Fitness Seller

alweer gyno....

reus0348

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m88
Massa
114kg
Vetpercentage
13%
Goedenavond anabooltjes

Weer eens een gyno topic. Sommigen herinneren mij misschien nog van mijn gyno verwijderingstopic een tijd geleden.Mijn gyno is verwijderd dmv een speciale soort liposuctie Sinds dien is er veel gebeurt. Na de eerste operatie weer gaan kuren, alles in huis gehaald natuurlijk: Nolva, Ari en Letro. En wat denk je.... -> weer gyno

De arts die me behandeld had had me een beetje beloofd dat het niet terug zou komen dus ik terug naar de arts en gelukkig wilde hij me weer helpen(kostenloos!) Dit keer mijn tepel losgesneden aan de onderkant en de klier zo goed mogelijk verwijderd weer een prachtig resultaat.

Wetende dat ik gynogevoelig ben wilde ik niet meer zwaar kuren, dus ik dacht voorzichtig te starten met 250testE / 400mastE E5D. zelfs ari mee laten lopen voor de zekerheid en wat denk je???

WEER GYNO!!!!!!!!!!!!!!

jullie zullen er vast om kunnen lachen dat ik weeer heb gekuurd en het weeer ga laten verwijderen. Word 3e operatie in 1,5 jaar tijd. Dit zal geen garantie werk worden. Nu gaat het me niet om het geld vind het gewoon verschrikkelijk dat ik weeer ff niet voluit kan trainen na de opreatie.

Ik ben niet echt op zoek naar reacties ofzo, puur informatief voor lotgenoten. Al zou het wel fijn zijn als iemand me kan vertellen wat ik verkeerd doe......

Ben je zeker dat het weer gyno is ?
250 test en 400 mast met ari lijkt mij onmogelijk gyno te kunnen geven :s
En heb je nagekuurd ?
AI's kunnen achteraf ook een rebound geven.

Laatst bewerkt:
klinkt klote man, dan ben je er wel echt heel erg gevoelig voor.
succes met je operatie en hopen dat je snel weer kan gainen!

Anders informeren aan de chirurg om de hele klier te verwijderen.
Dan kan er geen gyno meer ontwikkelen,wel kan dit een ingevallen tepel opleveren.

• Topic Starter Topic Starter
ja ziek he

natuurlijk heb ik na gekuurt.
Dacht ook echt dat het onmogelijk was op deze doseringen. Al kwam het vorige keer terug op 250 testE only.

Het schijn niet makkelijk te zijn 100% klier weg te halen. er kunnen altijd restjes blijven zitten is mij vertelde.

Ja het is gyno 100%, (ben inmiddels haast gyno deskundige :p )

Waar heb je je laten opereren?

Als ik jou was zou ik gewoon stoppen met kuren of de gyno voor lief nemen.

Of het hele weefsel weg laten halen maar dat ziet er erger uit dat de gemiddelde gyno

Dubbel pech.. Succes

250mg tests is alsnog 5x je normale productie

Is heel hoog in primo gaan en daarbij dan net genoeg test zetten om je eigen productie te vervangen niets voor je? Dus groeien en primo en niet op de test. Lees dat topic van Cools eens door anders.

Laatst bewerkt:
Wanneer begon de gyno weer op te spelen? Tijdens de kuur, gelijk erna of stuk later?

Wellicht is het handig om je eens handig om jezelf te laten testen op je bloedwaarden. Zelf heb ik ook eens gekuurd en 3 maanden later lichte gyno gekregen. Ik dacht dat het een ‘rebound effect’ was. Begon gelijk met aromasin, op advies van een mod op dit board, maar het hielp niet echt. Tging een soort van vanzelf over. Maar de schijven achter de tepels bleven.

Volgens de plastisch chirurg had dit, volgens mijn bloed waarden, niks te maken met het kuren. Ze was dan ook heilig van overtuigt dat alles af te lezen was aan de hand van bloedwaarden. Ze kon het niet verklaren en zei: "soms gebeurd het gewoon zo; we weten niet altijd wat de oorzaak is. Kom over een half jaartje maar terug als je er nog last van hebt."

Ik had dacht ik Primo, winstrol of tbol (kickstart), anavar (einde) gebruikt en met Nolva gekuurd. Heel vreemd dat het na afloop dus kwam opzetten. Ik had geen tekort aan test denk ik (red. geen erectie problemen).

Sindsdien nooit meer gebruikt en minder gaan trainen.

kreeg 2 jaar later opeens weer last vast. Toen alsnog laten verwijderen.

---------- Post toegevoegd 28 August 2013 om 19:25 ----------

Ben overigens aan het nadenken om in de toekomst, als ik weer in vorm ben, weer een kleine kuur te pakken. Merkte alleen op dat ik ik ook gevoelig was voor haaruitval en ben nog steeds bang voor de gyno.

Meer dan een tbol only wordt het dus niet :p

heb je al es HG letro laten meelopen geen UG
gegarandeerd geen gyno zelfs op een gram test...ben zelf ook geopereerd geweest;)

Hey,

Ik ben begonnen met Test E 500 Tren E 400.
Aangezien ik gevoelig ben voor gyno, zou ik vanaf ik iets merk beginnen met tamoxifen?
Ik moet wel zeggen dat ik nog gyno (zwellingen achter tepel) heb van een vorige kuur zo een 10 jaar geleden, ik wist niet wat dat was en ben ermee blijven rondlopen. Dokter zei dat het wel zou weggaan.
Moet ik nu dan tamoxifen slikken tijdens mijn kuur of vanaf het moment dat ik er meer last van krijg?
Mvg,

Als je toch ari laat meelopen kan je beter test vervangen door een androgeen zoals primo. Op deze manier hoef je niets bij in te nemen en is er geen kans tot omzetting oestrogeen.

Maar toch vreemd dat je last van gyno krijgt. Alhoewel het mogelijk is dat androgenen aan de oestrogeenreceptor hechten in hogere dosis.

Of je gear bevat wat anders dan erop staat.

Momenteel heb ik nog geen last van nieuwe gyno. Wil weten wat te doen wanneer de gyno verergert die ik reeds had van een vorige kuur (dat was niet dezelfde)

Terug
Naar boven