MuscleMeat

Alternatief Dead lift?

M powerr

Competitive Bodybuilder
Waardering
240
Weet iemand een goed alternatief voor de deadlift?
Ik ben op het moment een trainingsschema aan het samenstellen. En aangezien mijn pauper sportschool geen deadlift spullen heeft ben ik op zoek naar een alternatief.

Alvast bedankt:cool:

Als je gym geen 'deadlift-spullen' heeft dan heeft je gym helemaal niks nuttigs. Het enige wat je nodig hebt is een bar en wat schijven.

• Topic Starter Topic Starter
Dat klopt, mijn sportschool heeft ook niet nuttigs. Ik ga binnekort ook opzoek naar een andere. Maar voor nu moet ik het er even mee doen. En er is wel een bar (wordt gebruikt voor bench press) en die is 9 van de 10x in gebruik.:mad:

Geen deadlift spullen ? ? ?

Wat heb je dan allemaal nodig om te deadliften? ? Volgens mij is een stang + schijven voldoende

Alternatief=andere gym.

Oke bedankt voor deze nuttige reacties:rolleyes::roflol:. Dus er is geen ander alternatief voordat ik naar een andere sportschool ga?

....
Zoals ik al zei je kan er wel deadliften en ze noemen zich een sportschool. Maar de bar + schijven worden 9/10 bezet gehouden door mensen die bench pressen. Hierdoor is het dus bijna niet mogelijk om te deadliften. Daarom hier nog een keer mijn vraag is er een alternatief? (een andere sportschool enz weet ik nou wel..)

misschien dumbbell? weet neit tot hoe zwaar je ze hebt liggen in je "sportschool"

of gewoon alleen de schrijven gebruiken, gewoon de zwaarste schrijven pakken:)

Klinkt als een k*t gym.

Is het ook, ps zwaarste dumbbells zijn 38kg.

smith rack lifts ?

maar met dat smith begin je al 50cm boven de grond ofso:rolleyes:.

Welke oefeningen kun je wel doen dan als er geen barbell tot je beschikking is ? Enkel een beetje machine werk ofzo..

dan heb je dus ook geen kans om te benchen

dat zou ik is kunnen proberen ja:D.

Terug
Naar boven