XXL Nutrition

AMP / 1.3 dimethylbutylamine

ROVA

Advanced Bodybuilder
Waardering
154
Lengte
1m79
Massa
90kg
Ik ben zojuist een nieuw stofje tegen gekomen dat nogal dicht in de buurt van DMAA / geranamine zou moeten komen.
Er is nog niet veel info te vinden, alleen op wat forums wordt er over gesproken. Zijn er hier al mensen die er ervaring mee hebben of wat meer over weten?

Volgens gebruikers op buitenlandse fora moeten de effecten vergelijkbaar zijn met DMAA alleen bouw je hier sneller een tolerantie voor op. Dit is dan wel weer jammer. Zelf gebruikte ik Dmaa alleen als ondersteuning op dagen dat ik wat energie mistte om naar de sportschool te gaan, dan zal de tolerantie met dit zogenaamde AMP ook wel weer meevallen denk ik.

Ik heb een grammetje besteld om te testen, ben benieuwd! Ik laat mijn ervaring hier wel achter..

ben benieuwd!

Hoi Rova,

Ben erg benieuwd naar je review over Amp/1.3 dimethylbutylamine. zou inderdaad super zijn als de werking te vergelijken is met dmaa. Waarschijnlijk is ook hierbij de combi met cafeïne beter voor de werking. Ik hou het in de gaten.

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag binnen gekregen en ga het morgen uitproberen. Eerst zonder caffeine en dan de volgende keer met caffeine.

Gisteren een kleinere dosering van 30 mg. geprobeerd. Na 20 minuten voelde ik me iets onrustiger voelen, dit heb ik ook altijd bij DMAA. Blijkbaar doet het dus toch iets.. Ik ben nogal sceptisch als het op dit soort supps aankomt, maar dit was geen placebo effect.
Ervaarde en kleine verhoging van concentratie en de muziek uit de radiospeakers begon beter te klinken onderweg naar de gym. Helaas niet de energie boost ervaren zoals bij dmaa, maar heb eigenlijk ook geen crash ervaren. Ik denk dat het met de lagere dosering te maken heeft. In totaal heb ik de effecten zo'n 3 uur gemerkt. Morgen verhoog ik de dosering naar 50 mg. en dan in combi met caffeine. Ben benieuwd of dit dan de juiste dosering zal zijn.

Wat voor dosering namen de dmaa gebruikers hier?

Vond bij dmaa persoonlijk 50 mg een goede dosering. Je had de pre-workout power pill bij Body & Fit met geranamine. Die waren super! 2 capsules (40 mg dmaa) gaven daarbij een hele goede energie boost (vond ik persoonlijk) die ook lang aanhielden. Ook die waren aangevuld met o.a. cafeïne. Heb jij de AMP gekocht bij sportpoeders? Hoe neem jij dit in? Ik heb het alleen nog maar in pilvorm gebruikt. Ben erg benieuwd naar je ervaring met een dosering van 50 mg + cafeïne. Alvast bedankt voor het delen van je ervaring.

gr

jawel... waar maak je dat uit op?

---------- Toegevoegd om 15:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:44 ----------

Heb een dosering van 50 mg. geprobeerd samen met 150 mg. caffeine.
Dit gaf een duidelijke verschil met de dosering van 30 mg zonder caffeine.
Persoonlijk denk ik dat de ideale dosering inderdaad iets hoger ligt zoals DMAA, zoals ook vermeld stond.

Had een goede energie boost en goede concentratie.. duidelijk wat extra adrenaline die vrijkwam.
Training ging prima en ervaarde een lichte crash na ongeveer 4 uur vanaf inname.

Denk dat voor mij de juiste dosering rond de 70 mg. zal zitten.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik een redelijke tolerantie heb voor stimulerende stofjes :rolleyes:

@ Pino76: Inderdaad bij sportpoeders gekocht

Dank je Rova.

Interessant. Ik ben ook zeker voornemens dit eens te gaan proberen. Gebruik je een weegschaaltje? kan je het eventueel zo in een glas water gooien? Ben ook wel erg benieuwd naar de Stimer-G. Helaas is die nog niet verkrijgbaar. Even in de gaten houden.

Ik gebruik inderdaad een weegschaaltje.. Wel zo handig als je exact wilt weten wat je binnen krijgt.
Voorheen was ik minder nauwkeurig en begon ik gewoon met een klein mespuntje en dit langzamerhand verhogen.

Het lostte zo op, maar meng het maar met een vruchtensapje ;)

Die Stimer-G klinkt wel interessant ja.. Ook wel benieuwd naar.

Had niet goed gekeken Geranaminekopen.nl is dus soort van overgegaan in sportpoeders.nl ik ga die amp ook maar eens uitproberen. Heb dit weegschaaltje besteld: http://www.stopacne.nl/nl/weegschaal-001-gram.html
Ze hebben ze daar ook tot 0,001 gram maar die is duurder en ik reken per 10mg.

Ja dat klopt, ik ben ook via de geranamine site op sportpoeders.nl gekomen
Er staan een aantal stimulanten op en AMP sprak mij het meest aan. Ik had ook het Dendrobium extract besteld en toevallig nu net voor het eerst ingenomen. Begint nu ik aan het typen op te komen.. zo'n 20 minuten na inname. Nu klaar maken voor de sportschool dus ben benieuwd wat het daar gaat doen.

Houdt wel rekening bij dat weegschaaltje dat het niet meteen nauwkeurig is vanaf 0.01. Doe voor de zekerheid er een schaaltje of een pasje opleggen en vandaar verder rekenen. Mijn ervaring is dat de metingen dan nauwkeuriger zijn dan alleen maar 100 mg erop te leggen. Probeer dit ff uit zou ik zeggen ;)

---------- Toegevoegd om 18:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:58 ----------

Je hebt nu trouwens een weegschaal gekocht om per 100 mg. te rekenen of zit ik nou verkeerd?

100 mg is 0.1
10 mg is 0.01
1 mg is 0.001

Ben er inmiddels achter dat de juiste dosering van AMP voor mij, toch wel rond de 80 a 100 mg zit. Je wordt bij deze dosering niet te onrustig en opgefokt maar hij doet precies wat hij moet doen. Bij 2 x in de week merk ik nog weinig van gewenning.

Ik heb inmiddels ook wat geëxperimenteerd met AMP. In eerste instantie geprobeerd met 40 mg i.c.m. 150 mg cafeïne. Hier merkte ik eigenlijk niks van. Vervolgens nam ik 60 mg icm met 180 gram cafeïne en 40 gram hordenine. Hier merkte ik wel iets van. Zowel mijn energielevel als mijn stemming gingen iets omhoog, maar nog niet naar tevredenheid.

Uiteindelijk heb ik ongeveer 90 mg AMP gemixed met 160 mg cafeïne. Hier merkte ik wel positief verschil in mijn energielevel, maar nog zeker niet op het niveau wat ik gewend was met geranamine (waar ik overigens veel minder van nodig had). Een wat onrustig gevoel. Zin om te bewegen/sporten. Stemming veranderde eigenlijk niet.

Inmiddels heb ik Methyl Synephrine HCL besteld. Ook dit blijkt een goede stimulant te zijn i.c.m. cafeïne. Helaas staat het op de Doping lijst. Ik ben erg benieuwd naar het effect. Iemand hier al ervaring mee?

Soms train ik met 1 scoop c4/the curse + 80 tot 90 mg dmaa en dit is voorlopig genoeg voor mij qua energie, focus & kracht. Ben wel benieuwd naar de andere stofjes (amp & synephrine).

Vandaag Methyl Synephrine binnen gekregen en direct geprobeerd. Ik heb 50 mg MS gemixed met 150 mg cafeïne. Energie is een stuk duidelijker merkbaar dan bij Amp, maar het gevoel is ook wat onrustiger, niet onprettig! Hartritme loopt duidelijk wat sneller, dit heb ik niet bij AMP. Daarnaast ook wat meer zweterig. Zeker niet ontevreden, maar zal dit even blijven proberen i.v.m. gewenning en andere doseringen. Overigens slaap ik prima als ik AMP heb gehad. Ik ben benieuwd of dat ook zo is bij MS.

Svenn, kan jij nog steeds aan DMAA komen? Dat blijft voor mij toch de prettigste stimulant.

Vandaag Methyl Synephrine binnen gekregen en direct geprobeerd. Ik heb 50 mg MS gemixed met 150 mg cafeïne. Energie is een stuk duidelijker merkbaar dan bij Amp, maar het gevoel is ook wat onrustiger, niet onprettig! Hartritme loopt duidelijk wat sneller, dit heb ik niet bij AMP. Daarnaast ook wat meer zweterig. Zeker niet ontevreden, maar zal dit even blijven proberen i.v.m. gewenning en andere doseringen. Overigens slaap ik prima als ik AMP heb gehad. Ik ben benieuwd of dat ook zo is bij MS.

Svenn, kan jij nog steeds aan DMAA komen? Dat blijft voor mij toch de prettigste stimulant.

Had het nog net op tijd kunnen bestellen alvorens het verboden werd.

Dmaa uit het buitenland bestellen word tegen gehouden door de douane?

Terug
Naar boven