AndroidHealthClinic

anabolen gebruik niet zo schadelijk als beweert

mishima

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m90
Massa
97kg
Vetpercentage
14%
hallo,

je zult het mssn zelf wel meegemaakt hebben,je vraagt je mening over anabolen ,en je hoort direct van vele anti's kritiek! over schade aan je gezondheid.en bla bla dood en bla bla
maar weten we allemaal wel hoeveel risico het anabolen gebruik met zich mee brengt ?hoeveel kans heb je nou op problemen ?

Laatst bewerkt:
Re: anabolen valt mee

:scratch:

Hmm.. het tast iig je hersenen aan..

Re: anabolen valt mee

mishima zei:
is alleen maar om mensen aan te trekken.. om te lezen,en om er over na te denken ;)

tja no offence maar over 2 dagen staat het weer vol met dombo topics over sterioden.

Maar waardeer je poging wel ;)

Van mij zul je geen kritiek horen. Een goede fysiek bouwen blijft pijn, moeite en discipline kosten, met of zonder.

Ik zelf kies ervoor het risico niet te lopen (drink en rook dus ook niet) en ook een soort gevoel van trots dat ik elk grammetje winst zelf geboekt heb. Hoewel ik dus niet ontken dat je met AS alsnog moet werken voor elk grammetje winst, alleen zijn het meestal wat meer grammetjes :)

Maar ik moet zeggen dat de verleiding wel groot is... Uiteindelijk willen we allemaal een indrukwekkende fysiek ontwikkelen en als ik zie hoe hard sommige mensen om me heen vooruit knallen vind ik het soms wel frustrerend :)

Majah... step by step... hehehe

Maar even los daarvan, ik denk dat de meeste anti's OF onwetend zijn OF zich vooral richten op die wannabe beach-boys die een sportschool binnenlopen, een maand trainen, zeggen dat ze ecto zijn en niet groeien en zich dan volspuiten/slikken. De air en houding waarmee ze dan rondlopen als ze effe flink wat massa aangezet hebben kan ik zelf in ieder geval nog wel eens pissig over worden. Maar goed... genoeg frustratie geventileerd :):):)

Kop in het zand steken?

Moved.

mishima zei:
hallo,

je zult het mssn zelf wel meegemaakt hebben,je vraagt je mening over anabolen ,en je hoort direct van vele anti's kritiek! over schade aan je gezondheid.en bla bla dood en bla bla
maar weten we allemaal wel hoeveel risico het anabolen gebruik met zich mee brengt ?hoeveel kans heb je nou op problemen ?
de anti anabolers roken mssn zelf wel en alcohol of drugs misbruik.
bedoel zo kan je tog wel doorgaan ?
hoeveel zijn er nu gestorven aan normaal anabolen gebruik?
dus niet de overdosis!
bedoel hoeveel sterven er aan roken al :per jaar ? alleen in NL al 30.000
tuurlijk anabolen is niet gezond en brengt risico met zich mee.
En niet een beetje ook als je verkeerd gebruikt.

als je gebruikt. doe het op lichte dosis en niet te vaak!
en als je dan nog kritiek krijgt,laten ze eerst maar na hun zelf kijken wat ze allemaal doen! sta daar maar eens bij stil !

iedereen die met alles clean is :respect...is moeilijk in deze wereld

vage post dit, bro...
Als je hier erkenning zoekt voor jouw zelfinprentend denkbeeld dat A.S. onschuldig goed is, zul je het van mij niet krijgen.
Ik heb niets tegen AS gebruik, maar ik zal nooit de risico's voor mezelf bagataliseren.
Probeer AS-gebruik niet goed te praten voor jezelf, door te gaan vergelijken met andere slechte zaken of gewoonten!
Wees een vent en weeg het risico af voor jezelf en dan alleen kan je een goede beslissing maken om wel of niet door te gaan met gebruiken!

Over het vet-gedrukte gedeelte in jouw post wil ik wel met je discusseren.
Maar dan ook alleen als je het echt niet weet! ;)

2hard2die zei:
vage post dit, bro...
Als je hier erkenning zoekt voor jouw zelfinprentend denkbeeld dat A.S. onschuldig goed is, zul je het van mij niet krijgen.
Ik heb niets tegen AS gebruik, maar ik zal nooit de risico's voor mezelf bagataliseren.
Probeer AS-gebruik niet goed te praten voor jezelf, door te gaan vergelijken met andere slechte zaken of gewoonten!
Wees een vent en weeg het risico af voor jezelf en dan alleen kan je een goede beslissing maken om wel of niet door te gaan met gebruiken!

Over het vet-gedrukte gedeelte in jouw post wil ik wel met je discusseren.
Maar dan ook alleen als je het echt niet weet! ;)

Goeie post!

Anabolen zijn cool. Je wordt er gespierd van!

mishima zei:
als je gebruikt. doe het op lichte dosis en niet te vaak!
en als je dan nog kritiek krijgt,laten ze eerst maar na hun zelf kijken wat ze allemaal doen! sta daar maar eens bij stil !

iedereen die met alles clean is :respect...is moeilijk in deze wereld

Zeg dan niks :dunno:

Pass the dutchy past the left hand side...........peace

Terug
Naar boven