Fitness Seller

anabolic xtreme mass fx

nog één tip, stack hem met hyperdrol x2 en eventueel met retain 2 (om de stack volledig te maken)

grtz

bart

• Topic Starter Topic Starter
wat is het beste innameschema van massfx en hyperdrol

hoeveel weken doe je met de combinatie van massfx en hyperdrol ? 130,- euro vind ik wel erg veel geld namelijk.

wat is beter mass fx of hyperdrol

Het is volgens mij juist ontwikkeld om beide te stacken, ikzelf stack hyperdrol en mass fx, en ik ben niet zo enthousiast als de meeste, en denk dan ook dat dit een hype is. De eerste weken had ik lichte kracht toename en meer eetlust, ik boekte wel vooruitgang maar om dit volledig aan deze twee producten te wijden is niet helemaal eerlijk. En om eerlijk te zijn heb ik meer gewichttoename en krachttoename gehad na 4-5 weken NO-Xplode.

van no-explode moest ik altijd overgeven en zat ik zwaar aan de diarree. ik had merkte zeker wel een krachttoename maar ik had ook langer spierpijn maar ik ging gewoon door trainen met spierpijn en wat voor problemen krijg je dan ? juist ja. rotzooi!

Ik zou als ik jou was dan maar eerst je voeding, rust en training op een rijttje zetten als ik dat zo lees.

Wat ook kan van wat ik tot zover gelezen heb is Jungle Warfare & Mass FX.
Ikzelf heb gisteren besteld in Amerika :

2 x Hyperdrol X2
2 x Mass FX
2 x Retain
2 x ALRI Jungle Warfare

Het is voor meerdere maanden. En ik kon uiteindelijk geen keuze maken tussen JW en Hyperdrol X2.
Dus vandaar.
En het product dat ik uiteindelijk NIET verkies verkoop ik weer door.

Ken genoeg die het willen. :)

volgens mij goeie keus kun jy hier ons op de hoogte houden wat jouw ervaringen zijn met de producten

@lamp

Sure np ;)

leuk spul heb de volledige cycle gedaan een tijd terug, uit m'n hoofd:
3 x HyperdrolX2
3 x MassFx
2 x Retain2
was een boel geld maar heb er toch zeer goed op gegained, vooral de 2e en 3e week zijn wreed, je voelt je echt super en m'n aders knalde ook uit m'n armen, schrok er gewoon van :)

leuk spul heb de volledige cycle gedaan een tijd terug, uit m'n hoofd:
3 x HyperdrolX2
3 x MassFx
2 x Retain2
was een boel geld maar heb er toch zeer goed op gegained, vooral de 2e en 3e week zijn wreed, je voelt je echt super en m'n aders knalde ook uit m'n armen, schrok er gewoon van :)

Het stomme vraag misschien.
Maar zou het een idee zijn als ik de eerste maand :

Hyperdrol X2 + Mass FX + Retain

Gebruikte

En maand 2

Jungle Warfare + Mass FX + Retain

??

Alles in combinatie met :Nitrix + NO Shotgun + Cellmass + Whey

Het stomme vraag misschien.
Maar zou het een idee zijn als ik de eerste maand :

Hyperdrol X2 + Mass FX + Retain

Gebruikte

En maand 2

Jungle Warfare + Mass FX + Retain

Jw + MassFX moet een goede combo zijn.

MassFX vind ik allesins het beste van alle Alri en AX producten.

Terug
Naar boven