fussball Cool Novice Lid sinds 12 mei 2010 Berichten 49 Waardering 1 Lengte 1m80 Massa 83kg Vetpercentage 18% 11 jun 2015 Topic Starter Topic Starter #41 Ervaring met de L-Thyroxine bedoelde ik. En SSRI is een vorm van AD ja, maar ik gebruik het voor aanmaak van Serotonine en Dopamine.
Ervaring met de L-Thyroxine bedoelde ik. En SSRI is een vorm van AD ja, maar ik gebruik het voor aanmaak van Serotonine en Dopamine.
KWAIBEGAI Competitive Bodybuilder 15 jaar lid Lid sinds 19 apr 2008 Berichten 1.929 Waardering 11 Lengte 1m73 Massa 84kg Vetpercentage 10% 12 jun 2015 #42 fussball zei: Ervaring met de L-Thyroxine bedoelde ik. En SSRI is een vorm van AD ja, maar ik gebruik het voor aanmaak van Serotonine en Dopamine. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Oke is deze vraag niet te overleggen met arts of een apotheker vragen staan vrij toch..succes in ieder geval
fussball zei: Ervaring met de L-Thyroxine bedoelde ik. En SSRI is een vorm van AD ja, maar ik gebruik het voor aanmaak van Serotonine en Dopamine. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Oke is deze vraag niet te overleggen met arts of een apotheker vragen staan vrij toch..succes in ieder geval
Hamdaoui Cool Novice Lid sinds 6 nov 2013 Berichten 70 Waardering 1 Lengte 1m76 Massa 81kg Vetpercentage 12% 21 jun 2015 #43 waarom niet gewoon een kuurtje hgh?