Fitness Seller

Amsterdam wil kinderbijslag probleemjeugd korten

BTW, ik ben net zo goed tegen het binnenhalen van kanslozen. Dus je slaat nogmaals de plank mis. Het binnenhalen van vluchtelingen is een andere zaak, dat is gebonden aan internationale afspraken.

Wie wil nken moet daar zelf maar de zorg voor dragen. Trouwens, je hoort uit rechtse hoek zo vaak dat Nederland overvol is. Als het dan zo vol is hier kan je misschien maar beter een geboortebeperking instellen. Als de doetoeslag wordt gebruikt om een AOW-pot in te stellen zou daar waarschijnlijk nog meer in terecht komen dan in zo'n kansloze fokpot. Dus niks langer werken.

Als kansloze tokkies willen fokken en daar ook nog eens betaald voor krijgen vind ik dat vrij schrijnend eigenlijk. Degenen die zich een kind kunnen veroorloven hebben de luxe van kinderbijslag helemaal niet nodig. Zoals gezegd, dan maar een auto minder en een wasmachine die op 1200 toeren draait i.p.v. 1600 toeren.

Je blijft er trouwens vanuit gaan dat er minder gefokt wordt als de kinderbijslag verdwijnt. Er word hooguit minder voortgeplant door degenen die de regeling zwaar misbruiken, dat is dus geen slechte zaak. Als je afhankelijk bent van kinderbijslag om kinderen te nemen of niet is er al iets mis lijkt me.
Kinderbijslag is idd soms nutteloos, ik zou het iig beperken tot max 2 kinderen. Sowieso heeft het geen invloed op het aantal kinderen dat mensen nemen, en als dat wel zo is dan is dat maar triest genoeg voor die kinderen om als 'h**ren' voor de ouders zo geld binnen te brengen.

Verder is de aarde overbevolkt dus wat minder voortplanting is een goede zaak. Pensioen mogen ze imo trouwens ook uitstellen tot ten vroegste 65, tenzij misschien voor uitzonderingen en zware beroepen.

Hehe als je niet ouder bent dan 30 kun je zowiezo pensioen op je 65e vergeten, maak er maar 70 van ofzo.
AOW in zijn huidige vorm zal gewoon onmogelijk worden binnen een aantal jaar.Bos wou er iets aan doen, dat heeft hem de verkiezingen gekost.

Overigens mogen er best wat kinderen bijkomen op dit moment ligt het gemiddelde volgens mij op 1,7kind per gezin, dat mag naar 2+ gaan.

OT, goed begin, beter dan niks, ik hoop dat ze met hardere maatregelen komen als dit niet blijkt te werken.

Alsof mensen geen kinderen meer nemen als de kinderbijslag verdwijnt. Een neukpremie is gewoon belachelijk, als je kinderen niet kan onderhouden moet je ze ook niet nemen.

Dus alleen rijke mensen mogen kinderen krijgen?
Sorry hoor,maar wat een belachelijke ideeen houden jullie hier over na.
En denk je nu echt dat er mensen zijn die kinderen nemen voor de kinderbijslag?Heb je enig idee wat een kind kost?

prima idee

Kinderbijslag is idd soms nutteloos, ik zou het iig beperken tot max 2 kinderen. Sowieso heeft het geen invloed op het aantal kinderen dat mensen nemen, en als dat wel zo is dan is dat maar triest genoeg voor die kinderen om als 'h**ren' voor de ouders zo geld binnen te brengen.

Verder is de aarde overbevolkt dus wat minder voortplanting is een goede zaak. Pensioen mogen ze imo trouwens ook uitstellen tot ten vroegste 65, tenzij misschien voor uitzonderingen en zware beroepen.

De aarde misschien wel, maar in Nederland zitten al een paar jaar te kloten met vergrijzing.
Hoe je het went of keert, nieuwe generaties heb je nu eenmaal nodig om vergrijzing tegen te gaan.
Dus al jullie test junkies... begin maar met fokken:D

Je bent pas een kerel als je kinderen hebt gehad.Dan kan je er over meepraten.:hornyna:

verdomme en weer mag ik niet mee praten ....zover ik weet dan ...

Alsof kinderbijslag zo bepalen is.
60 euro per maand ongeveer per kind.
Daar zou je net de luiers van kunnen betalen.
Denk dat de kosten per kind per maand toch een kleine 200 euro zijn.

Sommige mensen zonder kinderen zijn erop tegen, sommige niet. Mij zou het weinig boeien. Die 380 euro in de 3 maanden die ik krijg voor 2 kids zou ik wel kunnen missen. Sommige mensen weer niet.
Echter vind ik het onzin. Waarom betaal ik premies voor gasten met een uitkering? Voor bejaarden? Enz enz. Zo kun je alles wel roepen.
Zelfde als over de ziektekosten en dergelijke.
Waarom voor een roker, waarom voor een dik persoon.
Is nu eenmaal zo. Klaar.

Verder ben ik het wel mee eens, dat er beperking mag worden gelegd aan het aantal kinderen.

Ik ken mensen met kinderen, zonder partner en die het liefst 20 kids willen nemen. Hoef je immers niet te werken, de uitkeringen worden netjes betaald enz enz.
Sommige krijgen zelfs een spiraal om te voorkomen dat ze meer kids krijgen:D
Zo hoort het. Geboortebeperking voor mensen die zelf niet logisch kunnen nadenken enz enz.

BTW, ik ben net zo goed tegen het binnenhalen van kanslozen. Dus je slaat nogmaals de plank mis. Het binnenhalen van vluchtelingen is een andere zaak, dat is gebonden aan internationale afspraken.

Wie wil nken moet daar zelf maar de zorg voor dragen. Trouwens, je hoort uit rechtse hoek zo vaak dat Nederland overvol is. Als het dan zo vol is hier kan je misschien maar beter een geboortebeperking instellen. Als de doetoeslag wordt gebruikt om een AOW-pot in te stellen zou daar waarschijnlijk nog meer in terecht komen dan in zo'n kansloze fokpot. Dus niks langer werken.

Als kansloze tokkies willen fokken en daar ook nog eens betaald voor krijgen vind ik dat vrij schrijnend eigenlijk. Degenen die zich een kind kunnen veroorloven hebben de luxe van kinderbijslag helemaal niet nodig. Zoals gezegd, dan maar een auto minder en een wasmachine die op 1200 toeren draait i.p.v. 1600 toeren.

Je blijft er trouwens vanuit gaan dat er minder gefokt wordt als de kinderbijslag verdwijnt. Er word hooguit minder voortgeplant door degenen die de regeling zwaar misbruiken, dat is dus geen slechte zaak. Als je afhankelijk bent van kinderbijslag om kinderen te nemen of niet is er al iets mis lijkt me.

Goede post, ben het er helemaal mee eens.

Monsterkennis :) Juist de nakomelingen van jouw generatie betalen jouw AOW. Verder ben ik het wel eens dat degene die willen fokken ook maar zelf hun kids moeten kunnen betalen. Maar dan gaan jouw premies ook dik omhoog. En dan komt de Nederlander weer zeiken dat ze te veel betalen................

Verder wil je niet betalen voor de Tokkie maar wel voor de criminele asielzoeker. Want dat valt toch allemaal mee.......

Laatst bewerkt:
Monsterkennis :) Juist de nakomelingen van jouw generatie betalen jouw AOW. Verder ben ik het wel eens dat degene die willen fokken ook maar zelf hun kids moeten kunnen betalen. Maar dan gaan jouw premies ook dik omhoog. En dan komt de Nederlander weer zeiken dat ze te veel betalen................

Verder wil je niet betalen voor de Tokkie maar wel voor de criminele asielzoeker. Want dat valt toch allemaal mee.......

:D

Dus alleen rijke mensen mogen kinderen krijgen?
Heeft hij dat gezegd? Alsof je rijk moet zijn om kinderen te krijgen :rolleyes:

En denk je nu echt dat er mensen zijn die kinderen nemen voor de kinderbijslag?
Haha, ja...

Heb je enig idee wat een kind kost?
De bijslag zou enkel worden ingehouden wanneer de ouders de kinderen verwaarlozen/slecht opvoeden, in dat geval wordt de bijslag niet aan de ouders uitbetaalt maar aan een voogd die het gezin komt bezoeken om één en ander in goede banen te leiden. Als je dat niet snapt tja dan heeft deze discussie weinig zin.

De aarde misschien wel, maar in Nederland zitten al een paar jaar te kloten met vergrijzing.
Hoe je het went of keert, nieuwe generaties heb je nu eenmaal nodig om vergrijzing tegen te gaan.
Dus al jullie test junkies... begin maar met fokken:D
Vergrijzing duikt vroeg of laat overal op. Ook in Vlaanderen bijv. Dit los je niet louter op door een nieuwe babyboom te stimuleren. Ik vind dat mensen niet te vroeg op pensioen moeten gaan, werkloosheid effectiever aanpakken (met name jeugdwerkloosheid) is een andere belangrijke factor. Die werkloosheid is juist het gevolg van een slechte opvoeding, doordat ouders de kinderen verwaarlozen en met de bijslag een bmw gaan kopen.

Ik ben absoluut voor dat plan, en in principe ook voor het afschaffen van kinderbijslag in het algemeen trouwens. Op deze overvolle planeet is het een nogal vreemd signaal om veel kinderen krijgen te stimuleren. Zeker nu ik weer hoor dat bij veel van de gezinnen waar het hier over gaat de kinderbijslag in de zakken van de ouders verdwijnt, in plaats van dat ze het aan hun kinderen uitgeven. Kinderbijslag zorgt er voornamelijk voor dat kansloze gezinnen zich extra voortplanten, de rest van de samenleving had zich anders ook wel voortgeplant. Met het geld dat zo wordt uitgespaard kun je het onderwijs bijvoorbeeld verbeteren en goedkoper maken, zodat de kosten van kinderen niet de spuigaten uitlopen.

Monsterkennis? Een pot kan ook op een andere wijze gevuld worden. Alle mooie subsidiepotjes voor kinderen kunnen net zo goed worden ingezet voor de de AOW of andere middelen. Kwestie van anders inzetten van algemene middelen.

En die vergelijking met de criminele asielzoeker begint wel erg triest te worden. Maar goed ben niet anders gewend hier. Ik wens net zo goed niet te betalen voor criminelen. Maar een fokpremie vind ik gewoon overbodig, het is nu al genoeg gebleken dat degenen die kinderen nemen daar niet afhankelijk van behoren te zijn.

Zie overigens niet in waarom mijn premies omhoog gaan als mensen zelf volledig moeten opdraaien voor de kosten van hun kinderen. Ander inzetten van middelen hooguit. Er wordt nu nog steeds gedaan alsof mensen geen kinderen nemen als de kinderbijslag verdwijnt, over monsterkennis gesproken. Veel lachwekkender moet het toch niet worden.

Criminele asielzoekers, fokkende Tokkies, ruiten ingooiende mocro's etc, ze mogen van mij allemaal de kogel krijgen. Om maar in DBB termen te blijven. Wil ik zelf nog de trekker overhalen ook.

Eric, je begint steeds meer een centrum-rechtse houding aan te nemen, heb je dat zelf ook in de gaten? Ik wist wel dat een verstandige kerel was. :D

Monsterkennis? Een pot kan ook op een andere wijze gevuld worden. Alle mooie subsidiepotjes voor kinderen kunnen net zo goed worden ingezet voor de de AOW of andere middelen. Kwestie van anders inzetten van algemene middelen.

En die vergelijking met de criminele asielzoeker begint wel erg triest te worden. Maar goed ben niet anders gewend hier. Ik wens net zo goed niet te betalen voor criminelen. Maar een fokpremie vind ik gewoon overbodig, het is nu al genoeg gebleken dat degenen die kinderen nemen daar niet afhankelijk van behoren te zijn.

Zie overigens niet in waarom mijn premies omhoog gaan als mensen zelf volledig moeten opdraaien voor de kosten van hun kinderen. Ander inzetten van middelen hooguit. Er wordt nu nog steeds gedaan alsof mensen geen kinderen nemen als de kinderbijslag verdwijnt, over monsterkennis gesproken. Veel lachwekkender moet het toch niet worden.

Criminele asielzoekers, fokkende Tokkies, ruiten ingooiende mocro's etc, ze mogen van mij allemaal de kogel krijgen. Om maar in DBB termen te blijven. Wil ik zelf nog de trekker overhalen ook.

Jij zegt zelf dat Bijv. betalen aan ontwikkelingshulp nu eenmaal bij Nederland hoort. Nou Kinderbijslag hoort daar nu ook eenmaal bij. Alleen op de punten dat het jou uitkomt hoort het bij Nederland maar als het niet uitkomt mag iedereen de kogel krijgen. Al draagt het een meer bij aan de Nederlandse toekomst dan het ander.....

De kogel is net zo goed een linkse oplossing, zie China :D

Eric, je begint steeds meer een centrum-rechtse houding aan te nemen, heb je dat zelf ook in de gaten? Ik wist wel dat een verstandige kerel was. :D
Denk dat zodra mensen stoppen met te denken in termen van links en rechts en starten met het gebruiken van hun gezond verstand, men op het goede pad is ;)

Terug
Naar boven