Fitness Seller

Aminozuur supplement

denniszz

Dutch Bodybuilder
Waardering
7
Lengte
1m92
Massa
99kg
Vetpercentage
13%
Ik ben van plan om een aminozuur supplement aan te schaffen. Alleen ben ik nogal in de war wat betreft welke.:rolleyes:

Ik heb een tijd geleden gelezen dat het geen zin had om bcaa of eaa te kopen omdat deze niet effecient gebruikt werden. Het had dus alleen zin om gehydroliseerd eiwit aan te schaffen( di en tri peptide keten ). Ik heb toen besloten om 2 potten peptopro aan te schaffen. Dit was in de aanbieding. 40 euro voor een pot van 750 gr. Heb dit hele tijd gebruikt en merk aanzienlijk beter herstel. Bijna geen spierpijn meer, terwijl ik zonder vaak erg veel en lang spierpijn had. Nu is het bijna op en zit ik te twijfelen. Het is namelijk erg duur.

Ik lees ook steeds vaker op dit forum dat mensen vinden dat peptopro het geld niet waard is, en dat losse aminozuren net zo goed werken, of zelfs alleen maar whey. Ik heb alles na gerekend hoe duur het is per training en op jaar basis voor mij. De prijs van peptopro valt me vergeleken met eerder wel mee en als het echt beter is ben ik wel bereid dat te betalen.

Mijn vraag is welk product raden jullie mij aan? en waarom? Ik wissel periodes van afvallen af met periodes van spieropbouw. ik sta ook open voor andere producten.

Overzicht

Peptopro: 1 euro per training. (150 op jaarbasis)

Magic eaa: 0,76 per training(114 euro op jaar basis) als je 3 potten tegelijk besteld

Muscle protect:
0, 875 (131.25) per training als je 2 potten koopt

Ultra-Micronized BCAA poeder( 3 doseringen per training): 0.61 per training (91 euro per jaar)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Wat is de beste keuze voor mij? eaa, bcaa, peptopro of muscleprotect?

pepto pro 1 euro per traing??

Die van b&f niet hoor!

25 euro voor 50 doseringen is 50 cent per training!

Optimum Nutrition's Amino 2222 (150 softgels) zijn perfect voor het herstel, eventueel in combinatie met SynTech's Omega 3.

Wil je spierafbraak ook nog eens tegengaan ben je goed met Tested Nutrition's BCAA 1360 (240 caps), en eventueel Optimum Nutrition's Glutamine er nog eens bij (600gr poeder, 5gr nodig/serving = 120 servings, neutrale smaak, goed te mengen met je shakes).

Als pre-workout heeft USP Lab's Jack3d meer dan zijn strepen verdiend. 45 servings, 2 scoops in koud glas water voor je training. Train je 3 x per week kom je ruim anderhalve maand mee toe.

Alle producten zijn zeer goed prijs-kwaliteit, én krijgen goede reviews.

Laatst bewerkt:
je bent met poeder beter af imo, die capsules zijn duurder in vehouding

kzelf neem xtend van scivation

Moet zeggen dat ik de meeste Liquid Amino's aardig lekker van smaak vind. Dan is het geen straf om het te drinken...

Ik heb PeptoPro al gehad en moet zeggen dat het echt wel beter werkt qua herstel dan bv. Muscle Protect

Zijn beide zéér goede producten maar PeptoPro is gewoon het beste, betaal je ook wel voor.

Maar muscle protect bevat toch ook peptopr0..?

is aminozuur ook goed voor kickboksen? ik heb vaak last van mn spieren als ik paar dagen achterelkaar heb gekickbokst.. ik voel bijna notabene de spierafbraak.

aminozuur heeft ook helemaal geen bijwerkingen toch?

Laatst bewerkt:
nee tenzij je gaat overdoseren dan krijg je reeskaka

haha ok.

hoeveel (slokken?) moet je nemen na een intensieve training ?

^^ dan moet je lezen wat op het doosje staat

Terug
Naar boven