niet 100% snapte wat ik bedoelde, maar ik haal m'n kwark voortaan liever ergens anders (of een vervanging). Het personeel daar wordt steeds asocialer, en ik word ook behoorlijk moe van de "ikke niet snappe behalve als ik uitkering moet aanvragen" burka-mama's die ik iedere keer moet vertellen dat ze niet moeten voordringen. Voor de cut zal ik waarschijnlijk toch wel moeten, maar aangezien ik nu bulk hoop ik dat iets anders ook kan.

Liefst vrijwel geen vet, tagalong KH's is niet echt een probleem en het belangrijkste is natuurlijk redelijk cheap eiwit (liefst een goede calciumbron). Hier heb ik geen Jumbo of iets anders dan appie of deka met hun naaipraktijken voor 1 euro per bakkie kwark. Kan ik niet ergens online kwark bestellen ofzo?

reported broski

Anders kun je je kwark een tijdje vervangen door Micellar Casein, deze kun je zo bij één van de boardsponsors bestellen. Maar ik zou me niet te druk maken om de medewerkers, je komt er voor de producten toch? Ga er anders op een alternatief tijdstip heen zodat je minder lang in de rij staat en sla dan direct een grotere hoeveelheid in, ben je ook direct van dat probleem af.

Geen Lidl hier.

En die lui bij de aldi verdienen meer dan bij de AH bijv, vroeger waren het allemaal normale figuren die ook gewoon burka-mama even vertelden om niet voor te dringen. Het is echt niet zo dat de Aldi medewerkers 2x zo hard werken voor hetzelfde geld omdat ze niet allemaal even vriendelijk zijn.

Ik kan gewoon nog naar de aldi gaan maar dan ondersteun je deze praktijken gewoon omdat ze daar nog aan verdienen ook. Dit is waarom ik er liever niet meer naar toe ga, en ik ben er eerlijk gezegd ook moe van dat ik constant moet opletten of er niet een buitenlander probeert voor te dringen zodat ik maar weer me bek moet opentrekken.

Dat betekent niet dat dit een "ik haat buitenlanders"-topic is, maar ik heb dit nog nooit met een Nederlander mee gemaakt. Trouwens ook vreemd hoe we voordat er mocro's waren ook geen beveiligers hadden, en nu staan ze overal. Een beetje beveiliger zou zelf ook wel moeten weten dat er een bepaalde bevolkingsgroep is waarvan alle statistieken zeggen dat ze 3x zo vaak crimineel gedrag vertonen in vergelijking met autochtonen. En een beetje bedrijf zou moeten weten dat een beveiliger inhuren met toevallig dezelfde achtergrond niet de slimste beslissing is, al helemaal als deze max 5 zinnen Nederlands spreekt.

Serieus kerel, ben je nou echt zo dom.

Boodschappen halen is tog niet.zo moelijk??
hoe krijg je het voorelkaar...

Gewoon contact vetmijden, en kwark kopen that's all

Laatst bewerkt:
Ik ga ook naar het warenhuis een praatjes te slagen met het personeel :rolleyes:
WTF ...

Als jij gewoon met je tanktop en trainingsbroek binnenkomt, dwing je direct respect af. Loop vervolgens met een tray kwark naar de kassa, het liefst in MM mode, dan komt het helemaal goed. Tenminste, ik neem aan dat die bewaker zijn mond dan houdt.

1.59 en respect afdwingen ??? Bij lilliputters of kinderen onder de 10?

Goedkoopste magere kwark is van De Zaanse Hoeve, 0,65 per 500 gram

Al heb ik daar een keer een hele lading van gekocht en die bleek niet goed meer te zijn.. paar dagen ziek van geweest.

Wel m'n geld terug gekregen overigens, AH = service

Terug
Naar boven