Fitness Seller

anabolen

tanker1128

Novice
Waardering
0
wil misschien een kuurtje gaan doen met testosteron prolongatum, maar ik heb 4 jaar geleden een hartinfarct gehad wat toen ook misschien wel te maken had met dat ik toen ook een dianabol kuurtje deed.moet hier wel bij zeggen dat ik toen bij mensen inwoonde wat niet zo plezierig was, misschien kwam het ook wel van de stress. wie kan mij hier over iets meer over vertellen, en ja ik weet het het gebruik van anabolen is slecht voor je lichaam, maar toch zit er wel over na te denken. wie kan mij hier over inlichten

als eerste welkom kerel.

aan jou verhaal te lezen wil je weer gaan kuren, dat kan.
eerste vraag is wat wil je breiken met kuur, hoe lang train je, wat zijn je stats??

als je hier antwoord op kan geven kunnen we verder kijken.

Persoonlijk lijkt t mij niet echt verstandig misschien dat je beter onder doktersbergeleiding kan kuren .waarom niet Naturel .blijkbaar kan je hart niet veel hebben .Je hart is natuurlijk ook een spier en zal ook meegroeien

Het feit al dat iemand begint met de kreet 'testosterone prolongatum' zegt meer over z'n beperkte kennis en wat hij al in huis heeft dan je kunt vermoeden. ;)

Duidelijk is dat je wat vage HG test enanthate hebt liggen, en je wil weten wat je ermee moet. Het klinkt niet al te verstandig allemaal, zeker niet na een hartfalen.

Waarom zou je uberhaupt het risico nemen? Als ik een hartaanval zou hebben gehad zou ik mijn hart alle rust gunnen. Wil namelijk langer mee dan vandaag...
Snap niet hoe jij het in je hoofd haal maar ja dat is mijn mening!!!

Waarom zou je uberhaupt het risico nemen? Als ik een hartaanval zou hebben gehad zou ik mijn hart alle rust gunnen. Wil namelijk langer mee dan vandaag...
Snap niet hoe jij het in je hoofd haal maar ja dat is mijn mening!!!

ik ben het met je mening eens JP, en wat zit je vroeg achter DBB:D

;)

Onder behandeling van een arts gaan kuren. Aangeven dat je het echt wilt. Hij zal je dan op allerlei manieren aantonen dat het toch niet verstandig is.

wil misschien een kuurtje gaan doen met testosteron prolongatum, maar ik heb 4 jaar geleden een hartinfarct gehad wat toen ook misschien wel te maken had met dat ik toen ook een dianabol kuurtje deed.moet hier wel bij zeggen dat ik toen bij mensen inwoonde wat niet zo plezierig was, misschien kwam het ook wel van de stress. wie kan mij hier over iets meer over vertellen, en ja ik weet het het gebruik van anabolen is slecht voor je lichaam, maar toch zit er wel over na te denken. wie kan mij hier over inlichten

Je was toen dus 31,wat heel jong is voor een hartinfarct.Jij moet nooit meer gebruiken.

Als je nu eerst 'n inspanningstest aflegt bij de sportarts waarbij ook 'n ECG (Elektrocardiogram) wordt gemaakt weet je wat je nog kan en kun je gelijk deze vraag stellen.

pfoe,link hoor. Ik zou het laten.

mailman zei:
Als je nu eerst 'n inspanningstest aflegt bij de sportarts waarbij ook 'n ECG (Elektrocardiogram) wordt gemaakt weet je wat je nog kan en kun je gelijk deze vraag stellen.
inderdaad. de enige die je daar een deftig antwoord op kan geven is een sportarts of cardioloog.

Je hebt een hartinfarct gehad dus je bent gedotterd?? Of een virus of wat?

Ik kan me vergissen uiteraard, maar ik krijg sterk het gevoel dat dit een fake verhaal is om een beetje onrust te kweken bij aas gebruikers.

als je doel is om dood neer te vallen ...zou ik er zeker voor gaan

hartproblemen en kuren gaan niet samen man,een kuurtje is je leven toch niet waard?zo gewoon naturel verder trainen als ik jou was.

• Topic Starter Topic Starter
allereerst het is geen fake verhaal.
ik ben in ieder geval blij met de reacties hierop, ik heb ook uberhaupt niks thuis liggen, het was voor mij even een vraag bij anderen hoe die het vonden.
nu weet ik genoeg en train gewoon naturel verder want het klopt dat een kuurtje niet een leven waard is.
ik wil daarom ook iedereen bedanken voor de reacties
jongens BEDANKT

geen dank hoor.:D

Terug
Naar boven