ROVA
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 154
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 90kg
Vandaag Methyl Synephrine binnen gekregen en direct geprobeerd. Ik heb 50 mg MS gemixed met 150 mg cafeïne. Energie is een stuk duidelijker merkbaar dan bij Amp, maar het gevoel is ook wat onrustiger, niet onprettig! Hartritme loopt duidelijk wat sneller, dit heb ik niet bij AMP. Daarnaast ook wat meer zweterig. Zeker niet ontevreden, maar zal dit even blijven proberen i.v.m. gewenning en andere doseringen. Overigens slaap ik prima als ik AMP heb gehad. Ik ben benieuwd of dat ook zo is bij MS.
Svenn, kan jij nog steeds aan DMAA komen? Dat blijft voor mij toch de prettigste stimulant.
Nog nieuws over de Methyl Synephrine? Betere dosering gevonden of mischien al andere combinaties geprobeerd?
Zag nu dat ze op sportpoeders een capsule product aanbieden ter vervanging van hun oude DMAA product.. Zal natuurlijk nooit zo sterk kunnen zijn maar mischien komt het in de buurt.. toch maar eens proberen.
Bricone; Ben zelf al wat geld kwijt geraakt door pure DMAA in het buitenland te bestellen en ben ook een telefoontje van het VWA rijker, omdat ik een medicijn wilde importeren waar geen vrije handel voor is, dus of ik even mijn papieren wilde mailen waaruit bleek dat ik dit wel mocht importeren

?