XXL Nutrition

AMP / 1.3 dimethylbutylamine

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag Methyl Synephrine binnen gekregen en direct geprobeerd. Ik heb 50 mg MS gemixed met 150 mg cafeïne. Energie is een stuk duidelijker merkbaar dan bij Amp, maar het gevoel is ook wat onrustiger, niet onprettig! Hartritme loopt duidelijk wat sneller, dit heb ik niet bij AMP. Daarnaast ook wat meer zweterig. Zeker niet ontevreden, maar zal dit even blijven proberen i.v.m. gewenning en andere doseringen. Overigens slaap ik prima als ik AMP heb gehad. Ik ben benieuwd of dat ook zo is bij MS.

Svenn, kan jij nog steeds aan DMAA komen? Dat blijft voor mij toch de prettigste stimulant.

Nog nieuws over de Methyl Synephrine? Betere dosering gevonden of mischien al andere combinaties geprobeerd?

Zag nu dat ze op sportpoeders een capsule product aanbieden ter vervanging van hun oude DMAA product.. Zal natuurlijk nooit zo sterk kunnen zijn maar mischien komt het in de buurt.. toch maar eens proberen.

Bricone; Ben zelf al wat geld kwijt geraakt door pure DMAA in het buitenland te bestellen en ben ook een telefoontje van het VWA rijker, omdat ik een medicijn wilde importeren waar geen vrije handel voor is, dus of ik even mijn papieren wilde mailen waaruit bleek dat ik dit wel mocht importeren :rolleyes:

Hoi Rova

ik word een beetje onrustig van Methyl Synephrine. onrustige hartslag, niet echt prettig gevoel. Combinatie van hordenine, Amp en Cafeïne bevalt me nog het best, maar het komt niet in de buurt van dmaa. Heb jij al stimer-G geprobeerd? Ben daar wel benieuwd naar. Eigenlijk hetzelfde als ik hierboven beschreef, maar dan met Higenamine. Misschien dat dat laatste stofje wel een positief effect heeft op de rest.
Hoop dat je daar binnenkort wat over kan posten.

Hoi Pino,

Methyl Synephrine is dus wel een sterk goedje als ik jou zo hoor. Hier ga ik ook nog wel wat mee experimenteren.. misschien heb je nog niet de juiste dosering gevonden voor jezelf die het prettigst werkt.

Ik heb zojuist de Stimer-G besteld. Nog geen ervaring gehad met Higenamine dus nog even afwachten wat dit voor extra werking gaat geven. Het schijnt een mild stimulant te zijn, maar wel met aardig wat positieve effecten zoals het ontspannen van de bloedvaten. Dit kan alleen maar een gunstige toevoeging zijn in mijn ogen, aangezien stimulanten nou eenmaal niet het gezondst zijn voor ons hart :rolleyes:

Bricone; Ben zelf al wat geld kwijt geraakt door pure DMAA in het buitenland te bestellen en ben ook een telefoontje van het VWA rijker, omdat ik een medicijn wilde importeren waar geen vrije handel voor is, dus of ik even mijn papieren wilde mailen waaruit bleek dat ik dit wel mocht importeren :rolleyes:
Balen man, een hoop gedoe dus zo te zien, bedankt voor de uitleg. Mocht je het alsnog per ongeluk tegen komen stuur me een berichtje.

Laatst bewerkt:
hey boys!

voor de mensen die nog DMAA supplementen zochten, heb er hier 1 gevonden!

ik ga binnenkort die AMP proberen op sportpoeders.nl

gr

allard

---------- Toegevoegd om 12:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:59 ----------

http://www.supplementen-sportvoeding.nl/hardcore-supplement-rush-accelerated-454-gr.html

---------- Toegevoegd om 12:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:11 ----------

http://www.supplementen-sportvoeding.nl/hardcore-supplement-rush-accelerated-454-gr.html

wrm die links naar een product dat geen amp bevat & je ook gewoon bij b&f kunt kopen?

omdat in deze dmaa zit.

AMP komt niet in de buurt van DMAA(voor mij). Verschillende doseringen geprobeerd en gecombineerd met Cafeïne maar voel er niets van. weet niet of het verstandig is om te gaan doseren boven de 100mg. Ga de volgende keer de Stimmer G eens proberen van sportpoeders

Ik heb op enkele buitenlandse forums gelezen dat de dosering voor AMP een flink stuk hoger ligt als DMAA.
Er werd daar over 200 tot 250 mg. gepraat. Dit zou ook de dosering zijn in enkele USA producten.
Mischien toch nog maar even verder experimenteren..

ik heb vorige week ,geranamine, 60mg met 120mg caffeine geprobeerd zat op 4 caps deed geen fl**ker alleen mega buikpijn van de caffeine en de hele nacht wakker

nu heb ik agmatine ook 4 caps geprobeerd wel kracht en focus maar pomp bleef uit wel overal aders dus deed wel wat ga dosis verhogen naar 6-8 en meer op lege maag schijnt beter te werken dan hoop ik

opa

ik heb vorige week ,geranamine, 60mg met 120mg caffeine geprobeerd zat op 4 caps deed geen fl**ker alleen mega buikpijn van de caffeine en de hele nacht wakker

nu heb ik agmatine ook 4 caps geprobeerd wel kracht en focus maar pomp bleef uit wel overal aders dus deed wel wat ga dosis verhogen naar 6-8 en meer op lege maag schijnt beter te werken dan hoop ik

opa

Nou opa.. 240 mg geranamine met 480 mg caffeine is toch echt veels te veel. Blijkbaar heb je een flinke tolerantie opgebouwd in al die jaren. Dit soort doseringen hebben bij andere mensen veekeerd uitgepakt en mede daardoor zijn geranamine producten verboden!

Als 1 tot 1,5 gram Agmatine het niet doet bij je, ga dan ook niet maar weer simpelweg de dosering verdubbelen, blijkbaar werkt het gewoon niet in jouw lichaam.

Terug
Naar boven