AndroidHealthClinic

Anavar kuur Got my attention

Wordt het na 5 Jaar trainen, niet tijd voor een eerste anavar kuurtje?
De afgelopen 6 maanden 12 kilo verloren aan hoofdzakelijk vet hoop ik (ook wat Spier Massa), en nu wil ik weer wat droog groeien maar het gaat veel te langzaam.
Wil op deze leeftijd niet opvallend veel maar toch dat beetje extra massa.
We hebben bij ons op de sportschool anabolen free certificaat hangen, paar kilo zou niet teveel opvallen denk ik.
Enne moet natuurlijk nog eerst de connecties enzo maken maar dat komt vanzelf wel denk ik.

anavar is voor vrouwen, beter winstrol pakken

nog beter kan je boldenone pakken, is veel beter voor je lichaam en geeft je
langzame gains (je bent niet ineens enorm).

---------- Post added at 11:20 ---------- Previous post was at 10:56 ----------

en als je 19% vet klopt zou ik eerst wat afvallen

• Topic Starter Topic Starter
Dus

Laatst bewerkt:
Je weet zeluf

Laatst bewerkt:
Ik wil een pauze inlassen met cutten, dus ook meteen een kuurtje en dan voor de zomer nog maandje of 2 cutten .
Niet toevallig voor de zomer maar valt nu eenmaal zo

eerst cutten, dan kuurtje doen.

verder denk ik dat je rond de 19% zit als dat apparaat dat zegt, tenzij je een goede meting
uit hebt laten voeren.

en dannog, geen anavar.

Ik wil een pauze inlassen met cutten, dus ook meteen een kuurtje en dan voor de zomer nog maandje of 2 cutten .
Niet toevallig voor de zomer maar valt nu eenmaal zo

Geen anavar nemen en buiten dat liever niet cutten net na je kuur.
Het kan wel maar dit is echt niet aan te bevelen.

Zoals ik het lees kun je beter natty verder gaan.

Ik zal ff wat onderzoek hiernaar doen, maar me voorkeur gaat echt uit naar Geen spuit (angst zal het wel zijn)
En hoef niet perse verder te gaan met cutten, na de kuur hangt er natuurlijk vanaf hoeveel vet erbij komt,
Moet dus zeker Nog het een en ander researchen

Na je eerste prik, vraag je je af waarom je daar nou zo bang voor was...:)

Ik zal ff wat onderzoek hiernaar doen, maar me voorkeur gaat echt uit naar Geen spuit (angst zal het wel zijn)
En hoef niet perse verder te gaan met cutten, na de kuur hangt er natuurlijk vanaf hoeveel vet erbij komt,
Moet dus zeker Nog het een en ander researchen

je bent momenteel te vet om te kuren, en injects zijn makkelijker en veiliger

je bent momenteel te vet om te kuren, en injects zijn makkelijker en veiliger
Dit...

Maak nou niet de fout als vele andere. Als je kuurt en je komt er te dik uit en je gaat cutten verlies je echt maar dan ook echt bijna alles....

Maar als je perse wilt anabolen met anavar.....
Gerbuik de anavar dan voor 6 weken ter ondersteuning van je cut icm een ander middel. Want zo te lezen ga je het toch wel doen...

:roflol: anabolen free certificaat. Wtf moet je daar mee als sportschool.

Dus

Laatst bewerkt:
waarom vraag je dan in godsnaam om onze mening.

je gooit je kuurtje weg op die manier.

moet ook zeggen met je 78kilo en 19% als je eenmaal rond de 12 procent zit nog niet bepaald
anabolen nodig hebt om te groeien. Gewoon genoeg kip naar binnen werken.

en van geen enkele steroïde kom je vet aan, dat heeft puur met je eten te maken.

Dus

Laatst bewerkt:
t*ring, hoeveel debielen krijgen we nog die willen kuren maar niet willen groeien en niet droger willen worden? Het wordt voorlopig nog geen zomer hoor gasten.

En nog aangeven dat je genoeg over voeding weet ook als je 78 kg weegt bij ****ing 19 %. Oke idd, de helft weet je dan al, namelijk het deel hoe het NIET moet.

Solly maar wil mede met jullie feedback tot een goed besluitvorming komen.
ik begrijp het wel dat ik er nog mee moet wachten en me vetpercentage lager moet brengen.

ik zeg ook niet dat ik van de steroide vet aan ga komen (weet wel genoeg over voeding wat dat betreft)
maar vele komen ook aan in vet met een kuur omdat ze meer gaan eten neem ik aan , misschien ook vochtretentie

persoonlijk vindt ik het niet erg dat ik een laagje vet heb snap je

ik bedoel dit constructief.

mij maakt het niet uit hoe je vetpercentage is, niet mijn probleem, maar om resultaat
te zien is het beter. om meerdere redenen.
-als je droger staat zie je sneller iets wat beter is geworden
-als je droger staat, en iets vetter word tijdens je kuur, dan maakt dat minder uit.
gezien cutten na je kuur gegarandeerd al je gains verwijderd.

dus als je vet% te hoog is ben je alles zo weer kwijt of je zal het nooit zien, daarom
het advies om minimaal onder de 12% te gaan zitten.

verder heb je het nog echt niet nodig. val wat af, cleanbulk natty een kilo of 10/20 eraan
en dan serieus knallen. spuit erin en een baas worden :)

Dus

Laatst bewerkt:
Mikie zegt het misschien wat bot, maar hij heeft wel gelijk. Kuren terwijl je niet te groot of te droog of wat dan ook wilt worden slaat helemaal nergens op..

Terug
Naar boven