Fitness Seller

Amsterdam: Na 13jr strijden Donner aanwezig bij start bouw Westermoskee (minaret 42m)

Doen ze in Marokko ook met synagoges en kerken, en daarvan kan ik zo een lijst tevoorschijn toveren waarvan er 400 staan, die ook deels door de regering wordt gefinancieerd
Niet zo whinen

En niet in het straatbeeld passen, omg dat vind ik dus echt zo'n alderbastend gezeik. Hooguit erger je je er een week aan, daarna loop je d'r straal aan voorbij, zonder dat ie je opvalt wss. Mocht je je dan nog steeds ergeren aan een dergelijk bouwwerk, dan heb je echt serieus een hobby nodig om je vrije tijd beter te besteden.

Heeft niks met hobby te maken of teveel vrije tijd.. natuurlijk klopt het wat je zegt dat je er na twee weken niet meer op let maar het kan geen kwaad om daar vanaf het begin WEL rekening mee te houden.. ik zeg niet dat een moskee met minaretten en al lelijk is (dus ik zei ook niet dat ie niet in het straatbeeld past).. waar ik me eigenlijk aan erger is dat er tegenwoordig overal van alles 'geplant' wordt.. of het nou moskees zijn of stripclubs dat maakt helemaal niks uit.. bij mij gaat het om gebouwen en niet wat er in afspeelt..

Verder moet ik eerlijk zeggen dat ik een moskee wel vind passen in een multiculturele samenleving en heb er helemaal geen problemen mee laat dat wel even duidelijk zijn.

Sommigen denken dat er alléén in Nederland moskees zijn of gebouwen voor mensen die een ander geloof heben als het traditionele van dat land...

Maar, let op: ignorance is a b*ch.

heeft niks met ignorance te maken...

Pom, pom, pom. Even heerlijk geschoond. De eerste mother****er die gaat doorrellen kan eens een weekje kijken hoe het leven is zonder DBB.

On-topic, aangezien de extreme (Duitse) tak van Mili Gorus hier direct invloed op heeft is het zeker geen verrijking. Iedere moskee waar grote kans is op extreme invloeden mogen ze van mij direct sluiten. Maar goed dat verplaatst het probleem alleen maar ondergronds.

Islam palmt eu in, dat is duidelijk.

Bah, bah ik kots van dit land. Kan deze onzin alleen in Nederland of hoe zit dat. Het is toch niet te geloven. :( ???

Ik ga volgend jaar eens in Turkije proberen een kerk te bouwen, denk dat ik afgeschoten word :D

Nou ik denks het niet. Zijn genoeg kerken te vinden in Turkije.

Het gaat niet om de rijkdom in ons land. Het gaat erom dat er geld wordt vrijgemaakt voor een moskee te bouwen, maar er wel gezinnen zijn die van 1000 euro moeten rondkomen. Wat zeg je daarvan dan?

Wat zit je nou dom te lullen kerel. Wie zegt dat jij met je belastingcenktjes betaald voor de bouw van deze moskee.
Ruim drie jaar geleden is er een moskee gebouwd in Deventer, puur en alleen met het geld van de moslim gemeenschap.
Mensen die vrijwillig hebben bijgedragen aan de realisatie van deze moskee.
Dus eerst ff je huiswerk erop nalezen voordat je zinloze opmerkingen plaatst.

ben er ook niet voor, maar ja wat doe je eraan?

jammer dat er nooit een landmeter is met rare trekjes........................

een palenplan verkeerd uitzetten zodat de fundering never nooit zal passen op al die heipalen...........

of zou dat de reden zijn dat GOD mij hier in de Cariben heeft geplaatst....??
:eek: :D

• Topic Starter Topic Starter
en willen ze schoolboeken gratis maken zag ik op tv. zie je allemaal mocrotjes en antiliaantjes.

alsof de ouders geen geld hebben daarvoor.. je ziet ze wel met de nieuwste mobieltjes en auto's maar schoolboeken kunnen ze niet krijgen.

moet er niet aan denken mee te betalen aan die onzin, ik moest ze ook zelf dokken dus hun ook. punt.

en dan de moslims die gaan klagen bij het eu-hof dat ze gediscirimineerd worden omdat ze geen hogere toren mogen bouwen, terwijl al de helft door de gemeente was betaald.. ondankbaar k*tvolk, slachttoffer f**gots.. en dan maar afvragen waarom helder dekende mensen een hekel aan ze heeft.

edit: dat spiertje16 geval :o wat een triest figuur, negatieve karma geven vanwege mijn terechte mening als normaal denkende nederlander. blijkbaar is hij een wigger of een kunstenaar zijn, of een kraker en gaat hij met zijn f**gots gehandboeit om een boom zitten.

Laatst bewerkt:
en willen ze schoolboeken gratis maken zag ik op tv. zie je allemaal mocrotjes en antiliaantjes.

alsof de ouders geen geld hebben daarvoor.. je ziet ze wel met de nieuwste mobieltjes en auto's maar schoolboeken kunnen ze niet krijgen.

moet er niet aan denken mee te betalen aan die onzin, ik moest ze ook zelf dokken dus hun ook. punt.

en dan de moslims die gaan klagen bij het eu-hof dat ze gediscirimineerd worden omdat ze geen hogere toren mogen bouwen, terwijl al de helft door de gemeente was betaald.. ondankbaar k*tvolk, slachttoffer f**gots.. en dan maar afvragen waarom helder dekende mensen een hekel aan ze heeft.

Zo topic reportje

De eerste mother****er die gaat doorrellen kan eens een weekje kijken hoe het leven is zonder DBB.

Zo ericR eens kijken of jij je netjes aan je woord houdt

Spiertje, niet gaan zeuren. Het is rood waard, maar deze opmerking van Supressor is wel iets anders dan dat gezeik over en weer dat ik er voor moest weghalen.

Verder graag de mods hun werk laten doen en niet verder gaan (waarbij je zelf het risico loopt dat er sancties volgen).

jammer dat er nooit een landmeter is met rare trekjes........................

een palenplan verkeerd uitzetten zodat de fundering never nooit zal passen op al die heipalen...........

of zou dat de reden zijn dat GOD mij hier in de Cariben heeft geplaatst....??
:eek: :D
dude nog ene keer dat je in de cariben zit en ik mot op je moil

Spiertje, niet gaan zeuren. Het is rood waard, maar deze opmerking van Supressor is wel iets anders dan dat gezeik over en weer dat ik er voor moest weghalen.

Verder graag de mods hun werk laten doen en niet verder gaan (waarbij je zelf het risico loopt dat er sancties volgen).

Die opmerking van suppresor?
Bedoel je deze?

dat spiertje16 geval wat een triest figuur, negatieve karma geven vanwege mijn terechte mening als normaal denkende nederlander. blijkbaar is hij een wigger of een kunstenaar zijn, of een kraker en gaat hij met zijn f**gots gehandboeit om een boom zitten.

Wat zit je nou dom te lullen kerel. Wie zegt dat jij met je belastingcenktjes betaald voor de bouw van deze moskee.
Ruim drie jaar geleden is er een moskee gebouwd in Deventer, puur en alleen met het geld van de moslim gemeenschap.
Mensen die vrijwillig hebben bijgedragen aan de realisatie van deze moskee.
Dus eerst ff je huiswerk erop nalezen voordat je zinloze opmerkingen plaatst.

Volgens mij wordt voor de bouw van deze moskee toch duidelijk een subsidie verleent, of heb ik dat verkeerd?

Die opmerking van suppresor?
Bedoel je deze?

dat spiertje16 geval wat een triest figuur, negatieve karma geven vanwege mijn terechte mening als normaal denkende nederlander. blijkbaar is hij een wigger of een kunstenaar zijn, of een kraker en gaat hij met zijn f**gots gehandboeit om een boom zitten.

Hij heeft rood en gebruik de quote tags om iets te laten zien. Nu nokken, ik ga geen kinderjuf spelen in deze thread.

Terug
Naar boven