Fitness Seller

Anavar en spierkrampen

Synthesis

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Zijn er hier nog mensen die last hebben van spierkrampen met Anavar?
Vooral de rugspieren maar soms ook de rest van het lichaam.
Het is een soort van stijfheid en verkramping, soms zo hevig dat je erdoor niet meer kan trainen.

Vind het wel merkwaardig want ik zit op 20-40mg ed.

Oplossing hiervoor?

Ben wat extra magnesium/kalium aan het nemen, ook wat taurine.

Creatine ook goed hier voor?

Creatine kan je wat extra vocht in de spier geven, dus zou altijd je ATP reserves helpen.

Magnesium zal je wrsch te kort hebben.

Heb nog van makkers gehoord dat ze vaak krampen hadden bij Var .. alleen zaten ze op 80 mg / ed en hadden ze een veel te hoge bloeddruk

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik maak me gewoon zorgen als ik 1h-1h15 gewichten aan het heffen ben, met maximum pauses van 120seconden en mijn hartslag boven de 140 blijft het ook je hartspier niet te veel kan verkrampen...

Ja had het ook, zat op op 80 mg ook, heb het een keer zo hard in mijn buikspieren gehad dat ik gewoon omviel. Ben toen bovengemiddeld gaan drinken en met trainen wat magnesium en dat scheelde wel behoorlijk.

Bovengemiddeld als in veel water he... dus niet 2 kratten bier naar binnen gaan tikken ;/)

Ja ik maak me gewoon zorgen als ik 1h-1h15 gewichten aan het heffen ben, met maximum pauses van 120seconden en mijn hartslag boven de 140 blijft het ook je hartspier niet te veel kan verkrampen...

Wat denk je dat duursporters te verduren krijgen. Of veldrijders, die rijden een ganse wedstrijd in het rood.
Dat je hartslag even piekt tijdens je oefeningen is normaal.

• Topic Starter Topic Starter
@nightside: dat is mijn punt niet. Ik train vaak een lange tijd boven 140-150bpm. Maar we praten hier wel dat icm Anavar, en dan nog eens extra zwaar ga vraag ik mij af of dat niet gevaarlijk is met een middel dat je spieren kan verkrampen - de hartspier is ook een spier.

Terug
Naar boven