XXL Nutrition

Review Anabolic WMS - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling: [Afbeelding niet meer beschikbaar] 9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Post-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? WMS zorgt na de training voor direct herstel van de glycogeen voorraden en massieve spieropbouw!

Glycogeenvoorraden zijn de energievoorraden in je spiercellen, deze zijn na een zware training behoorlijk uitgeput. Je moet na de training zorgen dat je deze energievoorraden zo snel mogelijk aanvult, hiermee stop je spierafbraak en pas hierna is je lichaam instaat om te beginnen met spieropbouw. WMS ´pompt´ supersnel je glycogeenvoorraden helemaal vol met voedingsstoffen (dit merk je ook in meer spiervolume) hiermee zorg je dat je lichaam na de training direct herstelt en begint met spieropbouw!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 4 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Best aardig, beetje dik van structuur
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 maatschep na elke training
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body En Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, Levering binnen 24 uur, Gratis schakebeker,
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 25,-
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Omdat de werking vele malen effectiever is dan die van dextrose of maltodextrine.

Mijn review:
Ik was echt verrast over hoe goed Waxy Maize werkt. Ik heb het nooit een kans gegeven, omdat merkproducten als Vextargo of Vitargo mij gewoon te duur zijn.

Body en Fitshop heeft nu een WMS van huismerk, en dat scheelt, slechts 25 euro per 2 kilo, als je 2 verpakkingen aanschaft.

Het mooie aan dit product is dat je voelt hoeveel effectiever het werkt als bijvoorbeeld dextrose.

Ik train hard, net zolang tot het niet meer gaat, meestal ben ik dan licht in mijn hoofd, misselijk, je kent het wel.

Zodra ik thuis kom neem ik een WMS shake. In de eerste instantie voelt het als een klont in je maag, maar binnen 10 minuten is die kont helemaalk weg. Ik heb echt het gevoel dat het hele goedjke gewoon in 10 minuten word opgenomen door je lichaam, want in ditzelfde tijdsbestek verdwijnt alle misselijkheid, vermoeidhijd, en pijnlijke spieren.

Ik merk na 4 weken duidelijk sneller herstel, en het mooiste is dat ik smorgens train, en niet meer de hele dag vermoeide spieren heb, na mijn WMS shake, kan ik de hele dag lekker fris doorwerken, alsof ik niet getraint heb.

Kortom, TOP product, en het uitproberen waard!

wms.jpg

OKe, waarom is het produkt beter dan dextrose.
Omdat het iets sneller wordt opgenomen?
Dat is voor mij nog niet een overtuiging om 25 euro voor 2 kilo te betalen, terwijl 2kilo dextrose een kleine 8 euro kost.
Dus wat voor toegevoegde waarde het dit produkt boven dextrose, behalve de opnamesnelheid.

• Topic Starter Topic Starter
Dat is voor mij nog niet een overtuiging om 25 euro voor 2 kilo te betalen, terwijl 2kilo dextrose een kleine 8 euro kost.
Dus wat voor toegevoegde waarde het dit produkt boven dextrose, behalve de opnamesnelheid.

Hogere insulinepiek door het feit dat het moleculaire gewicht van deze koolhydraten 200 keer zwaarder is dan dextrose, en minder complex om op te nemen. Dat is de theorie he.

Ikzelf vind dat er 2 belangrijke verschillen zijn, van dextrose krijg ik een opgeblazen gevoel, hiervan totaal niet.

Verder, afgezien van cijfertjes en verkooppraat, merk ik gewoon dat het zoveel meer doet voor mij dan dextrose, ik herstel gewoon veel sneller, met meer energie...

Sugga, bedankt voor je goede review.

We krijgen zowel in de winkels als via internet veel positieve reacties.:)

Anabolic WMS heeft zowel positieve invloed op prestaties als spieropbouw.

Tip:
Meng 1 maatschep voor de training met BCAA poeder en/of je favoriete Pre-Workout. (bv No Shotgun van VPX, beide in 1)
Na de training met Whey Proteine.

Kracht, energie en minder spierafbraak tijdens de training.
Na de training snel herstel en spieropbouw.

Ik gebruik het ook, tijdens en evt. na mijn workout, en ben best tevreden. Pluspunt van de Anabolic WMS is de smaak, ten opzichte van de smaakloze dextrose of erg zoete, te exotische pre-WO blends.

Waxy maize wordt enorm snel in je bloedbaan opgenomen en is een veel rijkere koolhydraat dan dextrose. Heb zelf een eindje dextrose gebruikt en daar herstel je ook wel goed van hoor, maar daar stopt het ook. wms blijkt buiten herstel ook nog eens zeer spieropbouwend te zijn. Naar mijn mening kan je niet missen dus met wms in je stack :D

Ik neem nu afwisselend als pre workout (4-6 weken interval) Nr 1 en TMS, en als post workout neem ik magnificent.

Kan ik anabolic WMS ipv magnificent als post workout nemen gedurende hetzelfde interval?

Welke combinatie is het beste...
-> TMS als pre en magnificent als pro
-> Nr 1 als pre en anabolic WMS als post

Ik neem nu afwisselend als pre workout (4-6 weken interval) Nr 1 en TMS, en als post workout neem ik magnificent.

Kan ik anabolic WMS ipv magnificent als post workout nemen gedurende hetzelfde interval?

Welke combinatie is het beste...
-> TMS als pre en magnificent als pro
-> Nr 1 als pre en anabolic WMS als post
Ja hoor, dat is gerust mogelijk. Echter moet je vergeten de WMS niet met iets te combineren. PeptoPro/aminozuren of Whey is prima te doen. Echter is het wel belangrijk om je herstelleningredienten naast de koolhdyraten in te nemen. In de Magnificent zit zo creatine/aminozuren en in de WMS niet.

Ralf

Ik vind het lekker in de bulk tijdens het trainen.

Ik vind het lekker in de bulk tijdens het trainen.

Persoonlijk vind ik de bulk overrated! Wanneer je voor en na je training kh consumeert dan heb je genoeg binnen....ook voor je ppbouw fase (bulk).
De meesten scharen en gebruiken het woord "bulk" als vrijbrief om te kunnen vreten wat ze willen.

Persoonlijk vind ik de bulk overrated! Wanneer je voor en na je training kh consumeert dan heb je genoeg binnen....ook voor je ppbouw fase (bulk).
De meesten scharen en gebruiken het woord "bulk" als vrijbrief om te kunnen vreten wat ze willen.

Het enige verschil tussen cut en bulk bij mij is de hoeveelheden en geen junk maaltijd

Ja hoor, dat is gerust mogelijk. Echter moet je vergeten de WMS niet met iets te combineren. PeptoPro/aminozuren of Whey is prima te doen. Echter is het wel belangrijk om je herstelleningredienten naast de koolhdyraten in te nemen. In de Magnificent zit zo creatine/aminozuren en in de WMS niet.

Ralf

Dus als het als post workout neem kan ik het dan mixen met bijv een Whey proteine shake, of moet ik het apart voor/na de shake drinken...

@Shugga, je zegt dat je kan merken dat het je spieropbouw bevordert, betekend dit ook dat je massa is toegenomen? Zo ja, hoeveel kg praten we over?

-Houdt je ook meer vocht vast dan anders?
-Geen gebruik van hormoonstimulerende middelen in deze post workout?

:)

Die nieuwe emmertjes zijn cool. Vandaag ontvangen. WMS wil altijd erg plakken, op deze manier haal je alles er makkelijk uit ipv een dop. Top idee!

Bedankt voor jullie complimenten. Ik had niet verwacht dat naast de dextrose, havermout de waxy maize ook nog een hit zou worden. Handige producten, scherpe prijs en in bulkhoeveelheid zeer goedkoop!

Ik heb ze meteen maar in de juiste categorie gezet!
Nieuw met MegaKorting!

Ralf

Ik ga het zo direct proberen, lekker de smaakloze variant. Kun je het mooi bij iets anders inkiepen. Zo een review!

Terug
Naar boven