JWhilly
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 16%
Voor dat ik aan mijn topic begin zal ik me zelf eerst even voor stellen.
Ik ben een man van 22 jaar oud, mijn lengte is 180 cm ik weeg rond 75 KG (verschild uiteraard per dag) daar naast is mijn bf 15%.
Ik sport nu zo'n 1.5 jaar fanatiek.
Nu wil ik gaan beginnen met een bulk fase.
Mijn onderhoud heb ik berekend en die zit rond de 2700 kcal.
Met mijn baan waar bij ik zittend mijn werk doe in mee genomen.
Nu ben ik een schema gaan maken om te kijken en te controleren of ik op de goede weg zit.
nu ik dit schema heb gemaakt zie ik dat ik wel heel ruim met mijn kcal uitkom.
Totaal kcal: 3437 KH: 467 Eiwit: 255 Vet: 48.5 waarvan 18.5 verz.
Als ik dit eet heb ik niet het gevoel dat ik egt maximaal vol zit, zelfs heb ik dan nog trek/honger.
Wat ik nu wel zie dat ik wel dikker begin te worden (uiteraard is dit een logisch gevolg van bulken) maar vind het wel erg snel gaan, want ik eet ongeveer zo'n 2 weken dit schema (uiteraard varieert mijn avond eten en eet ik tussen de middag wel een wat anders dan kip).
wat kan ik hier aandoen / meedoen?
Iets eten wat meer vult?
Dik worden en me er geen zorgen over maken daar maar weer druk over maken in de cut fase?
Cardio doen na de kt?
Blijven eten als ik trek heb nog meer eten?
dank voor het lezen!
zie graag jullie reactie en tips tegemoet.
Ik ben een man van 22 jaar oud, mijn lengte is 180 cm ik weeg rond 75 KG (verschild uiteraard per dag) daar naast is mijn bf 15%.
Ik sport nu zo'n 1.5 jaar fanatiek.
Nu wil ik gaan beginnen met een bulk fase.
Mijn onderhoud heb ik berekend en die zit rond de 2700 kcal.
Met mijn baan waar bij ik zittend mijn werk doe in mee genomen.
Nu ben ik een schema gaan maken om te kijken en te controleren of ik op de goede weg zit.
nu ik dit schema heb gemaakt zie ik dat ik wel heel ruim met mijn kcal uitkom.
Totaal kcal: 3437 KH: 467 Eiwit: 255 Vet: 48.5 waarvan 18.5 verz.
Als ik dit eet heb ik niet het gevoel dat ik egt maximaal vol zit, zelfs heb ik dan nog trek/honger.
Wat ik nu wel zie dat ik wel dikker begin te worden (uiteraard is dit een logisch gevolg van bulken) maar vind het wel erg snel gaan, want ik eet ongeveer zo'n 2 weken dit schema (uiteraard varieert mijn avond eten en eet ik tussen de middag wel een wat anders dan kip).
wat kan ik hier aandoen / meedoen?
Iets eten wat meer vult?
Dik worden en me er geen zorgen over maken daar maar weer druk over maken in de cut fase?
Cardio doen na de kt?
Blijven eten als ik trek heb nog meer eten?
dank voor het lezen!
zie graag jullie reactie en tips tegemoet.