- Waardering
- 6.769
- Lengte
- 1m74
Jawel hoor lieverd, lekker blijven denken. Ik snap heg wel hoor, ik droom ook een hoop als ik me verveel.
Jij verveelt je vaak eh?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jawel hoor lieverd, lekker blijven denken. Ik snap heg wel hoor, ik droom ook een hoop als ik me verveel.
Een relletje op DBB, houd de verveling awayAlleen op DBB weer hoor. Hahaha iedereen hoopt op een relletje en dan janken als er niks komt

Alleen op DBB weer hoor. Hahaha iedereen hoopt op een relletje en dan janken als er niks komt

Heb je dan zo weinig kennis of geduld dat je het allemaal niet even toe kan lichten? Als het toch haar interesse al heeft kun je toch ook gewoon de tijd nemen?Als je de openingspost leest dan zie je dat ze me zo vaak vraagt wat alles is dat ze zich bezwaard voelt en liever zelf even onderzoek doet. Ik vind allemaal prima. Er liggen zoveel spullen dat ze het allemaal niet neer weet.
Sorry dat ik jullie niks spannends kan geven boys
Als je de openingspost leest dan zie je dat ze me zo vaak vraagt wat alles is dat ze zich bezwaard voelt en liever zelf even onderzoek doet. Ik vind allemaal prima. Er liggen zoveel spullen dat ze het allemaal niet neer weet.
Sorry dat ik jullie niks spannends kan geven boys
Dat ze uberhaupt achter je gebruik staat dan..Al 100 keer gedaan. Maar zij is heel bezorgd en blijkbaar bang dat ik moe word van al die vragen. Daarbij is het voor een leek ook wel heel veel info. Ik ben alleen maar blij met een vrouw die zich heel druk maakt om Mn gezondheid!