AndroidHealthClinic

Alvast een beetje vooruit kijken..

Worf

Oldskool member
Elite Member
Waardering
85
Ondanks dat ik nu midden in m'n eerste kuur zit kan ik het toch niet laten om even vooruit te kijken naar een 2e kuur.

Mijn eerste kuur eindig ongeveer de laatste week van maart, zo'n 3,5mnd later in het begin van juli lijkt me dan een mooi tijdstip om weer een kuur te nemen.

Zelf dacht ik dan aan:

Week 1: 1000mg Test.Enanthaat
Week 1: 800mg Boldenone

Week 2-12: 500mg Test.Enanthaat
Week 2-12: 400mg Boldenone

Week 14-15: 30mg Nolvadex
Week 15-16: 20mg Nolvadex.

hahaha..mooie vent! ziet er goed uit, al heb ik een vermoeden dat je teleurgesteld zal zijn van 400mg EQ!! :D

waarom ga je voor eq inplaats van deca? ik zou voor de combi test e en deca gaan zal je beter op knallen, bewaar je eq voor in een mooi cuttings kuurtje voor later! de rest ziet er goed uit ook die frontload is errug lekaaaaaa

Ik ga mee met de 2 heren hierboven.

Kuur ziet er goed uit en knallen doe je er zeker wel op. :D

Alleen zou ik toch nog winnie opt laatste bij doen , voor richting nakuur .

Verder ziet het er proper uit Eq mss ietske hoger ?

Vind het wel een aardige kuur. Voor de test- deca optie kan je lekker volgende x gaan en er dan nog ff 6 weken 50 mg winny tabs naast zetten.

WAt zijn eigelijk de grootste verschillen tussen bold en deca?

Hou met juli wel rekening met het feit dat het vakantie is, dus misschien ga je zelf weg, of je trainings partner. Verder is het dan erg warm in die tijd, en dit maakt eten en trainen moeilijker. ook heb je het tijdens een kuur warmer, dus dit is in de zomer nog lastiger.

Petertjes zei:
Verder is het dan erg warm in die tijd, en dit maakt eten en trainen moeilijker. ook heb je het tijdens een kuur warmer, dus dit is in de zomer nog lastiger.
lekker zweten = lekker droog na de kuur :D
hoe warmer ik het heb hoe meer ik ga eten en des te harder ik train = meer zweten :D

• Topic Starter Topic Starter
ironmike86 zei:
WAt zijn eigelijk de grootste verschillen tussen bold en deca?

Volgens de profielen van zowel BigCat als William Llewellin (auteur anabolics boeken) is boldenone iets krachtiger mg voor mg. Boldenone aromatiseert met een ratio van 50% ten opzichte van test, deca met 20%. Deca kan ook progesteron problemen geven, boldenone niet.

Na wat adviezen te hebben opgenomen:

Week 1: 1000mg Boldenone

Week 2-10: 500mg Test.Enanthaat
Week 2-10: 500mg Boldenone
Week 9-12: 50mg Winject EOD

zo is het een lekker knal kuurtje bro suxxes!!!!:devil:

that's my boy!! :D

niets meer aan doen!

Toch vergelijken ze deca veel met boldenone...maar ik vind dat de werking er niet kan aan tippen..ofwel ligt het aan de Boldenone van GS.

Ik zou liever boldenone gebruiken : geen oestrogeen( vocht), minder belastend, veel kortere herstelperiode (wat bij deca wel anders is:cool: ) en hardere spiermassa met betere defenitie... zo omschrijven ze het toch.

Heb nog niet veel positieve dingen gehoord over boldenone GS.

grtz

• Topic Starter Topic Starter
wimmeke26 zei:
Toch vergelijken ze deca veel met boldenone...maar ik vind dat de werking er niet kan aan tippen..ofwel ligt het aan de Boldenone van GS.

Ik zou liever boldenone gebruiken : geen oestrogeen( vocht), minder belastend, veel kortere herstelperiode (wat bij deca wel anders is:cool: ) en hardere spiermassa met betere defenitie... zo omschrijven ze het toch.

grtz

Boldenone aromatiseerd zeker wel bro, en meer als deca. Zoals ik al eerder schreef aromatiseerd deca met een ratio van 20% ten opzichte van testosteron. Boldenone met 50%, het aromatiseerd dus een stuk meer zelfs.

Ik vraag me alleen af of de frontload niet te veel van het goede is.. Ik bedoel 1gr test en 1gr bold, is dit niet een ietwat té?

ee volgens de theorien wordt altijd eq boven deca gezet....maar volgens mijn praktijk(en waarschijnlijk meerdere hiero) kan je meer gains krijgen met deca ipv eq...
alleen is het wel makkelijker herstellen van eq dan deca...en als je moeite hebt met veel te eten dan wilt eq daarmee ook wel eens helpen:)...maar welke je ook gaat kiezen restultaat zal zowiezo wel goed zijn...
uww nog succes met je huidige kuur...greetz

klaas zei:
ee volgens de theorien wordt altijd eq boven deca gezet....maar volgens mijn praktijk(en waarschijnlijk meerdere hiero) kan je meer gains krijgen met deca ipv eq...
alleen is het wel makkelijker herstellen van eq dan deca...en als je moeite hebt met veel te eten dan wilt eq daarmee ook wel eens helpen:)...maar welke je ook gaat kiezen restultaat zal zowiezo wel goed zijn...
uww nog succes met je huidige kuur...greetz

je zult van deca idd meer aankomen, maar ik ben wel van mening dat je netto niets meer wint! en dat extra vocht en vet vind ik toch een minder punt!!
daarnaast is het tragere herstel een benoemswaardig punt om voor EQ te gaan!alleen heeft deca grotere affiniteit voor de AR..

Dr. Worf zei:
Volgens de profielen van zowel BigCat als William Llewellin (auteur anabolics boeken) is boldenone iets krachtiger mg voor mg. Boldenone aromatiseert met een ratio van 50% ten opzichte van test, deca met 20%. Deca kan ook progesteron problemen geven, boldenone niet.

Na wat adviezen te hebben opgenomen:

Week 1: 1000mg Boldenone

Week 2-10: 500mg Test.Enanthaat
Week 2-10: 500mg Boldenone
Week 9-12: 50mg Winject EOD

Dit is een knal kuur mijn inziens , frontload zit wel goed !

ik ga een logje bijhouden met test&bold in april miss dat je daar iets aan hebt;)

wimmeke26 zei:

grtz
dan moet je een x die van GG proberen meneer

Terug
Naar boven