MuscleMeat

Anavar kuur Got my attention

[

Jij weet duidelijk hoe je massa moet kweken , nu nog de grijze massa en beetje respectvol met elkaar omgaan (reageren) , slaat nergens op.
lees effe ik zeg dat ik niet superrrrr groot of superrrrdroog wil worden .
snap je ?? ik ga er ook niet verder over discusieren

Zegt degene die voor elke interpunctie/leesteken een spatie zet. :') Je hebt geen flauw benul wat je doet en traint wss nog geen 2 maand fatsoenlijk en to top it all off wil je ook nog eens niet groot worden maar wel kuren. Niet raar hoor dat je dan commentaar krijgt.

• Topic Starter Topic Starter
Dus

Laatst bewerkt:
Zegt degene die voor elke interpunctie/leesteken een spatie zet. :') Je hebt geen flauw benul wat je doet en traint wss nog geen 2 maand fatsoenlijk en to top it all off wil je ook nog eens niet groot worden maar wel kuren. Niet raar hoor dat je dan commentaar krijgt.

hehe, ik denk dat ie best een flinke kuur kan doen zonder groot te worden met dat lichaamsgewicht
en vet%

hehe, ik denk dat ie best een flinke kuur kan doen zonder groot te worden met dat lichaamsgewicht
en vet%

Je bent met je eerste kuurtje bezig en profileert je in alle topics als een alleswetende guru.. Jij bent gewoon een internet papegaai.

Dus

Laatst bewerkt:
lolll ga ik me niet eens over uitlaten , maar goed.
maar je hebt me inderdaad goed begrepen ik wil niet supergroot en ook niet superdroog worden , wat is daar mis mee ?

Daar is niks mis mee, alleen dan zijn steroïden niet geschikt voor jou.

maar je hebt me inderdaad goed begrepen ik wil niet supergroot en ook niet superdroog worden , wat is daar mis mee ?

Je kunt ook gewoon klein en dik blijven op M&M's, kun je beter daar een paar van nemen dan een kuur beginnen.

Je bent met je eerste kuurtje bezig en profileert je in alle topics als een alleswetende guru.. Jij bent gewoon een internet papegaai.

hoe kom je daar in godsnaam bij?

en ben je het niet eens met iets wat ik aangaf dan. doe eens inhoudelijk als je het zoveel beter weet

:roflol: anabolen free certificaat. Wtf moet je daar mee als sportschool.

:D Helemaal niks.
Maar ik geloof dat elke sportschool in Nederland aangesloten is bij een bond.
Deze bond verbied ook het gebruik van AAS dus als ik het niet mis heb is AAS gebruik in elke sportschool verboden en moeten ze je verwijderen als ze hier bewijs van hebben tenzij ze zelf een boete willen riskeren.

Dus

Laatst bewerkt:
Slimme keuze.
En begin dan ook gewoon met een injectable test, geen orals.
1 spuitje IM per week is echt peanuts.

:D Helemaal niks.
Maar ik geloof dat elke sportschool in Nederland aangesloten is bij een bond.
Deze bond verbied ook het gebruik van AAS dus als ik het niet mis heb is AAS gebruik in elke sportschool verboden en moeten ze je verwijderen als ze hier bewijs van hebben tenzij ze zelf een boete willen riskeren.

Sportscholen zijn niet aangesloten bij een bond geloof ik, misschien enkele. Maar wat voor bewijs moet er zijn en wie gaat daar over oordelen. Zolang jezelf niet aan een bond verbonden bent kunnen ze je niet dwingen een test af te laten nemen. Een sportschoolhouder heeft ook geen bevoegdheid jouw spullen door te kijken. Het enkele feit dat je snel groeit of dat iemand anders zegt dat je gebruikt kan nooit genoeg zijn. Dus buiten het feit dat zulke regels er volgens mij niet zijn voor alle sportscholen is het praktisch ook niet te doen.

---------- Toegevoegd om 18:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:47 ----------

Dat is prima, maar hoef je niet te kuren. Het is ook echt niet dat als je een kuur test doet dat je gelijk supergroot wordt (tenzij je alles groter dan justin bieber supergroot vindt)

Terug
Naar boven