AndroidHealthClinic

anabolen wie licht mij toe?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klopt helemaal!

Alleen op DBB weer hoor. Hahaha iedereen hoopt op een relletje en dan janken als er niks komt

Als je de openingspost leest dan zie je dat ze me zo vaak vraagt wat alles is dat ze zich bezwaard voelt en liever zelf even onderzoek doet. Ik vind allemaal prima. Er liggen zoveel spullen dat ze het allemaal niet neer weet.

Sorry dat ik jullie niks spannends kan geven boys

Als je de openingspost leest dan zie je dat ze me zo vaak vraagt wat alles is dat ze zich bezwaard voelt en liever zelf even onderzoek doet. Ik vind allemaal prima. Er liggen zoveel spullen dat ze het allemaal niet neer weet.

Heb je dan zo weinig kennis of geduld dat je het allemaal niet even toe kan lichten? Als het toch haar interesse al heeft kun je toch ook gewoon de tijd nemen?

Of zet je 12 compounds naast elkaar..?

Beetje raar om elkaar dan via DBB te komen controleren/stalken. Jullie relatie, jullie zaken. Voor mij lijkt het maar vreemd.

Trouwens, van een lid met +3000 posts zou toch een iets hoger niveau verwacht mogen worden. Ik ken natuurlijk je postgeschiedenis niet, misschien steeds hetzelfde bedenkelijke niveau.

Mijn tip, en verder reageer ik niet meer op deze onzin: praat met elkaar en maak jullie zelf niet belachelijk via een publiek forum.

Al 100 keer gedaan. Maar zij is heel bezorgd en blijkbaar bang dat ik moe word van al die vragen. Daarbij is het voor een leek ook wel heel veel info. Ik ben alleen maar blij met een vrouw die zich heel druk maakt om Mn gezondheid!

Al 100 keer gedaan. Maar zij is heel bezorgd en blijkbaar bang dat ik moe word van al die vragen. Daarbij is het voor een leek ook wel heel veel info. Ik ben alleen maar blij met een vrouw die zich heel druk maakt om Mn gezondheid!
Dat ze uberhaupt achter je gebruik staat dan..

Ze wees me op dit topic omdat ze mijn forum maar onbehulpzaam vond. Tsja, dbb is gewoon zoals het is. Lees de stickys zij ik

zij...zei..

what's the difference..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven