AndroidHealthClinic

Test E 500, 1e kuur. 7e week bloedwaardes.

Ik begrijp je redenering maar dit heeft meer te maken met androgen sensitivity en cag repeats. Deze laatste zijn te vinden op het androgen receptor gen en zijn individueel zeer variabel. Weinig cag repeats betekend heel gevoelig. Meer cag repeats maken dan weer ongevoelig. Er is ook een interactie met de progesterone en oestrogeen receptoren alsook met aas.

Dit is waarschijnlijk omdat dit heel kort in je lichaam blijft hangen. Een steile piek gevolgd door een diep dal.
Ja daarvoor hoeft geen klinisch onderzoek worden verricht, je word gewoon ongesteld en herleeft een beetje het liefdes verdriet van 6 jaar geleden ofzo. Tis best een hele ervaring maar je word gegarandeerd wakker van je tepels sochtend

Ik begrijp je redenering maar dit heeft meer te maken met androgen sensitivity en cag repeats. Deze laatste zijn te vinden op het androgen receptor gen en zijn individueel zeer variabel. Weinig cag repeats betekend heel gevoelig. Meer cag repeats maken dan weer ongevoelig. Er is ook een interactie met de progesterone en oestrogeen receptoren alsook met aas.
Thnx voor de uitleg! Als het over dit soort onderwerpen gaat valt er duidelijk nog heel wat te leren voor me.

Klopt, als ik het goed heb zit ong 5mg per pompje? Laat maar eens een een flesje test suspensie in water opdrogen dan hou je 2.5g over als het 250mg/ml is... Leg eerst maar eens een lijn klaar van 2 sleutel puntjes om direct op te snuiven & leg daarna maar eens net zoveel op een weegschaaltje
Ik snap je vergelijking niet echt?

Hoeveel ng/dl zit je dan met 110? Als je daarmee ruim suprafysiologisch zit reageer je flink op de testosteron :P meeste mensen zou 110 laag/voldoende zijn ikzelf doe 140
Dan ben jij een hyperresponder. Uitzonderlijk maar het kan. De meeste zitten tussen 150 en 200mg. Uitzonderlijk naar boven 250 tot 300mg

Ik zit met 100mg Sust EW ruim boven de max waarde. Als je met 150-200mg Test-E er niet boven geraakt moet je mss es de echtheid van je UG gear in vraag stellen.

Links = TRT, rechts zonder TRT
1750924934555.png

Ik zit met 100mg Sust EW ruim boven de max waarde. Als je met 150-200mg Test-E er niet boven geraakt moet je mss es de echtheid van je UG gear in vraag stellen.

Links = TRT, rechts zonder TRT
1750924934555.png
100mg en bijna 1500ng is geen 'normale' respons, er zijn mensen die voor high end reference range daadwerkelijk 300mg voorgeschreven moeten krijen vanuit hun kliniek.

Mijn 140 is overigens gewoon als cruise niet per se om binnen de reference range te zitten

100mg en bijna 1500ng is geen 'normale' respons, er zijn mensen die voor high end reference range daadwerkelijk 300mg voorgeschreven moeten krijen vanuit hun kliniek.

Mijn 140 is overigens gewoon als cruise niet per se om binnen de reference range te zitten

Ik zou het eerder omgekeerd stellen, nl. dat 200-300mg pw de uitzonderingen zijn. Ik ken wel enkele gasten die TRT doen en die injecteren 250mg Sust E2W (gaan dan natuurlijk van sky-high naar low-end :o)

Kleine nuance bij mijn waarde:
dit is piekwaarde daags na injectie. Na een week zakte ik naar 22,4 nmol/L

Ik zit met 100mg Sust EW ruim boven de max . Als je met 150-200mg Test-E er niet boven geraakt moet je mss es de echtheid van je UG gear in vraag stellen.
Ik heb het over pharma grade voorgeschreven door een dokter. Dit is de minimale effectieve dosis waarbij je geen symptomen meer ervaart.

Ik zou het eerder omgekeerd stellen, nl. dat 200-300mg pw de uitzonderingen zijn. Ik ken wel enkele gasten die TRT doen en die injecteren 250mg Sust E2W (gaan dan natuurlijk van sky-high naar low-end :o)

Kleine nuance bij mijn waarde:
dit is piekwaarde daags na injectie. Na een week zakte ik naar 22,4 nmol/L
Ik wou het nog vragen wanneer je test geprikt hebt en wanneer bloed hebt laten prikken.

Ik heb het over pharma grade voorgeschreven door een dokter. Dit is de minimale effectieve dosis waarbij je geen symptomen meer ervaart.
Dat is toch ook de bedoeling van trt?

Ik zet liever ook 2gr test in de week dan 'voel' ik me ook beter dan op 100mg per week plus meer gains.

Betekend niet dat meer ook echt daadwerkelijk beter is en je hebt het al helemaal niet nodig.

Terug
Naar boven