Fitness Seller

Anavar icm andere medicatie

Ik wacht nog steeds op tips die bruikbaar zijn......
Wat ik wil is een middel dat eiwitonderhoudend of opbouwend is, en ook wat de spieren versterkt, daar ik richting fybromyalgie aan het gaan ben.
Ook me beter in men vel gaan voelen is een niet onbelangrijk aspect.
Wil, ondanks mijn aandoeningen, kunnen blijven sporten, want als ook dat weg komt te vallen rest er niet veel meer.
Heb in het ruime verleden vanalles geprobeerd, toen was er nog geen internet, of toch niet zoals het heden ten dagen is, waar veel info kon ingewonnen worden.
Ik experimenteerde met primobolan en strombaject, deca, dianabol, ecicleen, GH, clenbuterol, en ga zo maar door.

Maar nu al ruim 20 jaar clean, maar wegens problematoiek op zoek naar iets wat ik op jaarbasis regelmatig kan nemen om alles wat te ondersteunen.

Wie helpt me nu eens echt op weg?

Zoals ik al eerder aangaf zou ik als je dan toch iets wilt nemen een lage dosis test e (250 mg/week max). Maar eigenlijk heb je geen aas nodig. Ook op 25% bf zou ik geen aas nemen. Voor je doelen heb je dat niet nodig. Ik weet niet hoe het is in combinatie met je klachten dat zou ik aan een arts vragen.

Zoals ik al eerder aangaf zou ik als je dan toch iets wilt nemen een lage dosis test e (250 mg/week max). Maar eigenlijk heb je geen aas nodig. Ook op 25% bf zou ik geen aas nemen. Voor je doelen heb je dat niet nodig. Ik weet niet hoe het is in combinatie met je klachten dat zou ik aan een arts vragen.

Daarom ik denk dat ostarine of gw501516 wel een goeie is voor hem. Kleine kracht/massa winsten en meer uithoudingsvermogen. En daar komt nog eens bij dat er vrijwel geen bijwerkingen aan zitten.

• Topic Starter Topic Starter
Ben ff gaan googlen op reactie van knettergek, en kwam ook op AICA uit.
Heeft iemand daar ervaring mee?
kuurschema, waar aan te schaffen, etc?

Hallo.
Ben ondertussen al wat wijzer geworden, denk ik toch, en vind voorlopig niets wat me kan ondersteunen.
Maar, met Andriol Testocaps, heeft daar iemand ervaring mee?

Hallo.
Ben ondertussen al wat wijzer geworden, denk ik toch, en vind voorlopig niets wat me kan ondersteunen.
Maar, met Andriol Testocaps, heeft daar iemand ervaring mee?

Is dat niet vrijwel nutteloos die dingen omdat de biologische beschikbaarheid zo laag is. Kan me vergissen hoor maar zoiets schiet me te binnen.

En Turinabol van mutant gear, bvb 8 weken 1 tabletje per dag, en dan 12 weken stil, wat neer komt op 2 kuurtjes op jaarbasis.
Zou ik vooral ook tijdens de off-periode nog kunnen genieten van de pillen of valt alles meteen stil.
lijkt in elk geval een zeer mild en "lichaamsvriendelijk" middel te zijn.
Wat denken jullie?

turinabol is wel heel heavy voor je lever lijkt me. zal dan eerder op je 1e keus anavar gaan zitten en dat iets hoger op 20mg desnoods? Of ostarine wat al eerder is gezegt.

Op jouw leeftijd gaat een beetje test ( 250 mg/week) samen met een beetje anavar 20- 30 mg/dag al veel doen. Nadeel gaat zijn dat als je na 12 weken stopt je libido nooit meer hetzelfde gaat zijn dan tijdens je kuur en dat ga je missen.

Turinabol zou ik ver van weg blijven.

En hoe kan ik best die Ostarine gebruiken?
Bvb 4 a 6 weken 1 tab en dan weekje of 8 a 10 clean, op en af?
Nakuren hoeft niet hoop ik?

Ostarine is over het algemeen geen nakuur nodig

Kan je niets krijgen van de huisarts dan?

Neen, via huisarts geen opties hier.

En Testim 50mg, kan ik daar niet af en toe mee doorgaan?
Lijkt toch allemaal veiliger dan al die zogenaamde veiligere mildere vormen zoals Anavar e.d?

Daarom ik denk dat ostarine of gw501516 wel een goeie is voor hem. Kleine kracht/massa winsten en meer uithoudingsvermogen. En daar komt nog eens bij dat er vrijwel geen bijwerkingen aan zitten.

Jezus christus gast rot eens op met je SARMs.

Fijn ook hoe iedereen AAS adviseert voor iemand met Fahr's syndroom, een ziektebeeld waarbij er calcificatie van de hersenen optreedt. Lijkt mij niet handig om iets te adviseren waarvan bekend is dat het calcium-kanalen moduleert in verscheidene celtypen bij een ziektebeeld waarover bijna niets bekend is. Laat staan SARMs.

Laatst bewerkt:
Net terug van onderzoek bij sportarts, bloedonderzoek wees uit: extreem laag vit D gehalte, 9.1 ipv minimaal 30, en te laag schildklierhormoon T4.
Vit D heeft hij zware kuur voorgeschreven, ivm T4 moet ik met huisarts overleggen.
Benieuwd wat deze gaat voorstellen.

Net terug van onderzoek bij sportarts, bloedonderzoek wees uit: extreem laag vit D gehalte, 9.1 ipv minimaal 30, en te laag schildklierhormoon T4.
Vit D heeft hij zware kuur voorgeschreven, ivm T4 moet ik met huisarts overleggen.
Benieuwd wat deze gaat voorstellen.
Ben wel benieuwd wat die zware kuur inhoudt :) Kun je dat vertellen?

Kuur is in totaal 14 weken D cure forte, ampullen.

HA heeft L-Thyroxine voorgeschreven, en gaan kuur van 3 maand opstarten hiermee.
Is er iemand die hier ervaring mee heeft?

Ssri zijn toch anti depressivia ?
Ik train al 13 jaar en gebruik al 12 jaar anti dep.
ik heb 4 anti dep gehad en de laatse die ik ga noemen heb ik nog steeds
paroxetine mirtazipine trazolan en citalopram
nooit nergens last van gehad

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven