Beoordeling: [Afbeelding niet meer beschikbaar] 9/10 ++ Aanrader
Mijn review:
Ik was echt verrast over hoe goed Waxy Maize werkt. Ik heb het nooit een kans gegeven, omdat merkproducten als Vextargo of Vitargo mij gewoon te duur zijn.
Body en Fitshop heeft nu een WMS van huismerk, en dat scheelt, slechts 25 euro per 2 kilo, als je 2 verpakkingen aanschaft.
Het mooie aan dit product is dat je voelt hoeveel effectiever het werkt als bijvoorbeeld dextrose.
Ik train hard, net zolang tot het niet meer gaat, meestal ben ik dan licht in mijn hoofd, misselijk, je kent het wel.
Zodra ik thuis kom neem ik een WMS shake. In de eerste instantie voelt het als een klont in je maag, maar binnen 10 minuten is die kont helemaalk weg. Ik heb echt het gevoel dat het hele goedjke gewoon in 10 minuten word opgenomen door je lichaam, want in ditzelfde tijdsbestek verdwijnt alle misselijkheid, vermoeidhijd, en pijnlijke spieren.
Ik merk na 4 weken duidelijk sneller herstel, en het mooiste is dat ik smorgens train, en niet meer de hele dag vermoeide spieren heb, na mijn WMS shake, kan ik de hele dag lekker fris doorwerken, alsof ik niet getraint heb.
Kortom, TOP product, en het uitproberen waard!
- Soort supplement: Post-workout shake
- Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? WMS zorgt na de training voor direct herstel van de glycogeen voorraden en massieve spieropbouw!
Glycogeenvoorraden zijn de energievoorraden in je spiercellen, deze zijn na een zware training behoorlijk uitgeput. Je moet na de training zorgen dat je deze energievoorraden zo snel mogelijk aanvult, hiermee stop je spierafbraak en pas hierna is je lichaam instaat om te beginnen met spieropbouw. WMS ´pompt´ supersnel je glycogeenvoorraden helemaal vol met voedingsstoffen (dit merk je ook in meer spiervolume) hiermee zorg je dat je lichaam na de training direct herstelt en begint met spieropbouw! - Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
- Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 4 weken
- Hoe is de smaak van dit supplement? Best aardig, beetje dik van structuur
- Welke dosis heb je gebruikt? 1 maatschep na elke training
- Waar heb je het supplement gekocht? Body En Fitshop
- Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, Levering binnen 24 uur, Gratis schakebeker,
- Wat heb je voor dit supplement betaald? 25,-
- Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Omdat de werking vele malen effectiever is dan die van dextrose of maltodextrine.
Mijn review:
Ik was echt verrast over hoe goed Waxy Maize werkt. Ik heb het nooit een kans gegeven, omdat merkproducten als Vextargo of Vitargo mij gewoon te duur zijn.
Body en Fitshop heeft nu een WMS van huismerk, en dat scheelt, slechts 25 euro per 2 kilo, als je 2 verpakkingen aanschaft.
Het mooie aan dit product is dat je voelt hoeveel effectiever het werkt als bijvoorbeeld dextrose.
Ik train hard, net zolang tot het niet meer gaat, meestal ben ik dan licht in mijn hoofd, misselijk, je kent het wel.
Zodra ik thuis kom neem ik een WMS shake. In de eerste instantie voelt het als een klont in je maag, maar binnen 10 minuten is die kont helemaalk weg. Ik heb echt het gevoel dat het hele goedjke gewoon in 10 minuten word opgenomen door je lichaam, want in ditzelfde tijdsbestek verdwijnt alle misselijkheid, vermoeidhijd, en pijnlijke spieren.
Ik merk na 4 weken duidelijk sneller herstel, en het mooiste is dat ik smorgens train, en niet meer de hele dag vermoeide spieren heb, na mijn WMS shake, kan ik de hele dag lekker fris doorwerken, alsof ik niet getraint heb.
Kortom, TOP product, en het uitproberen waard!