AndroidHealthClinic

Altijd al willen weten wat hormonen nou precies zijn?

• Topic Starter Topic Starter
De pratende placenta uit Vlaanderen is ook weer van de partij :hello:

@Builderb: Op Nieuwsgroepen staan er 4 geloof ik.

Nostalgie!

Oldskool cartoons :)

Ik heb al die boeken gehad van "Hoe werkt je lichaam". :roflol: Die tekenfilms waren ook altijd te gek.

Nostalgie, wat leuk. :D

Geen beeld, alleen geluid.......:(

Oogluikend wil DBC eigenlijk zeggen dat dit best gebruikt kan worden als waterdichte bron om je vervolgens als goeroe of roid-kenner te presenteren.

Leuke Anime amimatie, maar het stemt met nog geen klank of frame overeen met academische kennis.

Is ook niet bedoeld voor academici maar voor newbees zoals jezelf. Mensen die hun replietjes door anderen laten schrijven, danwel met behulp van een woordenboek of anders onder invloed van cocaine en efedrine. Mensen die een hoop blaten zoals dat mooie dier op je avatar dat prachtig doorgaat voor de persoonlijking van jouw gezwam, maar eigenlijk alleen hypofyse kunnen spellen als ze hun keyboardridder woordenboek erbij halen.

Oh enne, dat 'oogluikend' aan het begin van je zin klopt niet, dat had je zelf ook wel door hoop ik? STfoutje.

Wow, wat een haat tegen DBC, what about that?

Is ook niet bedoeld voor academici maar voor newbees zoals jezelf. Mensen die hun replietjes door anderen laten schrijven, danwel met behulp van een woordenboek of anders onder invloed van cocaine en efedrine. Mensen die een hoop blaten zoals dat mooie dier op je avatar dat prachtig doorgaat voor de persoonlijking van jouw gezwam, maar eigenlijk alleen hypofyse kunnen spellen als ze hun keyboardridder woordenboek erbij halen.

Oh enne, dat 'oogluikend' aan het begin van je zin klopt niet, dat had je zelf ook wel door hoop ik? STfoutje.

Heerlijk. Jammer dat die ouwe met pensioen is.

Ik wou alleen weten of die on cycle was, maar nee.

@Willy7: Elk topic van DBC wordt altijd omgebogen naar DBC zelf. Niet door DBC maar door z'n grote schare fans. Hun niet te stillen honger naar updates over het leven van hun cyber opa komt elk keer op die manier tot uiting. Een beetje plagen hoort daarbij. En dat ze zich graag een loer laten draaien, dat nemen ze op de koop toe.

En van mijn kant lig ik in een scheur want 'the saga continues'. Álles wat je hier zegt wordt direct aangenomen en opgeslagen. Wie iets verder leest dan DBB is beter op de hoogte!

Of niet Marky? :D

Stelletje anaalridders :roflol:

Terug
Naar boven