WeekendWarrior
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 51
- Lengte
- 1m59
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 7%
De Aldi hier ben ik een beetje zat en het is mogelijk dat ik zei dat hij zich beter met zijn broeders kon bezig houden aangezien er in Nederland niet gejat werd voordat die er waren toen de mocro beveiliger mij onfatsoenlijk aansprak. Op zich kan ik me er nog wel vertonen aangezien de man niet zo slim was en niet 100% snapte wat ik bedoelde, maar ik haal m'n kwark voortaan liever ergens anders (of een vervanging). Het personeel daar wordt steeds asocialer, en ik word ook behoorlijk moe van de "ikke niet snappe behalve als ik uitkering moet aanvragen" burka-mama's die ik iedere keer moet vertellen dat ze niet moeten voordringen. Voor de cut zal ik waarschijnlijk toch wel moeten, maar aangezien ik nu bulk hoop ik dat iets anders ook kan.
Liefst vrijwel geen vet, tagalong KH's is niet echt een probleem en het belangrijkste is natuurlijk redelijk cheap eiwit (liefst een goede calciumbron). Hier heb ik geen Jumbo of iets anders dan appie of deka met hun naaipraktijken voor 1 euro per bakkie kwark. Kan ik niet ergens online kwark bestellen ofzo?
Liefst vrijwel geen vet, tagalong KH's is niet echt een probleem en het belangrijkste is natuurlijk redelijk cheap eiwit (liefst een goede calciumbron). Hier heb ik geen Jumbo of iets anders dan appie of deka met hun naaipraktijken voor 1 euro per bakkie kwark. Kan ik niet ergens online kwark bestellen ofzo?