AndroidHealthClinic

Altijd al willen weten wat hormonen nou precies zijn?

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Altijd al willen weten wat hormonen nou eigenlijk zijn? Wat ze doen in je lichaam? In welk deel van je lichaam de hypofyse zit? Hoe dat ding eruit ziet?
Wat het eigenlijk is? Grijp nu je kans en [Link niet meer beschikbaar] uit de geweldige serie 'Er Was Eens...het leven'.

In dit leuke en leerzame stukje tekenfilm wordt op newbee-achtige wijze uitgelegd hoe hormonen werken en wat het nou eigenlijk zijn.
Handig voor als je vriendinnetje je weer vraagt waarom je er nou alweer op moet, je kop zo dik is geworden of waarom die deur uit z'n voegen ligt ;)

hoi Opa! :wave:

• Topic Starter Topic Starter
Hey Loca,

Handig materiaal dit voor jou. Voor volgend jaar als Ryu es eindelijk die spuit in z'n kont gaat douwen. Weet jij wat je te wachten staat! :roflol:

Ohw yeah!

Ik neem aan dat dit uit die redelijk oude tekenfilmserie is waarin alle 'lichaamstofjes' door schattige wezentjes worden voorgesteld en de 'bad guys' door mannetjes met norse wenkbrauwen? :D

Geniale serie die een verplicht onderdeel zou moeten zijn in het 'kindercurriculum' van de publieke zenders!

muchos gracias senor!

EDIT: JAAA! Het is 'em! :D

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Builderb ik ga de hele serie aanschaffen (zie bol.com), per onderwerp 6 DVD's voor 35 euro.
Kostelijk materiaal voor je kleine neefjes en nichtjes en anders voor jezelf om e.e.a. op te frissen en wie weet voor je kiddo's in de toekomst.

Hey Loca,

Handig materiaal dit voor jou. Voor volgend jaar als Ryu es eindelijk die spuit in z'n kont gaat douwen. Weet jij wat je te wachten staat! :roflol:

Ik zal goed opletten ;)

Ik hoorde trouwens dat je een mooie nieuwe aanwinst hebt? feli! :)

Builderb ik ga de hele serie aanschaffen (zie bol.com), per onderwerp 6 DVD's voor 35 euro.
Kostelijk materiaal voor je kleine neefjes en nichtjes en anders voor jezelf om e.e.a. op te frissen en wie weet voor je kiddo's in de toekomst.

Vet!

**** Pokemon, dit is de shit!

Eens aan het zoeken gaan op torrentsites/nieuwsgroepen, dit zou een zeer waardevolle aanvulling zijn voor mijn 'docu' directory!

Altijd al willen weten wat hormonen nou eigenlijk zijn? Wat ze doen in je lichaam? In welk deel van je lichaam de hypofyse zit? Hoe dat ding eruit ziet?
Wat het eigenlijk is? Grijp nu je kans en [Link niet meer beschikbaar] uit de geweldige serie 'Er Was Eens...het leven'.

In dit leuke en leerzame stukje tekenfilm wordt op newbee-achtige wijze uitgelegd hoe hormonen werken en wat het nou eigenlijk zijn.
Handig voor als je vriendinnetje je weer vraagt waarom je er nou alweer op moet, je kop zo dik is geworden of waarom die deur uit z'n voegen ligt ;)
Lol daar keek ik als kind altijd naar, nostalgie topic ;)

dan krijg je dit idee toch.

Alleen gaat dit dan over aminozuuren.

DBC is papa?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jaaaaaaaaa die shit doet me aan vroeger denken! Was verplichte kost voor mij en m'n broertje vroeger. Thanx DeeBeeCee!

Terug
Naar boven