Rik Sportman
Cool Novice
- Waardering
- 19
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is jou bekend waarom je prolactine anders verhoogd is en welke klachten ervaar jij daarvan?Wat ik er nog even bij wil vermelden is dat ik naast de kuur ook mucuna prierens als supplement gebruik. Dit verlaagd onder andere de prolactine levels door middel van de levo-dopa die het bevat. Heb eens zitten denken en zou het misschien kunnen dat dit de gyno icm nolva verergert?? Iemand die hier veel verstand van heeft??
@tremendes ?
@mucci ?
Wat heeft dat met prolactine te maken? En wat was je waarde?Omdat ik niet alleen een erwt onder mijn tepels heb maar daarbij ook melkwegen/klieren aan de onderkant en tot aan de bovenkant van m'n borst heb.
Lactatie heb ik gelukkig niet.
Libido is niet om over naar huis te schrijven wat toch opmerkelijk is op test. Krijg m wel omhoog maar een dikke harde knuppel is het niet meer.
Ga even langs je huisarts, want dat is geen gyno.Ik ben niet bij de huisarts geweest nee.
Het zit ongeveer tot op de hoogte net iets boven m'n oksel, het voelt als hele grote aders van ongeveer 0.5 tot 1cm
Wat zou dit kunnen betekenen dan!?
Ik kan geen gyno diagnosticeren aan de hand van een foto.@Galen![]()
Zoals je ziet op de foto loopt de klier langs de tepel en drukt hem omhoog deze loopt door tot boven en heeft onder de tepel ook een soort van knoopje. Lijkt mij toch een typisch gevalletje gyno?
Ik kan geen gyno diagnosticeren aan de hand van een foto.
Laat hem vooral dit ook weten/voelen:Klinkt aannemelijk.
Ik heb volgende week pas de mogelijkheid om naar de huisarts te gaan. Ik ga een afspraak maken.
Het zit ongeveer tot op de hoogte net iets boven m'n oksel, het voelt als hele grote aders van ongeveer 0.5 tot 1cm
Het is verstandig om Tamoxifen mee te laten lopen de rest van de kuur.
Als je echt grote bobbels onder je tepel voelt zitten kan je best een paar dagen 40mg Tamoxifen nemen om de levels in je bloed sneller omhoog te krijgen en dit vervolgens onderhouden met 20mg dagelijks tot het einde van je cycle. Je moet Tamoxifen wel een beetje de tijd geven en niet na 2 weken op 10mg moord en brand schreeuwen dat je gyno niet weg gaat.