Ach ja
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wordt het na 5 Jaar trainen, niet tijd voor een eerste anavar kuurtje?
De afgelopen 6 maanden 12 kilo verloren aan hoofdzakelijk vet hoop ik (ook wat Spier Massa), en nu wil ik weer wat droog groeien maar het gaat veel te langzaam.
Wil op deze leeftijd niet opvallend veel maar toch dat beetje extra massa.
We hebben bij ons op de sportschool anabolen free certificaat hangen, paar kilo zou niet teveel opvallen denk ik.
Enne moet natuurlijk nog eerst de connecties enzo maken maar dat komt vanzelf wel denk ik.
19 % vet was gemeten met een weegschaal en van die handvaten ding. Ik zit rond 15-16%
Ik wil een pauze inlassen met cutten, dus ook meteen een kuurtje en dan voor de zomer nog maandje of 2 cutten .
Niet toevallig voor de zomer maar valt nu eenmaal zo
Ik wil een pauze inlassen met cutten, dus ook meteen een kuurtje en dan voor de zomer nog maandje of 2 cutten .
Niet toevallig voor de zomer maar valt nu eenmaal zo
Ik zal ff wat onderzoek hiernaar doen, maar me voorkeur gaat echt uit naar Geen spuit (angst zal het wel zijn)
En hoef niet perse verder te gaan met cutten, na de kuur hangt er natuurlijk vanaf hoeveel vet erbij komt,
Moet dus zeker Nog het een en ander researchen

Ik zal ff wat onderzoek hiernaar doen, maar me voorkeur gaat echt uit naar Geen spuit (angst zal het wel zijn)
En hoef niet perse verder te gaan met cutten, na de kuur hangt er natuurlijk vanaf hoeveel vet erbij komt,
Moet dus zeker Nog het een en ander researchen
Dit...je bent momenteel te vet om te kuren, en injects zijn makkelijker en veiliger
Solly maar wil mede met jullie feedback tot een goed besluitvorming komen.
ik begrijp het wel dat ik er nog mee moet wachten en me vetpercentage lager moet brengen.
ik zeg ook niet dat ik van de steroide vet aan ga komen (weet wel genoeg over voeding wat dat betreft)
maar vele komen ook aan in vet met een kuur omdat ze meer gaan eten neem ik aan , misschien ook vochtretentie
persoonlijk vindt ik het niet erg dat ik een laagje vet heb snap je