AndroidHealthClinic

Anabolen kuur met Low Carb dieet

Beto

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
85kg
Vetpercentage
14%
Beste allemaal,

Momenteel bezig met:

Primo 600 EW
Tren E 400 EW
Test E 250 Ew

Mijn vetpercentage vind ik te hoog en heb daarom een low Carb dieet samengesteld, zie bijlage.

Wat vinden jullie van mijn keus om low Carb te doen in combinatie met anabolen? En wat vinden jullie van de voeding? Feedback is welkom!

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Zit op me tel dus excel kan ik niet opennen, maar het idee met deze middelen is een heel leuk idee. Hoop dat je nog een beetje vvm pakt.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zal even mijn voedingsscheme aanpassen, heb er wat wijzigingen in aangebracht

Iemand op/ aanmerkingen?

dit doe je elke dag? Geen hoge/lage dagen?
Verder vind ik de dosering beetje veel voor je stats.
Hoe zit het met de traaining/cardio?

Heeft niemand opmerkingen? Dus wat vinden jullie van het voedingsschema in combinatie met bovenstaade kuur...

Voeding, dit lijkt meer op keto. Ik weet niet hoe je eerst at, maar je kan beter stapsgewijs zakken in KH en gewoon je voeding opschonen. Je moet het wel vol kunnen houden, maar denk wel dat je met deze voeding en training en juice gaat zakken in je vet, maar lijkt me wel moeilijk vol te houden

lijkt idd op keto, maar dan mag je geen gram kh meer hebben.
Ik heb vrij veel disipline dus voor dit schema ga ik!

Ik heb nu 14,5 BF en wil binnen 6 weken op 10.0 staan

Wat hoger in koolhydraten en iets lager in vetten. Vetten zijn belangrijk maar je hoeft niet meer te nemen dan nodig, vooral niet tijdens je cut. Verder ziet je kuur wel leuk uit en ben benieuwd wat het je oplevert.

Ik ga de vetten wat verlagen (naar 75 gram totaal) en de KH verhogen naar 60 gram

Wat hoger in koolhydraten en iets lager in vetten. Vetten zijn belangrijk maar je hoeft niet meer te nemen dan nodig, vooral niet tijdens je cut. Verder ziet je kuur wel leuk uit en ben benieuwd wat het je oplevert.

Maakt dit zoveel uit dan als je in calorie deficit zit ? Tijdens mijn carb cycling ga ik op mn low carb dagen gemakkelijk tot 130-150 gram vetten.. Lijkt me perfect te werken. Anders moet je zo hoog in eiwitten gaan zitten, wat me ook overbodig lijkt.

Maakt dit zoveel uit dan als je in calorie deficit zit ? Tijdens mijn carb cycling ga ik op mn low carb dagen gemakkelijk tot 130-150 gram vetten.. Lijkt me perfect te werken. Anders moet je zo hoog in eiwitten gaan zitten, wat me ook overbodig lijkt.

Wat waren je resultaten als ik vragen mag?

Wat wil je met de AAS bereiken? Spierbehoud of spiermassa erbij terwijl je in vet% daalt?

na 1 week, 2,5 kg afgevallen, waarvan 0,3 kg spier

Terug
Naar boven