MuscleMeat

anabolengebruik! wat & waar merk je het meest?

Status
Niet open voor verdere reacties.

vatoslocos10

Cool Novice
Waardering
0
beste mensen

ik vroeg me af op welke lichaamsdelen je het meeste resultaat van gains behaald. bijvoorbeeld op de benen (int geheel), armen, bovenarmen, borst, rug, buik, enzovoort.... waar boek je het meeste na een kuur? + worden je benen en armen int geheel ook zwaarder en breder?

met vriendelijke groeten

volgens mij moet jij je inlezen in de materie

schouders en traps liepen altijd achter bij mij.

die zijn nu lekker rond geworden.

benen trainde ik nooit (oh shit nu word ik geflamed), daarmee ben ik begonnen tijdens mijn kuur, binnen 8 weken 2 broekmaten omhoog geschoten (duur geintje dus...)

en ff een kanttekening; ik had een p*ssy-ass b*ch kuur met vrouwen-middelen. (primo/var). Kan je nagaan als je een dikke test-kuur zet.

Laatst bewerkt:
vatoslocos10 zei:
beste mensen

ik vroeg me af op welke lichaamsdelen je het meeste resultaat van gains behaald. bijvoorbeeld op de benen (int geheel), armen, bovenarmen, borst, rug, buik, enzovoort.... waar boek je het meeste na een kuur? + worden je benen en armen int geheel ook zwaarder en breder?

met vriendelijke groeten

:roflol:

Wanneer hou je eens op maat?

armen, trapz, schouders, borst, en vooral rug!

NOu volgens mij houd die vatoslocos ons gewoon voor de gek. En vind ie het prachtig om telkens weer zoveel reacties te krijgen. OF HIJ IS GEWOON HEEL DOM

OK, dit is je laatste waarschuwing.

Stop met topics te openen en te posten in deze sectie met je self claimed 56kg. Je voegt totaal niets toe en bent voor veel anderen alleen maar storend bezig. Je stelt keer op keer stupide vragen zonder dat je ook maar even de moeite neemt jezelf een beetje in te lezen.

Volgende keer is een ban.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven