Ik krijg nogal last van puisten als ik shakes drink, ik denk dat ik een lichte allergie heb ofzo..
Dus ging ik aan de blue aminobol, hoeft m'n lichaam geen afvalstoffen te produceren om de aminozuren los te peuteren.. Geen afvalstoffen >geen puisten< en werkte prima! Maar ik kreeg eigenlijk gelijk na een dag een waas in m'n ogen kon moeilijk focussen op dingen had koorts en niet normale koppijn..IK dacht griepje.
Ik stopte ff met die blue aminobol en het ging over, begon dus weer maar kreeg gelijk weer last, warrig in m'n hoofd wazig zien..
Dus ik denk van ik kan die pillen niet verwerken, probeer ik amino explode.. Beter dan dat kan het niet toch?...
Maar toen begon het weer en erger dan ooit!.. Dus toen ben ik mij eens echt gaan verdiepen in wat er nou allemaal in zit en wat blijkt, er zit mega veel aspartaam in! en de klachten die mensen van aspartaam kregen waren precies gelijk aan die van mij!!
En ik wist het nog niet maar aspartaam is echt vergif!!!
Maar omdat het 50% L-phenylalanine bevat een nog wat asparaginezuur, stoppen ze voor het gemak maar gewoon aspartaam in bijna elke shake en al helemaal in amino preparaten en die 10% methanol en fenylalanine... Mja dat scheiden is natuurlijk niet echt goedkoop..
Dus ben ik opzoek gegaan naar een schone, aspartaam vrije niet gebonden vloeibare essentiële amino bron en dat viel ff tegen!!! overal troep, troep en nog eens troep!! behalve dan Amino 11500 die ik niet te pakken kan krijgen

en ik heb nog wat amino pillen kunnen vinden van "solgar" maar daar zit weer te veel ongebonden L-phenylalanine wat je serotonine pijl weer omlaag doet denderen!!
Of weet er misschien nog iemand iets anders wat zuiver is?
tnx