MuscleMeat

amino's en l-carnitine tartrate

Lyzzy

Novice
Waardering
0
Lengte
1m61
Massa
56kg
Vetpercentage
23%
Ik heb bij body en fit shop vloeibare amino EN capsules L-carnitine tartrate gekocht. De aminos om te herstellen van het trainen en in plaats van eiwitshakes waar toch meer calorieen inzitten. En L-carnitine tartrate om de vetverbranding te stimuleren. Maar nu ik er wat meer over lees, kom ik erachter dat L-Carnitine ook een aminozuur is. Nu wil ik graag weten of ik beide kan gebruiken, of is dit teveel amino's tegelijk? Ik train 4 keer per week.

Post jouw voedingschema en trainingschema.

Ik heb bij body en fit shop vloeibare amino EN capsules L-carnitine tartrate gekocht. De aminos om te herstellen van het trainen en in plaats van eiwitshakes waar toch meer calorieen inzitten. En L-carnitine tartrate om de vetverbranding te stimuleren. Maar nu ik er wat meer over lees, kom ik erachter dat L-Carnitine ook een aminozuur is. Nu wil ik graag weten of ik beide kan gebruiken, of is dit teveel amino's tegelijk? Ik train 4 keer per week.

Kan tegelijk

• Topic Starter Topic Starter
Post jouw voedingschema en trainingschema.

Daar moet ik even voor gaan zitten.. Ben wel veel met voeding bezig maar weeg nog niet alles af en tel geen calorieeen. Eet meestal zoiets:
8.00 Havermout met fruit
12.00 Op trainingsdagen: Bakje kwark met eiwitten of eiwitshake
Of bak kwark met banaan en nootjes/zaden
15.00 Tonijnsalade of boterham met oude kaas of hand nootjes en gedroogd fruit
19.00 Gewoon avondeten, altijd wat anders, vaak vis met rijst en groente.
voor naar bed gaan een klein beetje kwark.
Ben pas net bezig met wat dieper op sport en voeding in te gaan, trainde al een paar jaar maar nu met personal trainer.
we trainen 2 x in de week samen, 2 x in de week train ik alleen.
We wisselen benen en bovenlichaam af, split schema heet dat geloof ik, en de oefeningen zijn vaak gecombineerd met conditie oefeningen in de 'rusttijd'.
Een training duurt een uur en daarna doe ik nog een half uur interval cardio.

---------- Toegevoegd om 20:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:30 ----------

Terug
Naar boven