MuscleMeat

Poging 2, Alweer gyno!?

Bezoekers in dit topic

Of als je echt door wil een operatie ondergaan en de klieren weghalen. Dan zal je er geen last meer van hebben.
Kost een paar centen maar dan kan je wel verder
 
Wat ik er nog even bij wil vermelden is dat ik naast de kuur ook mucuna prierens als supplement gebruik. Dit verlaagd onder andere de prolactine levels door middel van de levo-dopa die het bevat. Heb eens zitten denken en zou het misschien kunnen dat dit de gyno icm nolva verergert?? Iemand die hier veel verstand van heeft??

tremendes ?
mucci ?
Is jou bekend waarom je prolactine anders verhoogd is en welke klachten ervaar jij daarvan?
 
Omdat ik niet alleen een erwt onder mijn tepels heb maar daarbij ook melkwegen/klieren aan de onderkant en tot aan de bovenkant van m'n borst heb.
Lactatie heb ik gelukkig niet.
Libido is niet om over naar huis te schrijven wat toch opmerkelijk is op test. Krijg m wel omhoog maar een dikke harde knuppel is het niet meer.
 
Verder heb ik nog niet echt nuttige reacties op mijn vraag gekregen. Zit inmiddels een goeie week op 20 nolva en er is geen verbetering.. betekent dit dat het na de kuur waarschijnlijk ook niet zal wegtrekken omdat het nu al niet reageert op nolva?

Stoppen?
AI gebruiken?
Letro?
 
Omdat ik niet alleen een erwt onder mijn tepels heb maar daarbij ook melkwegen/klieren aan de onderkant en tot aan de bovenkant van m'n borst heb.
Lactatie heb ik gelukkig niet.
Libido is niet om over naar huis te schrijven wat toch opmerkelijk is op test. Krijg m wel omhoog maar een dikke harde knuppel is het niet meer.
Wat heeft dat met prolactine te maken? En wat was je waarde?

Ik neem aan dat je al bij de huisarts bent geweest? Zo niet zou ik dat héél snel doen als je knobbels hebt tot aan de bovenkant van je borst.
 
Ik ben niet bij de huisarts geweest nee.
Het zit ongeveer tot op de hoogte net iets boven m'n oksel, het voelt als hele grote aders van ongeveer 0.5 tot 1cm
Wat zou dit kunnen betekenen dan!?
 
Ik ben niet bij de huisarts geweest nee.
Het zit ongeveer tot op de hoogte net iets boven m'n oksel, het voelt als hele grote aders van ongeveer 0.5 tot 1cm
Wat zou dit kunnen betekenen dan!?
Ga even langs je huisarts, want dat is geen gyno.
 
Galen
IMG_20190525_213432.jpg

Zoals je ziet op de foto loopt de klier langs de tepel en drukt hem omhoog deze loopt door tot boven en heeft onder de tepel ook een soort van knoopje. Lijkt mij toch een typisch gevalletje gyno?
 
Galen Bekijk bijlage 456109
Zoals je ziet op de foto loopt de klier langs de tepel en drukt hem omhoog deze loopt door tot boven en heeft onder de tepel ook een soort van knoopje. Lijkt mij toch een typisch gevalletje gyno?
Ik kan geen gyno diagnosticeren aan de hand van een foto.
 
Ik kan geen gyno diagnosticeren aan de hand van een foto.

Klinkt aannemelijk.
Ik heb volgende week pas de mogelijkheid om naar de huisarts te gaan. Ik ga een afspraak maken.
 
Klinkt aannemelijk.
Ik heb volgende week pas de mogelijkheid om naar de huisarts te gaan. Ik ga een afspraak maken.
Laat hem vooral dit ook weten/voelen:
Het zit ongeveer tot op de hoogte net iets boven m'n oksel, het voelt als hele grote aders van ongeveer 0.5 tot 1cm
 
was de nolvadex van apotheek? waarom maar 15mg als je gyno weg wilt hebben?
 
Nee niet van de apotheek.
10-20 mg moet volstaan volgens vele topics op dit forum.
Is het verder verstandig om arimidex mee te laten lopen de rest van de kuur??
 
Het is verstandig om Tamoxifen mee te laten lopen de rest van de kuur.

Als je echt grote bobbels onder je tepel voelt zitten kan je best een paar dagen 40mg Tamoxifen nemen om de levels in je bloed sneller omhoog te krijgen en dit vervolgens onderhouden met 20mg dagelijks tot het einde van je cycle. Je moet Tamoxifen wel een beetje de tijd geven en niet na 2 weken op 10mg moord en brand schreeuwen dat je gyno niet weg gaat.
 
Het is verstandig om Tamoxifen mee te laten lopen de rest van de kuur.

Als je echt grote bobbels onder je tepel voelt zitten kan je best een paar dagen 40mg Tamoxifen nemen om de levels in je bloed sneller omhoog te krijgen en dit vervolgens onderhouden met 20mg dagelijks tot het einde van je cycle. Je moet Tamoxifen wel een beetje de tijd geven en niet na 2 weken op 10mg moord en brand schreeuwen dat je gyno niet weg gaat.

Het is niet zo zeer dat ik grote knobbels onder m'n tepel voel zitten het is meer 1 dikke klier die er onder loopt die de tepel heel puffy maakt en omhoog drukt zoals je op de foto ziet. Hier heb ik vooral in de avond/nacht last van. Het is verder ook bijna niet gevoelig. Alleen t ziet er gewoon niet uit die dikke puntige tepels, maar of het nou echt gyno is zou ik niet weten. Ik ga aan t einde van de week even langs de huisarts om t te laten vaststellen. Kan jij aan die foto opmaken of het classic gyno is dan?
 
Ik zou het zekere voor het onzekere nemen en 30 of 40mg pakken mis is het ondergedoseers
 
Update:

Zit nu inmiddels in week 5 en het is eigenlijk allemaal alleen maar erger geworden, de lumbs zijn fors gegroeid en als t erg warm is ook zichtbaar. Als t koud is of na er aan te zitten is er niks van te zien.
Heb al die tijd 20 nolva per dag gebruikt en nu sinds 1 week ook arimidex op 0.5 eod.

Kan iemand mij vertellen hoe het komt dat ik op 325 test wat toch wel gezien word als een lage en veilige dosis, toch gyno ontwikkel in rap tempo.. ?

Had gehoopt dat Ari icm nolva m'n probleem zou oplossen maar niets is minder waar. Vandaag is weer m'n prikdag en ga er denk ik maar gewoon mee stoppen. Alleen kan het hierdoor nog erger worden aangezien ik dan helemaal geen androgenen meer in mijn lichaam heb en nolva niet schijnt te werken voor mij ..

Help me out pls
 
Foto van je tiddies.
 
Foto van je tiddies.

Vind een foto niet perse relevant.
Heb al een foto in dit topic staan, het is ongeveer t zelfde maar dan iets puffy'er en de klieren voelen dikker.
 
Back
Naar boven