Fitness Seller

alternatief voor trainingspartner

Diipset

Novice
Waardering
0
Vetpercentage
15%
Ik wou graag advies over een alternatief voor een trainingspartner om toch iets zwaarder te gaan dan normaal.
Wat zou ik kunnen doen om toch iets zwaarder te bankdrukken bijvoorbeeld zonder een trainingspartner? of moet ik gewoon meer kracht opbouwen voordat ik echt hoger kan gaan..

thanks

Een opblaaspop kan een trainingspartner vervangen ..

Je kan vragen aan een ander of ie wil spotten bij je als je bent aangekomen bij je set waarvan je niet weet of het je lukt. Verder zou je kunnen bankdrukken in de smithmachine en als het je dan niet lukt kun je het gewicht ophangen. Ik train bijna altijd en kom ook hoger in gewicht (op bankdrukken na dan), maar ik train veelal met machines en dumbbells. Als je geen barbell bench wilt doen omdat je alleen ben kan je db bench doen, als het dan niet lukt kun je de gewichten gewoon laten zakken

Als je alleen traint is een powerrack toch wel een must voor de veiligheid

Safeties, of gewoon even aan iemand anders vragen of hij je kan spotten mits je niet in je eentje traint.

Overigens, GEEN klemmen op de stang doen kan ook je leven redden als je alleen in je kelder traint. Mocht je falen, dan kun je de stang wat scheef houden zodat de gewichten eraf glijden. Maakt een pokke herrie en vervolgens vliegt de stang waarschijnlijk de andere kant op en maakt alles kapot, maar je komt in ieder geval niet voor de Darwin awards in aanmerking.

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor de tips

vraag gewoon of iemand in de gym jouw kan spotten,maar let op dat je geen mensen aanspreekt die geen veschil weten tussen curlen en spotten :P

Je kan ook gewoon wat verder van failure blijven, zodat je weet dat je ze haalt. (ookal moet je dan soms echt persen!!)

Ook wat wazzup zegt, geen klemmen! Mocht het verkeerd gaan, gewoon scheef houden!

Je hoeft niet tot failure te trainen om te groeien.

vraag gewoon of iemand in de gym jouw kan spotten,maar let op dat je geen mensen aanspreekt die geen veschil weten tussen curlen en spotten :P

++
Zie idd vaak zat mensen spotten die de helft van het gewicht tillen en de mensen die dan benchen ofzo ineens 10kg boven hun max gaan :p

Terug
Naar boven