Fitness Seller

Alternatief Aldi Kwark?

Ik koop mijn kwark gewoon bij the AH,vind het persoonlijk better kwaliteit hebben dan de kwark van de aldi.

Topic starter:

> Wilt enkel de kwark uit de goedkoopste supermarkten.
> Weigert deze te kopen in de goedkoopste supermarkten.
> Hekelt het volk dat hier boodschappen komt doen.
> Beseft niet dat hij hier zelf ook bij hoort.

genius-meme.png

• Like
Waarderingen: D77
Topic starter:

> Wilt enkel de kwark uit de goedkoopste supermarkten.
> Weigert deze te kopen in de goedkoopste supermarkten.
> Hekelt het volk dat hier boodschappen komt doen.
> Beseft niet dat hij hier zelf ook bij hoort.

genius-meme.png

geniaal dit

Niet zo moeilijk doen, haal gewoon die Aldi-kwark, heeft tenminste een hersluitbare deksel.
Wel of geen hoofddoek, lekker belangrijk en Aldi wordt er echt niet armer van als je er niet meer zou komen, dus je hebt ze er niet mee.

Kap nou eens met die kwark. Het is niet lekker.

Kwark is ranzig!! Hoef je ook niet naar die mocro rot Aldi !! =]

• Topic Starter Topic Starter
Goedkoopste magere kwark is van De Zaanse Hoeve, 0,65 per 500 gram

Al heb ik daar een keer een hele lading van gekocht en die bleek niet goed meer te zijn.. paar dagen ziek van geweest.

Wel m'n geld terug gekregen overigens, AH = service

WTF? Ik neem aan dat de houdbaarheidsdatum was overschreden, want anders snap ik wel dat ze het terugnemen aangezien ze daar behoorlijk gezeik mee krijgen als je dit meldt.

Zijn dit trouwens van die vierkante bakjes? Heb ze geloof ik een keer in de AH gezien, maar kan het niet op de AH website vinden. Geloof dat de hoeveelheid eiwit wel k*t was, iets van 7g/100g ofzo.
Ik koop mijn kwark gewoon bij the AH,vind het persoonlijk better kwaliteit hebben dan de kwark van de aldi.

Dat vind ik dus niet. AH kwark heeft minder eiwit en het bakje is irritant.
Kap nou eens met die kwark. Het is niet lekker.

Kwark is ranzig!! Hoef je ook niet naar die mocro rot Aldi !! =]

Daarom zoek ik ook naar een alternatief. Hoewel de smaak me niet echt boeit.

De aldi hier heeft geen eens buitenlanders in dienst, maar van die typische stalpaarden.. (ook al zouden er buitenlanders werken zou dat voor mij ook geen probleem zijn).

Hoe moeilijk kan het zijn om een paar bakkies kwark te pakken en af te rekenen? Je hoeft met niemand een gesprek aan te gaan, en doe gewoon waar je voor komt..

Ik zelf haal bij de lidl mijn kwark, is namelijk dichter bij huis.. :o 65 cent per bakkie, en voldoet goed.

Misschien is de melkboer een alternatief voor jou?

bas van der heijden heeft de lekkerste en goedkoopste kwark. is lekker zacht... een roze bak van 500g voor 0,65 cent

Terug
Naar boven